Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Anna i Adam 13.09.2017

Przykre rozczarowanie

Wakacje w hotelu San Pantaleimon spedzielismy w drugiej polowie sierpnia. Zostaliśmy zakwaterowani w bungalow, które były rzekmo remontowane w 2015.... Nie skończona elektryka, wiszące kable, brak oświetlenia łazienki (jedyne oświetlenie to malutka lampka przy której mój mąż nie mogł sie ogolić). Prysznic- porażka, mały (aby umyć włosy musiłam wyjść poza brodzik bo miał on nie wiecej niz 70-80cm), zasłonięty kotarka, po skorzystaniu cała łazienka była w wodzie. Reszta pokoju również nie wyglądała jak świeżo po remoncie i na pewno nie spełniałą standardu 4 gwaizdek. Bungalow nie jest też usytuowany po drugiej stronie uliczki, lecz po drugiej stronie ulicy. Aby dosać się do hotelu trzeba przejść przez głowna ulice.... Plusem było codzienne sprztanie, zmiana reczników i pościeli. Co do opcji all inclusive, to raczej all inclusive soft... od 9:30 do 11:00 nie można było nawet napić się wody, gdyż dyspozytory były zakręcone. Napoje w all inclusive były bardzo niedobre, brak soków, jedynie napoje gazowane (samkowały jak rozwodnione). Kawa- porażka, smakiem przypominała taką z taniego automatu. Co do plusów - jedzenie smaczne, aczkolwiek wybór bardzo ubogi. W pensjonacie w Polsce śniadania są bardziej bogate. Brak owoców, bardzo mało owoców morza (były 2 razy w ciagu tygodnia), ogólnie 2-3 mięsa do wyboru... zwykle podobne obiady i kolacje... Obsługa sympatyczna, jednak goście z zewnątrz byli traktowani znacznie lepiej niż hotelowii. Często stoliki były rezerwowane dla osób spoza hotelu.. Basen niezbyt duży, czyszczony codziennie. Zbyt mało leżaków, część z nich jest zepsuta.. Co do rezydentki, umiała ona jedynie wciskać ludzią wycieczki. Na pomoc raczej nie było co liczyć...

1.5/6

Andrzej, Rybnik 11.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel - porażka.

Moja opinia o tym hotelu jest jednoznaczna - kpina. Hotel nie powinien posiadać nawet trzech gwiazdek , a reklamowany jako 4-gwiazdkowy. Brak lobby, nie wydzielona jadalnia przez która przeciskają się ludzie idący na basen czy może niosąc dmuchańce i inne akcesoria, fatalny układ wnęki z tzw szwedzkim stołem ( 2*4 metry) powodujący kolejki przez pól hotelu, tragiczny wybór alkoholi w niby-all inclusive ( alkohole miejscowe, dostępne : jeden rodzaj beznadziejnego brandy, najtańsze niedobre ouzo, dwa rodzaje rozwodnionego wina, beznadziejnie lurowate piwo... i to WSZYSTKO - to niby all w 4-gwiazdkowym hotelu !!!. Podejście obsługi - słąbe. Przyjeżdzasz pierwszego dnia po kilkunastu godzinach transportu i transferu, gdy nie masz możliwości po drodze zjeść - docierasz do hotelu o 15,30 ... pytasz o jakis posiłek w recepcji, gdzie cie informują, ze musisz sobie iść kupic gdzies na plażę, bo lunch był do 15-stej.... a obiadokolacja o 19,00... No rewelacyjne podejście obsługi ... Podejscie do klienta na poziomie hostelu. . Jedziesz na wycieczkę, dostajesz lunch box. Fajna sprawa, było czym bezpańskie psy nakarmić, bo kanapek z hotelu nie dało sie zjeść. Wieczorami .. mozesz umrzec z nudów. W okolicy zero atrakcji, a prowadzony przez hotel niby - wieczór grecki to smutny żart. Chałtura dwójki muzyków oklaskiwana jedynie przez szefa sali........ itd,\ Ogólnie : NIE POLECAM TEGO HOTELU.

1.0/6

Anna , Warszawa 08.09.2019

Rzenujące

NIE POLECAMY! Nie możemy zrozumieć, jak taka firma jak Rainbow może robić takie przekręty i sprzedawać miejsca na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu, które spełniają co najwyżej standard przydrożnego motelu. Jeden punkt za bardzo przyzwoity basen. Wszystkie pozostałe składowe wycieczki kiepskie, bardzo kiepskie lub żenujące. Podczas decydowania się na tę wycieczkę należy upewnić się, w jakim standardzie będzie pokój, ponieważ zakwaterowanie najczęściej jest nie do 4-gwiazdkowego hotelu, a do apartamentów, które nie mają żadnej gwiazdki. My byliśmy zakwaterowani w apartamentach Filitsa, które miały mieć standard economy dla 4 gwiazdkowego hotelu. Okazało się, że apartamenty nie mają nic wspólnego z hotelem, ani obsługi, ani jakości. Nie mogliśmy doprosić się, aby dostać koc, ponieważ właścicielka apartamentów uznała, że jest ciepło (we wrześniu w nocy bywa jednak już chłodno). Łazienka mała, prysznic bez zasłony, więc po każdej kąpieli cała łazienka jest zalana. Klimatyzacja to raczej nawiew powietrza. Malutki telewizor. Meble sprzed 40 lat. Lodówka tak głośna, że aby zasnąć musieliśmy wyłączać ją na noc. Widok na agregaty z hotelu, więc i tak ciężko mówić o ciszy nocnej. Sam hotel bardzo schludny, restauracja i miejsca przy basenie bardzo ładne, ale niestety jedzenie raczej średnie. Niewielki wybór, a to, co jest nie zawsze nadawało się do jedzenia (przesolone i jednocześnie kwaśne ziemniaki?!). I dlaczego hotel nad morzem musi posunąć się do serwowania paluszków rybnych z mrożonek?? Podsumowując, to była dla nas nauczka na przyszłość. NIE POLECAMY!

1.0/6

Grzegorz, Katowice 10.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Uwaga!

Przestrzegam! Jeśli wybraliście Państwo ten hotel i pokój de luxe, to nie koniecznie należy się spodziewać pokoju ze slajdów, wyremontowanego w 2016 r., jak można przeczytać w opisie. Lokalna grecka specyfika polega na tym, że nawet jeśli hotel ma oficjalnie przyznaną kategorię ****, to nie wszystkie pokoje w hotelu takie standardy spełniają, co zresztą w swojej ofercie Raibow przyznaje. Gorzej, że pomimo tego, że zarezerwowaliście Państwo pokój de luxe, na miejscu może się okazać, że takiego pokoju Państwo nie dostaniecie. Owszem, bardzo miła Pani Joanna na recepcji z uśmiechem powie Państwu, że niestety nie ma innych pokoi i może będzie jutro albo pojutrze. Radzę wtenczas zażądać od rezydenta zapewnienia pokoju w innym hotelu albo zorganizowanie powrotu do Polski, bo w inny sposób, trudno będzie Państwu dochodzić czegokolwiek od Rainbow. Testem będzie czy opinia ukaże się na stronie, ale od czego są inne fora :-)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem