Opinie klientów o Selini

4.5 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna 06.09.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Koszmarne śniadania

Spędziliśmy z mężem w pensjonacie SELINI tydzień na przełomie sierpień- wrzesień bieżącego roku. Sam pensjonat ładny, czysty zarówno pokoje jak i basenik przy obiekcie czysty. Pokój do którego nas zakwaterowano także czysty, jasny z widokiem na morze. Łóżka co prawda nie było małżeńskiego tylko zsunięte dwa pojedyńcze ponieważ właścicielka wytłumaczyła nam że albo widok na może albo łóżko małżeńskie, nam przypadło to pierwsze ,ok. W dniu przyjazdu nie mieliśmy sniadania więc po dniu spedzonym przy basenie wczesnym wieczorem udalismy się do oddalonych zaledwie kilka minut drogi tawern, jak sie później okazało z przepysznym jedzeniem. Wyżywienie w pensjonacie Selini, śniadnia były bardzo skromne, znikoma ilość czyli 2 rodzaje wędlin dosłownie po kilka plasterków, chyba 1 pomidor i 1 ogórek ser biały na 20 może 30 osób, jak się udało to się dostało jakiś plaster czegoś, kto pierwszy ten lepszy też pasuje. Przez cały tydzień to samo warzyw i owoców, które w sezonie są nie drogie przecież brak, a przepraszam z owoców był arbuz 10 kosteczek na nas wszystkich. Mało stolików dla tej ilości gości zdarzało się że trzeba było poczekać aż sie któryś zwolni. Panie z obsługi kuchni nieprzyjemne z wyrazem twarzy takim jakby były tam za karę, Czasmi wydawało się że nie chcą widzieć świecących pustkami talerzy z wedlinami czy pustego koszczyczka chleba koszmar, jak do tej pory nie doświadczyłam takiej sytuacji podrużując, SKANDAL . Stołowaliśmy się wieczorami w tawernach mogę polecic : Pasta Fresca- przy hotelu ShunShine, lub Alexander w pobliżu pensjonatu Selini, oraz inne serwujące na prawdę świeże i dobre potrawy kuchni greckiej i nie tylko.

3.0/6

Grupa znajomych 04.09.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

28.08-04.09

Hotel położony w bardzo dobrym miejscu, blisko zarówno na plaże jak i na przystanek autobusowy czy do supermarketu. Hotel zadbany, czysty. Jednak pozostawiający duże ale... Po pierwsze śniadania. Bardzo ubogie. Zajmujące dużo czasu. Bardzo mało stolików, czasami trzeba było poczekać na wolne miejsce, a jak już miejsce się znalazło to ciągle czgoś brakowało. Brak chleba przeplatany był brakiem warzyw, jajek, a nawet kawy. O 9.30 (śniadania do 10.00) można było zobaczyć jedynie resztki jedzenia, bez warzyw. Jedynie dla Anglików i Niemców jedzenie donoszone było wprost do stolików. Kawę można było wypić jedynie w "restauracji", w której było ciągle za mało miejsca. Brak możliwości wypicia kawy nad basenem (wyjście prosto z restauracji). Po drugie, Kierowniczka ośrodka również nie zrobiła dobrego wrażenia. Już od samego początku patrzyła na Polaków z góry. Dostaliśmy (Polacy) najgorsze pokoje. Właścicielka/kierowniczka była po prostu nieuprzejma. W hotelu trzeba zapomnieć o jakichkolwiek atrakacjach typu granie w piłkę, badmington. Kierowniczka od razu reagowała niemiłymi zwrotami i... rozkładała leżak nad basenem, aby się opalać. Rano zamiast miłego przywitania była odwrócona głowa. Pokoje sprzątane codziennie. Ręczniki wymienione dwa razy podczas całego pobytu. Po trzecie, problemy zgłoszone do Rezydentki. Brak poprawy, brak powrotu do tematu przez Rezydentkę. Pomimo wszystkiego polecam pobyt na Santorini, gdzie Grecy (oprócz hotelu Selini) są mili i uprzejmi. Szczególnie polecam tawernę Alexsander (zawsze muzyka na żywo, świetne i duże porcje jedzenia, przemiła obsługa) oraz Sun Shine - prowadzoną przez Polkę.

3.0/6

Izabela, Sosnowiec 27.12.2018

raczej nie polecam

Hotel Selini - głównym atutem i jedynym jest jego położenie. Niestety Pani właścicielce wydaje się, że jest już taka bogata iż nie potrzebuje dbać o klientów z Polski. Nasi rodacy (my też) kwaterowni są w najstarszej i najsłabszej częći hoteliku. Czystość bez zarzutów, ale klimatyzator był chyab starszy ode mnie i nie dość że hałasował to jeszcze nie konicznie chłodził. Maleńki wypust zwany balkonem na drogę wychodzący, lampa uliczna świecąca prosto w okno no i hałas uliczny nie poprawiały komfortu snu. Łóżko małżeńskie ? niby podwójne ale bardzo wąskie. Śniadania - no cóż bez szału, ale smacze. Ogónie bark atmosfery jakiejkolwiek. Po raz siódmy byliśmy w Grecji i po raz pierwszy takie rozczarowanie. Na szczęście wakacje nie spisane na straty bo pierwszy tydzień na Santorini spędzilismy w cudownym hotelu Areti (część objazdowa).

2.0/6

Wojciech 08.07.2018

Podróż poślubna

Razem z mężem spędzaliśmy w tym hotelu z biurem podróży Rainbow naszą podróż poślubną. Hotel był skromny, ale było w nim czysto, choć w łazience deska od wc była zniszczona i przez to wyglądala na brudną. Ładne pokoje ze zdjęć jakie widzieliśmy z przyzwoitymi łazienkami i normalnym prysznicem znajduja się w innej części hotelu, w której przebywali goście z innych państw. My z wycieczki Rainbow mieszkaliśmy w innej (naszym subietywnym zdaniem) gorszej części hotelu. Ze względu na to, że była to nasza podróż poślubna dostaliśmy jednak widok z okna na morze. Co było przyjemne. Niestety na tym pozytywy się kończą. Pani, która prowadzi hotel początkowo wydawała się być zwyczajnie miła, uprzejmość w prawdzie ograniczała sie do uśmiechu i przywitania, ale nam to wystaczyło. Skończyło się kiedy chcieliśmy wraz znajomymi, którzy również spędzali swoją podróż poślubna z biurem Rainbow zjeść przy basenie arbuza. Właścicielka hotelu przy wszystkich gościach i obsłudze hotelu zaczęla na nas krzyczeć, pomimo iż nie było żadnej informacji o tym, ze nie można ta terenie basenu spożywać żadnych posiłków. Przeprosiliśmy i chcieliśmy ubrac się i opuścić teren basenu, jednak ta krzycząc jeszcze bardziej na nas i później również na obsługę zaczęła polewać nam pod nogami jakiś środek czyszczący. Wówczas zażenowani zaistniałą sytuacją w strojach kąpielowych w pośpiechu wyszliśmy z obiektu i arbuza dokonczyliśmy na parkingu nieopodal hotelu. Poczuliśmy się jak na koloniach, a nie jak w podróży poślubnej. Dwa dni poźniej ze względu na szybki wylot dostaliśmy zapakowane śniadanie od obsługi, co było bardzo miłe. Niestety kanapki, które dostaliśmy po rozpakowaniu brzydko pachniały i musieliśmy je wyrzucić. Przed rezerwacją sprawdzaliśmy opinie o tym hotelu i były na prawdę dobre, ale teraz widzimy, że opinie te wystawiane są przez osoby z innych krajów, nie z Polski na co wcześniej nie zwróciliśmy uwagi. To był nasz pierwszy wyjazd z biurem Rainbow, ostatecznie nie polecamy tego hotelu i na pewno już tam nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem