Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniałe wakacje nad wybrzeżem Morza Czarnego Urocza Gruzja Morze, góry, słońce i wino
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Hotelu Aqua Batumi polecam osobom które potrzebują spokoju, ładnych widoków . Hotel bardzo przyjemny i czysty , pokoje funkcjonalne i czyste. Jedzenie-śniadanie było ok! Polecam hotel na spacery i na wypady ,zwiedzanie.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam w sobie hotel był normalny. Wybierając ten hotel na wypoczynek nie kierowałem się w ogóle ceną, tylko lokalizacją. Ale nie sądziłem, iż hotel znajduje się niemal dosłownie przy pasie startowym lotniska (w 200 m). Huk zwłaszcza w czasie startu samolotów był niesamowity. Takie wrażenie, jak gdyby bombowiec rozpoczynał swoją akcję.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd super, bardzo wszystkim polecam, jedzenie pyszne, przewodnik ekstra, widoki wspaniałe. Gruzja to cudowny kraj .
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Batumi przekroczył moje oczekiwania. Poza faktem doznania ogromnej otwartości i serdeczności ze strony gospodarzy, zachwycił kolorami, wzniosłymi budowlami, ciekawym starym miastem, wzburzonym morzem i ciągnącą się kilometrami szeroką promenadą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, pokoje ładne, czyste, nowoczesne. Widok na morze dostaliśmy bez problemu, choć wiem, że niektórzy musieli się wykłócać:). Serwis zostawia sporo do życzenia- pani sprzątająca raz zostawi wodę, raz naciągnie prześcieradło, kolejnego dnia wyrzuci z kosza- ale nigdy nie zrobi wszystkiego na raz:). Przez tydzień nie wymieniono ręcznika kąpielowego- odpowiedz brzmiała- skończyły się. To nie o to chodzi, że w domu zmieniam ręcznik codziennie, ale w Batumi jest taka wilgotność, że ręczniki nie schną, cóż wycieraliśmy się małymi, grunt, że były suche i czyste. Miały być leżaki i parasole , miał być sejf, restauracja i możliwość zamówienia dań z karty na lunch i kolację- cóż miały... Bliskie lotnisko jest atrakcją, samoloty schodzą do lądowania tuż nad plażą. Plaża malutka, spore kamienie, morze ciepłe. Wokół budowa, więc czasami głośno, raz koparka rozerwała kabel i nie było prądu- a pokój na 14 piętrze- takie atrakcje! Ogólnie urlop udany, właściwie mimo kilku niedogodności, mogę polecić ten hotel osobom, które nie lubią gwaru i zatłoczonego centrum. Do centrum spory kawałek, ale taksówki tanie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
po pobycie
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
22 08 br. przyjechaliśmy do hotelu Aqua Batumi. Niektórzy na jedną noc, bo w poniedziałek wracali do kraju lub byli przemieszczani do innych hoteli.My zostawaliśmy w tym hotelu na wypoczynek. Po wejściu do pokoju przywitały nas mrówki faraonki i brak drzwi w kabinie prysznicowej. Mrówki po 2 dniach się wyprowadziły ale podłoga w łazience była wiecznie mokra. bo myliśmy się często. Czekaliśmy , że ktoś przyjdzie posprzątać, nic z tego. We wtorek poszedłem do recepcji i zgłosiłem żeby posprzątać ,wymienić ręczniki ,zabrać śmieci. Po powrocie stwierdziliśmy ,że stan się nie zmienił. Następnego dnia ponowiłem interwencję ,recepcjonista powiedział ,że przyjął, wszystko rozumie i ok.Po powrocie okazało się ,że zmian nie ma. Zszedłem do recepcji, wziąłem recepcjonistę i zaprowadziłem do pokoju. Po drodze dowiedziałem się, że oni sprzątają przy zmianie gości. Ale gdzieś zadzwonił i kobieta przyniosła ręczniki i zabrała śmiecie. Niespodzianką była wizyta pani sprzątającej w sobotę ok. godz. 17.Sprzątnęła cały pokój ,okazało się ,że to pani rezydentka postawiła menadżera do pionu. Odrębną sprawą były śniadania ,przez tydzień codziennie to samo. Hotel AQUA omijaj szerokim łukiem ,to był pokój 244 w bloku3 a hotel ****.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W lipcu odpoczywaliśmy w hotelu Aqua Batumi i chcieliśmy uprzedzić innych gości żeby uważali na swoje rzeczy które pozostawiają w pokoju. Podczas naszego pobytu z pokoju wyparowały 3 markowe koszulki polo . Kiedy zgłosiliśmy to administracji hotelu, zostaliśmy wyśmiani przez panią z recepcji, następnie pani powiedziała że ich pracownicy nie znają się na markach ubrań więc nie byli w stanie ocenić wartości skradzionych koszulek, a w konsekwencji ich zabrać. Później zostaliśmy zaproszeni do pokoju ochrony gdzie pan pokazywał nam monitoring w dniu po zniknięciu koszulek. Kiedy poprosiliśmy o pokazanie nagrania z dnia zniknięcia, Pan udawał że nie rozumie, a Pani która jest kierowniczką Pań sprzątających powiedziała że jej pracownicy nawet nie patrzą na obce rzeczy. Po tym jak zgłosiliśmy kradzież koszulek, w naszym pokoju nie było sprzątane przez 3 dni co odczytujemy jako odwet hotelu za zgłoszenie dotyczące koszulek. Drugie negatywne doświadczenie z tym hotelem miało miejsce kiedy chcieliśmy sobie zamówić śniadanie na wynos (suchy prowiant) ponieważ wyjeżdżaliśmy na wycieczkę o 6 rano, a Pani z recepcji powiedziała że niestety się nie uda ponieważ o czymś takim trzeba informować dwie doby przed planowanym wyjazdem. Trzecie negatywne wspomnienie miało miejsce na dwa dni przed wyjazdem do kraju, kiedy o 7 rano obudziła nas powódź w łazience, która szybko rozprzestrzeniła się również na pokój. Awarii uległ zawór doprowadzający wodę do pralki i woda wydobywająca się pod wysokim ciśnieniem, zalała łazienkę, pokój i część naszych rzeczy. Kiedy pobiegłam na recepcję zgłosić problem to Pani powiedziała że mamy czekać, aż ktoś przyjdzie. My w tym czasie spakowaliśmy wszystkie swoje rzeczy i złożyliśmy je na łóżku (tam były bezpieczne przed zalaniem). Po około 20 min przyszedł mężczyzna (w tym czasie woda pod wysokim ciśnieniem oczywiście cały czas zalewała pokój i łazienkę) i zakręcił zawór, ale brud i woda była pozostały w pokoju. W ciągu dnia chodziliśmy do recepcji prosząc o posprzątanie pokoju 4 razy, ale za każdym razem dostawaliśmy odpowiedź, że zaraz ktoś przyjdzie (ale oczywiście nikt nie przychodził). Aż wreszcie pokój był posprzątany dopiero po godzinie 17. Śniadania były dość monotonne i często występowały braki w jedzeniu (szczególnie gdy nagle zjawiały się duże grupy turystów - nie było to zjawisko codzienne). Nie polecam tego hotelu. Nigdy tam nie wrócimy. Ponadto: - hotel bardzo blisko plaży, wystarczy przejść przez ulicę - na plaży możliwość wypożyczenia leżaków - hotel blisko lotniska - można z bliska podziwiać lądujące i startujące samoloty - blisko hotelu sklep spożywczy - do centrum Batumi, z hotelu można dostać się Boltem lub spacerem przez bardzo ładną i długą promenadę Ogólnie polecam wyjazd do Gruzji, zwiedzanie Batumi oraz innych atrakcji w tym kraju, nie polecam natomiast tego hotelu.