Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
691 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Andrzej 20.09.2014

sierpień 2014

San Panteleimon to hotel 3-gwiazdkowy, jednakże oferta hotelu nie odpowiada standardowi. Hotel posiada pokoje odnowione oraz pokoje, których standard jest bardzo niski. Pokoje wyposażone w meble z lat siedemdziesiątych, w szufladach pozostałości po pleśni, szafki nie zamykają się, w łazience zacieki na suficie, uchwyt na słuchawkę prysznicową stabilizowany papierem, przewód elektryczny przy wieszaku na ręcznik odcięty i słabo zaizolowany. Uwaga na takie pokoje! Rezydentka p. Justyna nie zasługuje na pozytywną ocenę. Dla tej pani najważniejsze są wycieczki fakultatywne, organizowane przez biuro RAINBOW. Zabroniła w kuchni i recepcji wydawania suchego prowiantu osobom, które wybierały się na wycieczki z biura lokalnego. Dla uczestników wycieczek organizowanych przez RAINBOW , suchy prowiant rezydentka sama załatwiała(wycieczki z biura lokalnego prawie o połowę tańsze i super zorganizowane)

2.0/6

Jacek 26.07.2022

Nie polecam

Hotel który w mojej opinii nie zasługuje na cztery **** ze względu na jakość pokoi delux położenie przy ruchliwej w czasie wakacji ulicy oraz śniadania

1.5/6

Marta 28.08.2022

Nie polecam

Jesteśmy bardzo niezadowoleni z naszych "Greckich wakacji". W sytuacji awaryjnej dotyczącej pogorszenia się stanu zdrowia jednej z osób nie otrzymaliśmy rzetelnego wsparcia ze strony rezydentki - musieliśmy radzić sobie sami. Udając się z biurem podróży turysta powinien być zaopiekowany od początku do końca pobytu. Naszej rezydentki oczywiście nie było nawet w hotelu zaś kontakt w godzinach wieczornych byl wręcz niemożliwy. Drugą sprawą jest sam hotel. Niby 4 gwiazdki, ale raczej to nie dotyczy części niewyremontowanej, do której nas przydzielono. W ofercie padła informacja o wieczorkach z muzyką, których oczywiście nie bylo. Hotel nie zapewnia żadnych atrakcji dla doroslych (poza samym basenem). Wyzywienie monotonne i bez wyrazu. Niestety czuć bylo ogromna roznice pomiedzy gosciami z all inclusive a goscmi, ktorzy placili za swoje dania - obsluga byla wytedy zupelnie inna. Są to pierwsze i ostatnie wakacje na jakie wybralismy się z RB.

1.5/6

Agata 21.09.2018
Termin pobytu: lipiec 2019

Pierwszy i ostatni raz w tym hotelu

Hotel ogólnie w porządku mieszkaliśmy w bungalow pokój jeszce w miarę chociaż jak na 4 gwiazdki to on nie zasługuje a łazienka makabra z grzybem brudną zasłonką no i najlepsze oświetlenie tylko i wyłącznie w półce. Jezdenie też bardzo mizerne jak na wersję alinclusive. Na teren hotelu wpuszczani ludzie z ulicy zamawiali coś w barze i kąpali się razem z nami normalnie porażka.Plaża bardzo brudna. Pani rezydent porażka jak zadwoniliśmy do niej o zmianę pokoju to usłyszelśmy że ona nic nie może zrobić.Najbardziej zależało jej tylko na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Jedynie co zasługuje na plus to kelnerzy i barmani bardzo mili uprzejmi i uśmiechnięci. Byliśmy pierwszy raz w Grecji ale penie ostatni. Jeżeli chcecie tam jechać to nie wybierajcie pokoi bungalow
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem