Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Osoba sprzedająca wycieczkę w Państwa placówce w Czeladzi podaje nieprawdziwe informacje dotyczące opcji all inclusive w tym kompleksie hotelowym :-( Za taką cenę wycieczki mieliśmy ze znajomą (która niedawno owdowiała i namówiłem Ją na wspólną wycieczkę z Państwa biurem) większe oczekiwania :-(
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, zadbany, pokoje i łazienki czyste. . Hiszpanie głośni, a Romowie to już porażka w tym hotelu (dosłownie chamstwo). Okollica trochę za spokojna, ale może być to zaletą dla niektórych. Wzdłuż plaży przepiękna promenada. Plaża drobniutkie kamyczki, da radę bez obuwia, ale morze...Dla nas porażka, pełno glonów, na brzegu i w wodzie :( ! Dodatkowo bardzo silny wiatr, każdego dnia, wieczorem mimo wysokiej temperatury zimno.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Evenia Zoraida w Roqetas de Mar w dniach 23-30.09.2024 r. Moim zdaniem hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki a jedynie na maksimum trzy. Pokoje są małe brak jakiegokolwiek programu polskojęzycznego w TV mimo że Polacy w tym czasie kiedy my byliśmy w hotelu zajmowali około 1/6 wszystkich pokoi. Duży basen wypełniony jest słoną wodą i jest ona potwornie zimna. Wejście do wody stanowi niezłe wyzwanie. Jedzenie jest dość smaczne chociaż w trakcie jednego posiłku nie ma dużego wyboru potraw przynajmniej znacznie mniejszy niż w hotelach w których byliśmy wcześniej w Hiszpanii czy Portugalii. Plaża kamienista - drobny żwirek ale wejście do morza łagodne. Miejscowość Roqetas de Mar bardzo ładna dobra baza wypadowa do zwiedzania wschodniej Andaluzji. Trzeba jednak pamiętać że prowincja Almeria jest terenem rolniczym. Jeżeli ktoś liczy na oglądanie pięknych widoków za oknem wypożyczonego samochodu czy autokaru bardzo się zdziwi. W prowincji Almeria niemal wszędzie ustawione są rolnicze namioty - takie niby szklarnie ale wykonane z brudnych podartych materiałów. Widok ciągnących się kilometrami brudnych olbrzymich namiotów rolniczych jest powalający. Dla informacji podam że nie ma ich w okolicach Malagi czy Granady - tam możemy podziwiać roślinność śródziemnomorską i góry.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oprócz jedzenia wszystko na plus. W hotelu duuzo dzieci- nie polecam dla osób, które szukają wyciszenia😉
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie ok, Pokoje małe, duże łóżka, czysto. Jedzenie w miarę, spory wybór, produkty niby z górnej półki ale bez szału to wszystko, niedosmakowane. Drinki bardzo słodkie, spory wybór. Woda w basenie słona i ...zimna, nie można bawić się piłką ani używać materaca-syn zawiedziony. Basen ze zjeżdżalniami fajny, też słony, nie bylo kolejek. Na plaży leżaki płatne 5E za dzień.Dogadać się po angielsku ciężko ale jest polska animatorka. Promenada przu hoteli wzdłuż wybrzeża super. Do Almeri spod hotelu autobus za 2E, Duże zastrzeżene do rezydentki...chyba Magda ma na imię. Na wycieczce fo Gibraltaru( która zresztą obdywała się biegiem)nie zadbała o bezpieczenstwo grupy, nie sprawdziła czy wszyscy są i poszła do autokaru zostawiajac dwie osoby. Zero jakieś skruchy...nie polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniłabym na 4 gwiazdki, nie więcej. Minus: sprzątanie codziennie ale bardzo powierzchownie, pod łóżkiem kłęby kurzu, włosy w szczelinach kabiny prysznicowej. Na plus: animacje, basen, obsługa. Jedzenie przeciętne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel polecam jedynie do nocowania i jedzenia osobom, które chcą wykupić wycieczki fakultatywne, a nie odpoczywać przy basenie. Czysto w pokojach, jedzenie różnorodne, smaczne. Obsluga lepiej traktuje hiszpańskich gości. Niestety Hiszpanie, którzy stanowili w trakcie naszego pobytu ok.90% gości to brudasy. Zostawiali dużo jedzenia na stołach i pod nimi, co obsługa sprzątala z opóźnieniem; wszechobecne muchy. Minusem jest brak stolików przy leżakach, jednorazowe naczynia plastikowe. W trakcie wiatru plastikowe kubki lądowały w basenie. Basen w tym hotelu jest ze słoną wodą, Brak możliwości wchodzenia do niego z materacem, piłką itp. Pani Zuzia jako polska animatorka mało widoczna i słyszalna dla Polaków. Polska rezydentka i pilotka Magda - 6/6 bardzo pomocna i z dużą wiedzą w trakcie wycieczek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w tym hotelu dwukrotnie – obecnie, latem 2025 roku, oraz 7 lat temu. Niestety muszę przyznać, że przez ten czas standard usług wyraźnie się pogorszył, co było dla mnie sporym rozczarowaniem, biorąc pod uwagę dobre wspomnienia z poprzedniego pobytu. Pierwsze, co rzuciło się w oczy, to znacznie uboższa oferta gastronomiczna. Siedem lat temu hotel zaskakiwał różnorodnością – były wieczory tematyczne (np. kuchnia hiszpańska, włoska, marokańska), piękne dekoracje, a potrawy były starannie przygotowane. Tym razem codziennie trafialiśmy na bardzo podobne menu, oparte na słabszej jakość produktach. Jedzenie było monotonne, a smaki raczej przeciętne. Jedyny wyróżnik to obecność lodów marki Algida, w tym Magnum – przyjemny dodatek, szczególnie dla dzieci. Zaskoczeniem była słabo zorganizowana oferta animacyjna. Animacje dla dorosłych były bardzo trudne do znalezienia – , nie ogłaszano ich wyraźnie, a te, które się odbywały, prowadzone były wyłącznie po hiszpańsku. Jeśli ktoś nie zna języka, nie miał praktycznie szansy uczestniczyć w grach czy zabawach. To zupełnie inne podejście niż wcześniej, kiedy animatorzy aktywnie angażowali gości różnych narodowości. Dużym plusem był za to mini klub, w którym obecna była polska animatorka z biura Rainbow. Choć sam nie korzystałam z tej oferty, to widać było, że dzieci miały zorganizowany czas, a obecność osoby mówiącej po polsku dawała poczucie bezpieczeństwa i komfortu wielu rodzinom. Jeśli chodzi o napoje, to dominowały napoje z koncentratu – co niestety czuć już po pierwszym łyku. W barach nie było markowych alkoholi, a drinki były raczej symboliczne. W ciągu dnia, około południa, w barze przy basenie pojawiały się przekąski w stylu tapas, było całkiem dobre (najlepsze były nachosy z sosem serowym i salsą ). Pokoje były utrzymane w dobrym stanie – sprzątane na bieżąco, z wygodnymi łóżkami i klimatyzacją. Natomiast zaskoczył mnie brak podstawowego wyposażenia takiego jak szczoteczka do mycia zębów . Siedem lat temu tego typu rzeczy były dostępne od razu po przyjeździe, a obecnie trzeba było o wszystko prosić w recepcji albo zaopatrywać się samodzielnie. Transport z lotniska do hotelu był sprawny i trwał około 40–45 minut, co jest akceptowalnym czasem transferu. Na plus zasługuje obsługa hotelowa – panie sprzątające, kelnerzy i pracownicy recepcji byli bardzo uprzejmi i pomocni, nawet mimo natłoku gości. Widać, że starają się utrzymać dobre wrażenie mimo ograniczeń systemowych, jakie narzuca hotel.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na 4 gwiazdki. Niestety, pełen głośnych, wrzeszczących Hiszpanów którzy za nic mieli innych mieszkańców Hotelu. Non stop psujące się windy Hotelu co dla turysty z dzieckiem i wózkiem było kłopotliwe. Dużo rozrywek dla dzieci i rodziców, rozległy teren i fajne baseny to jedyne atuty tego Hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry, jednak nie całkiem aż na 4 gwiazdki lokalne, tym bardziej nie na 4,5 gwiazdki wg firmy Rainbow. Szkoda że w ofercie biura Rainbow nie ma drugiego, nowszego hotelu Zoraida Park w ramach kompleksu Hoteli Zoraida. Hotel ten znajduje się obok Zorida Garden i niestety można porównać oba hotele. Porównanie wypada zdecydowanie na niekorzyść Hotelu Zoraida Garden. Wspólny teren wokół hoteli ładny, zadbany. Brak w pakiecie programów telewizyjnych chociaż jednego polskiego kanału (wiele kanałów w różnych językach, bez polskiego!). A taki kanał świadczyłby że goście z Polski są oczekiwani i mile widziani, co stanowiłoby dodatkową zaletę w ocenie hotelu. Wyżywienie i program wieczornych animacji - średniej jakości...