5.1/6 (774 opinie)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Hotel ładny, czysty i sam w sobie pozostawił dobre wrażenie. Niesamowicie miły szef sali który nawet nieźle mówił po polsku. Jedzenie smaczne i było go dużo ale bardzo monotonne. Alkohol w all inclusive średniej jakości, soki, woda, kawa i herbata dostępne cały czas co nie jest tak powszechne. Największym minusem była nieścisłość co do bliskości plaży i leżaków. Po pierwsze Hotel nie leży przy morzu a po drugie hotel nie nie ma swoich leżaków. Trzeba dojść z 3-4 minuty do morza a leżaki ma inny hotel - jak się chce poleżeć trzeba co jakiś czas zamówić chociaż wodę za 3Eur żeby kelnerzy nie wyrzucali. Plaża jednak naprawdę szeroka i wygodna. Polecam na romantyczne wyjazdy w parze i w cieplejsze miesiące niż wrzesień gdzie będzie można siedzieć na plaży cały dzień :D
3.5/6
Oceniam obecnie w trakcie pandemii obiekt na3*.Byłem zakwaterowany w bungalowie na przeciwko hotelu ,warunki zakwaterowania oceniam na 2*.Wyżywienie ogólnie dobre ,mało owoców do wyboru. Miejscowość jakby wymarła pustki pozamykane hotele ,pensjonaty, sklepy pusta plaża .Ale największe problemy to niepewność czy wyjazd do Grecji dojdzie do skutku ,formalności związane z pandemią druki PFL NR. czy przyjdzie na czas z Grecji 24 00 w nocy go przysyłają, jeszcze ma być wydrukowany. Pytam się gdzie w nocy go wydrukujesz? Następnie przeprowadzane testy na obecność korono wirusa na lotnisku. W drodze powrotnej przepełniony piętrowy autobus na lotnisko i samolot w drodze powrotnej .Pobierany podatek 3E jednakowy czy hotel lub bungalow ja miałem przecież niższy standard. Na koniec woda była ciepła w morzu i kranach.
3.0/6
dla niewymagających - warunki poprawne.Hotel dla tych co wynajmą auto i zwiedzają okoliceB
3.0/6
Ogólnie hotel bardzo ładny, miła obsługa (która mówi trochę po polsku, nawet sprzedawcy w sklepikach wam powiedzą dzień dobry) i okolica cicha i spokojna. No jak zawsze są "ale", naszym ale jest to, że w łazience jest pleśń, a pokój dostaliśmy przedremontowy, którego zdjęcia nie było ani na stronie Rainbow, ani na stronie hotelu. Po zgłoszeniu sytuacji do rezydentki, dostaliśmy informację że hotel zmienił klasyfikacje pokoi, i zamiast double deluxe i standard (tylko takie były do wyboru przy złożeniu rezerwacji) są pokoje : standard, double deluxe i deluxe (pokój deluxe ma wyższy standard niż double deluxe) i ona nic nie może zrobić. Za to po zgłoszeniu do recepcji dostaliśmy odpowiedź, że owszem możemy zmienić pokój na ten wyremontowany, ale musimy dopłacić po 10 euro za dobę. Na trzy dni przed wyjazdem, dostaliśmy propozycję zmiany pokoju na wyremontowany bez dopłaty, po tym jak poinformowałam recepcję że pokój który dostaliśmy nie jest zgodny ze standardami hotelu czterogwiazdkowego i że jest po prostu paskudny i brudny. Polecam hotel, ale kłóćcie się o pokój który został wam reklamowany i nie dajcie się naciągnąć na dopłaty :)