Opinie o San Panteleimon

5.1/6 (774 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
774 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Piękny region, sama organizacja mogłaby być lepsza

    Sam hotel nienajgorszy, ale w czterogwiazdkowym i za te pieniądze zdecydowanie nie powinno w łazience brzydko pachnieć z kanalizacji przez cały pobyt. Niestety zostałam pokąsana, prawdopodobnie przez pluskwy. Woda w basenie była zimna. Pokoje sprzątanie codziennie, oczywiście z grubsza, ręczniki wymieniane codziennie. Hotel ogólnie czysty. Panie sprzątające, kelnerzy i generalnie personel bardzo uprzejmy i pomocny. Okolica piękna. Niestety sama obsługa biura kiepska. Zainteresowanie klientem zakończyło się w momencie zakupu wycieczki. Po zakupie Pan obsługujący rezerwację wydawał się być obrażony, że dzwoniliśmy dopytać o szczegóły, które nie były podane w ofercie. Nie wiedział na przykład, czy w pokoju, będzie żelazko i czajnik i ok - można tego nie wiedzieć, ale nie zaproponował, że dowie się w hotelu i wróci z informacja zwrotną. Mało tego, udzielił złej informacji, ponieważ powiedział, że tych akcesoriów nie będzie, a były - w związku z tym niepotrzebnie wzięliśmy ze sobą żelazko. Stoisko Rainbow na samym lotnisku w Poznaniu jest tak słabo widoczne, że nawet obsługa lotniska nie wiedziała, gdzie ono się znajduje. Pomoc Pani Rezydentki na miejscu w sytuacji awaryjnej niestety była żadna. Szczegóły opisane w pozostałych ocenach tematycznych.

    Agnieszka - 18.09.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    jaka cena - taki standard

    wróciłam z hotelu San Panteleimon 07.06 mimo niektórych negatywnych opinii byłam nastawiona raczej na plus.. budynek główny odnowiony, robi dobre wrażenie, pokoje też ok., basenik maleńki i miejsca dookoła też skąpo, plaża kiepska, przeważają kamienie i do wody raczej potrzebne buty, okolica spokojna, w miejscowości przebywają w większości Grecy i Polacy, jest gdzie pospacerować ale osoby nastawione na zabawę raczej nie mają tu czego szukać.. all raczej kiepskie w porównaniu z hotelami w Egipcie, Turcji czy Tunezji.. jeśli chcecie wydać mniej to hotel jest ok..ale luksusu nie ma się co spodziewać..

    Ewa, Łódź - 10.06.2017  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    26/28 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Sanatorium

    Jeżeli jesteś kreatywny to sobie poradzisz… wypożyczenie samochodu będzie atutem, jeżeli chodzi o komunikację miejską to można zapomnieć chyba że lubisz piesze podróże. Spod hotelu jeździ „lokomotywa” do sąsiedniej miejscowości niestety tylko wieczorami od godziny chyba 18.30 (powrót max 22 jak jest pogoda bo w w wypadku deszczu musisz się liczyć z pieszą wędrówką). Jeżeli chodzi o opiekę rezydenta można oczekiwać czegoś więcej oprócz proponowania wycieczek i wypożyczenia auta w przystępnej cenie -zainteresowanie w razie choroby uczestnika wycieczki pierwszego dnia. Hotel- jedzenie monotonne, atrakcji w hotelu brak nie licząc jednego wieczoru z muzyką na żywo. Całą sytuację starał się ratować „menedżer” sali. Drinki i alkohol w ramach pobytu all inclusive tragedia. Dla osób chcących spróbować ouzo polecam lokalne tawerny. Pobyt wrzesień 2024. Hotel nastawiony na grupy zorganizowane. Problemy z pokojami(standard i lokalizacja odbiega od oferty). Brak plaży hotelowej. Standard hotelu to uczciwe 3 gwiazdki.

    Marcin, Niedrzwica Duża - 09.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    san panteleon maj 2024

    Brak zgodności oferty z rzeczywistością. Plaża zaniedbana , brak leżaków wymienionych w ofercie, brak wyznaczonych stref dla palaczy. Palacze palą wszędzie. niepalący nie maja miejsca wolnego od smrodu papierosów, a to przecież palacze są zobowiązani do palenia w wyznaczonych strefach, to oni są inni , a tu są uprzywilejowani . Wiemy ,że w innych hotelach zasady obowiązujące w U.E były przestrzegane Tutaj w hotelu ani na balkonie ,ani wokół basenu nie znajdzie się miejsca dla niepalących. Jedzenie dobre, ale monotonne . Brak owoców . W tym samym czasie hotel przyjął w ramach programu Erasmus 3 autokary młodzieży . Jak to ma się do wypoczynku ? Kolejki do posiłków , nie mówiąc już, że niektóre potrawy starczały na pierwsze półgodziny. Mieliśmy wykupiony pokój deluxe, na zdjęciu oferty i w rzeczywistości to pokój klasy standard.. Chyba ,że widok na dach baru był tą wyjątkową atrakcją. Okolica smutna przy braku pogody, nie ma robić W ofercie nie pokazano właściwych bungalowów po drugiej stronie ulicy, z informacji innych, pokoje b. małe. Pogoda nam nie dopisała , ale to już losowa sprawa . W hotelu brak atrakcji sportowych czy kulturalnych. Obsługa miła to chyba jedyny plus.

    Adam - 22.05.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem