Cartago Nova by Alegria

4.8/6 (6 opinii)

Udostępnij
Dodaj do schowka
Cartago Nova by Alegria
Galeria (29)
Cartago Nova by Alegria
Cartago Nova by Alegria
Cartago Nova by Alegria
Zdjęcie mapy
Mapa

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze
trwa wczytywanie

Oferta dostępna w innej konfiguracji

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Wojciech, Ruda Śląska 23.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Dobry hotel za rozsądną cenę

Wyjazd udany. Przelot Wizzem w niecałe 2 godziny z Katowic na El Prat, później transfer z lotniska do hotelu z paroma postojami po drodze, aby innych dowieźć do ich hoteli, około godziny. Sam hotel ładny z zewnątrz. Miła obsługa zarówno na recepcji, jak i na stołówce, w barze oraz sprzątająca. Jedyny minus dla biura - w drodze powrotnej na lotnisko powrót jedynie z kierowcą autobusu, który wysadza uczestników jeszcze przed terminalem A. Osoby nieobeznane i nie umiejące porozumieć się w innym języku niż polski mogą się poczuć zagubione, gdyż do terminala B trzeba przejść kawałek, a na odprawę też trzeba się trochę nabiegać, gdyż terminale na El Prat są znacznie większe niż te na polskich lotniskach.

5.5/6

Kinga, podkarpackie 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wypoczęci i zadowoleni

Wyjazd już od dotarcia do Girony był bardzo dobrze zorganizowany. Po wyjściu na terminal od razu czekali na nas rezydenci, którzy rozlokowali nas do autobusów. Transfer trwał może z 25min. Bezproblemowe meldowanie w hotelu. Jedynie do czego mogę się przyczepić to fakt, że nikt nie powiadomił nas o tym, że trzeba pokazać umowę z biurem podróży przy meldowaniu. Dobrze, że miałam ją na mailu. Pokój na 7 piętrze - super widok na okolicę i morze. Pomieszczenie czyste, pięknie zaścielone łóżko. Zaciemniająca kotara, która nie przepuszcza światła (duży plus). Minusem jest brak suszarki w łazience, (gdzie w opisie widniało, że jest), brak szklanek w pokoju (trzeba było pić cały czas z butelek), brak jednego stolika nocnego i brak haczyków do powieszenia rzeczy w pokoju - jedynie w szafie z 6 wieszakami. Plusem jest codzienny room service. Bardzo mogę pochwalić wyżywienie - wszystko świeże, jedzenie bardzo różnorodne. Śniadania na słodko, słono - co kto lubi. Tak samo obiadokolacja - duży wybór. Dodatkowo płatne do posiłku są napoje typu cola bądź alkohol. W razie gdyby ktoś nie mógł skorzystać z posiłku w hotelu wystarczy wcześniej zgłosić to na recepcji i szykują dla Was tzw. picnic mañana (suchy prowiant na wynos). Po wymeldowaniu jest możliwość przechowania bagażu w specjalnym pomieszczeniu. Obok recepcji znajduje się bar - w dobrej cenie można napić się lokalnych trunków - w tym pyszną sangrię :) Przy hotelu znajduje się basen ogólnodostępny z leżakami. Czynny 10-19. Pod hotelem znajduje się klub Tandem, ale nie było jakoś bardzo słychać muzyki w nocy. Ogólnie bardzo też hotel dba o zapewnienie osobom z niepełnosprawnością wysokiej jakości pobytu i udogodnień. Do plaży rzut beretem - wystarczy przejść tunelem pod ziemią na drugą stronę i jest wejście do plaży. Plaża żwirowa, zawsze znalazło się miejsce gdzieś blisko morza. Samo morze bardzo czyste, ale szybki spadek na dużą głębokość, więc osoby które nie umieją pływać powinny uważać. Rezydent na spotkaniu powitalnym przedstawił szereg wycieczek fakultatywnych. Dyżur rezydenta był tylko w poniedziałek - przy czym przyszła Pani nie z tego rejonu i nie potrafiła odpowiedzieć na nurtujące nas pytania. Ok 1.2 km od hotelu znajduje się stacja kolejowa, którą można dotrzeć do Barcelony. W drugą stronę można dotrzeć do Blanes, skąd ze stacji odjeżdża autobus do urokliwej miejscowości Tossa de Mar (bardzo polecamy odwiedzić). Po drodze autobus zatrzymuje się również w Lloret de Mar. Obsługa w restauracjach jest bardzo miła i życzliwa. Trzeba jednak pamiętać, że obowiązuje tu siesta (13:30-17:30), ale nie we wszystkich miejscach. Niedaleko od hotelu jest galeria handlowa, a jakieś 2km McDonald's. Jednak nawet najlepszy Big Mac nie może równać się z lokalnymi patatas bravas popijanymi tutejszym San Miguel siedząc w barze przy plaży i patrząc na morze. Pogoda bardzo udana - wyjazd na przełomie lipca i sierpnia. Temperatura do 30°C, przyjemny chłodny wiatr znad morza. Trafił się może jeden pochmurny dzień. W dniu wylotu autobus punktualnie podjechał pod hotel i również tym razem transfer na lotnisko był bardzo szybki. Rezydentka szczegółowo opisała każdy krok po kolei na lotnisku. Możemy z czystym sumieniem polecić to miejsce - nie tylko hotel, ale ogólnie Malgrat de Mar. Jeśli ktoś pierwszy raz wybiera się na taki urlop z biurem podróży to nie ma się o co martwić. Ty musisz tylko wsiąść do samolotu, a reszta już nie jest na Twojej głowie.
Pokaż więcej opinii (4)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem