4.7/6 (9 opinii)
Kategoria lokalna 4
6.0/6
Pobyt w Batumi przekroczył moje oczekiwania. Poza faktem doznania ogromnej otwartości i serdeczności ze strony gospodarzy, zachwycił kolorami, wzniosłymi budowlami, ciekawym starym miastem, wzburzonym morzem i ciągnącą się kilometrami szeroką promenadą.
4.0/6
Hotel nowy, pokoje ładne, czyste, nowoczesne. Widok na morze dostaliśmy bez problemu, choć wiem, że niektórzy musieli się wykłócać:). Serwis zostawia sporo do życzenia- pani sprzątająca raz zostawi wodę, raz naciągnie prześcieradło, kolejnego dnia wyrzuci z kosza- ale nigdy nie zrobi wszystkiego na raz:). Przez tydzień nie wymieniono ręcznika kąpielowego- odpowiedz brzmiała- skończyły się. To nie o to chodzi, że w domu zmieniam ręcznik codziennie, ale w Batumi jest taka wilgotność, że ręczniki nie schną, cóż wycieraliśmy się małymi, grunt, że były suche i czyste. Miały być leżaki i parasole , miał być sejf, restauracja i możliwość zamówienia dań z karty na lunch i kolację- cóż miały... Bliskie lotnisko jest atrakcją, samoloty schodzą do lądowania tuż nad plażą. Plaża malutka, spore kamienie, morze ciepłe. Wokół budowa, więc czasami głośno, raz koparka rozerwała kabel i nie było prądu- a pokój na 14 piętrze- takie atrakcje! Ogólnie urlop udany, właściwie mimo kilku niedogodności, mogę polecić ten hotel osobom, które nie lubią gwaru i zatłoczonego centrum. Do centrum spory kawałek, ale taksówki tanie.
4.0/6
po pobycie
2.5/6
22 08 br. przyjechaliśmy do hotelu Aqua Batumi. Niektórzy na jedną noc, bo w poniedziałek wracali do kraju lub byli przemieszczani do innych hoteli.My zostawaliśmy w tym hotelu na wypoczynek. Po wejściu do pokoju przywitały nas mrówki faraonki i brak drzwi w kabinie prysznicowej. Mrówki po 2 dniach się wyprowadziły ale podłoga w łazience była wiecznie mokra. bo myliśmy się często. Czekaliśmy , że ktoś przyjdzie posprzątać, nic z tego. We wtorek poszedłem do recepcji i zgłosiłem żeby posprzątać ,wymienić ręczniki ,zabrać śmieci. Po powrocie stwierdziliśmy ,że stan się nie zmienił. Następnego dnia ponowiłem interwencję ,recepcjonista powiedział ,że przyjął, wszystko rozumie i ok.Po powrocie okazało się ,że zmian nie ma. Zszedłem do recepcji, wziąłem recepcjonistę i zaprowadziłem do pokoju. Po drodze dowiedziałem się, że oni sprzątają przy zmianie gości. Ale gdzieś zadzwonił i kobieta przyniosła ręczniki i zabrała śmiecie. Niespodzianką była wizyta pani sprzątającej w sobotę ok. godz. 17.Sprzątnęła cały pokój ,okazało się ,że to pani rezydentka postawiła menadżera do pionu. Odrębną sprawą były śniadania ,przez tydzień codziennie to samo. Hotel AQUA omijaj szerokim łukiem ,to był pokój 244 w bloku3 a hotel ****.