Opinie o Guitart Central Park

4.1/6 (45 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.1/6
45 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    gość

    Drugi raz napewno byśmy tam nie pojechali

    Gość - 26.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Całkiem ok

    Hotel w dobrej lokalizacji. Blisko do dwóch plaż oraz centrum miasta. Pokoje czyste i całkiem ładne. Tylko przez drzwi slysłyc wszystko z korytarza. Jedzenie w porzadku, aczkolwiek po tygodniu można miec dosc. Denerwujący system kart na drinki i kolacje. W takim razie po co opaska all inc. skoro idąc po drinka trzeba zostawiać kartę. I po co kartuszek na obiad z dedykowaną jedną z czterech restauracji. Mogliby na opaskach coś zaznaczać. Mila obsluga. Panie w recepcji operowaly kilkoma językami. Minus za animacje dla doroslych i zapsute stoly bilardowe. Ok byliśmy pod koniec sezonu, ale stoly czy cymbergaj mogliby naprawić. Fajnie, że sa 3 baseny i mini aquapark. Nie ma takiego tłoku.

    Agnieszka, Gliwice - 25.09.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Fajnie ale...

    ogólnie można powiedzieć ok aczkolwiek 4* w tym hotelu to tylko na papierze maks 2,5* na serio maks ! Hotel przyjezny dla rodzin z dziećmi jest co robić. Kolejnym mankamentem to stada Angoli i Niemców młodych chodzących od rana pijanych po ośrodku. Sam ośrodek i hotel potrzebuje remontu oraz dobrego menagera bo potencjał jest ogromny. CENA NIEADEKWATNA DO HOTELU ! bywalismy już w Hiszpani i na na kanarach ten hotel mocno obniżył bardzo wysoką naszą ocenę co do Hiszpani !

    DANIEL, POLICE - 17.07.2017  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam

    Ogólne wrażenie negatywne. Jedyny plus to kuchnia. Obiady i kolacje w miarę smaczne. Zupełnie inaczej niż w przypadu śniadań, gdzie wybór był mocno ograniczony. W pokoju mnóstwo mrówek. Pokojówki co prawda spryskują je specjalnymi preparatami, ale niewiele to daje. Wejście z pokoju na balkon zepsute (trzeba dokręcić śrubki, ale niestety nie wzięłam ze sobą śrubokręta). Suszarka również nie do końca sprawna, co chwilę się wyłączała. W dniu przyjazdu w łazience zastałam pełno włosów po poprzednich lokatorach. W hotelu panuje ogólny bałagan. Obsługa w barach jest zajęta głównie rozmową i zabawą zamiast zajmowaniem się gośćmi. Za to obsługa w restauracji bardzo miła. Zbyt mało miejsca na leżaki przy basenach. Animacje w hotelu beznadziejne.

    Agnieszka - 13.08.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    16/36 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem