Opinie klientów o Selini

4.5 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Ewa, Poznań 24.09.2019

przykra sytuacja

Witam, mój mail nie będzie pozytywny więc podejrzewam, że nawet Państwo tematem się nie zainteresują o ile to w ogóle przeczytają. Nie chciałam pisać i do tematu wracać ale Państwa mail z informacją o ocenie hotelu trochę mnie sprowokował. Hotel który wybraliśmy został nam zmieniony i taką wiadomość przekazała nam rezydentka po wylądowaniu na lotnisku (a potw. rezerwacja była parę miesięcy wcześniej). Do dzisiaj nie otrzymaliśmy słowa wyjaśnienia. Jestem pewna, że gdybyśmy dostali informację jeszcze przed wylotem to odstąpilibyśmy od umowy. To tyle w temacie oceny hotelu i naszej opinii. Pozdrawiam Ewa Taberska

2.0/6

Wojciech 31.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Miało być tak pięknie...

Razem z żoną spędzaliśmy w tym hotelu z biurem podróży Rainbow naszą podróż poślubną. Hotel był skromny, ale było w nim czysto, choć w łazience deska od wc była zniszczona i przez to wyglądala na brudną. Ładne pokoje ze zdjęć jakie widzieliśmy z przyzwoitymi łazienkami i normalnym prysznicem znajduja się w innej części hotelu, w której przebywali goście z innych państw. My z wycieczki Rainbow mieszkaliśmy w innej (naszym subietywnym zdaniem) gorszej części hotelu. Ze względu na to, że była to nasza podróż poślubna dostaliśmy jednak widok z okna na morze. Co było przyjemne. Niestety na tym pozytywy się kończą. Pani, która prowadzi hotel początkowo wydawała się być zwyczajnie miła, uprzejmość w prawdzie ograniczała sie do uśmiechu i przywitania, ale nam to wystaczyło. Skończyło się kiedy chcieliśmy wraz znajomymi, którzy również spędzali swoją podróż poślubna z biurem Rainbow zjeść przy basenie arbuza. Właścicielka hotelu przy wszystkich gościach i obsłudze hotelu zaczęla na nas krzyczeć, pomimo iż nie było żadnej informacji o tym, ze nie można ta terenie basenu spożywać żadnych posiłków. Przeprosiliśmy i chcieliśmy ubrac się i opuścić teren basenu, jednak ta krzycząc jeszcze bardziej na nas i później również na obsługę zaczęła polewać nam pod nogami jakiś środek czyszczący. Wówczas zażenowani zaistniałą sytuacją w strojach kąpielowych w pośpiechu wyszliśmy z obiektu i arbuza dokonczyliśmy na parkingu nieopodal hotelu. Poczuliśmy się jak na koloniach, a nie jak w podróży poślubnej. Niby nic, ale takie sytuacje potrafią zepsuć całą atmosferę i resztę urlopu.Dwa dni poźniej ze względu na szybki wylot dostaliśmy zapakowane śniadanie od obsługi, co było bardzo miłe. Niestety kanapki, które dostaliśmy po rozpakowaniu brzydko pachniały i smakowały i musieliśmy je wyrzucić. Przed rezerwacją sprawdzaliśmy opinie o tym hotelu i były naprawdę dobre, ale teraz widzimy, że opinie te wystawiane są przez osoby z innych krajów, nie z Polski na co wcześniej nie zwróciliśmy uwagi. To był nasz pierwszy wyjazd z biurem Rainbow, jednak do tego hotelu już nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem