Opinie klientów o Guitart Central Park

4.2 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Edyta, POLSKA 21.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Nie polecam, najgorsze wczasy !!!

Rzeczywistość mocno, podkreślam mocno odbiegała od tego co Biuro Rainbow obiecywało w ofercie. Zarezerwowaliśmy hotel 4 gwiazdkowy z pięknym, jasnym, czystym i odświeżonym pokojem, a zostaliśmy zakwaterowani w budynku 3 gwiazdkowym (nawet nie zasługuje na 3 gwiazdki) w pokojach nienadających się do zakwaterowania, nieposprzątanych, brudnych, starych, zdewastowanych, zdemolowanych, meble poniszczone, zużyte, połamane krzesła, drzwi w makabrycznym stanie, łazienka zagrzybiała i brudna. NIEUDANY URLOP!!!

1.5/6

Konrad 22.08.2017

Za co te 4 gwiazdki ??? Odradzam każdemu

Stary, zaniedbany, nieremontowany hotel (podobno któraś część jest odremontowana, tak pisze Rainbow, ale ja jej nie widziałem) zbudowany z najtańszych materiałów. Klatka schodowa i korytarze bardzo wąskie, pokoje bardzo małe. Dostałem z żoną pokój na 2 piętrze, z dwoma pojedynczymi łóżkami, widokiem na śmietnik i umywalką w pokoju, zamiast w łazience (!!!). A miało być najwyższe piętro i podwójne łóżko. Po zgłoszeniu tego do rezydentki, 2 dni później dostaliśmy inny pokój, na 1-wszym piętrze, z widokiem na parking, minilodówką i umywalką normalnie, w łazience. Trochę lepszy. Wszędzie najtańsze meble z płyt wiórowych, okleina poobrywana, na ścianach i wokół klimatyzacji GRZYB. Ogólnie to cały pobyt mieliśmy poczucie, że zostaliśmy oszukani co do klasy hotelu. W rozmowach z innymi Polakami też to słyszeliśmy. Rozumiem, że kupuję wczasy w hotelu 2 - 2,5 gwiazdkowym, wtedy nie mam zastrzeżeń co do jakości, bo wiadomo że będzie kiepska. Ale kupując miejsce w hotelu 4-gwiazdkowym człowiek oczekuje czegoś lepszego. Szczególnie, że wycieczka tania nie była. Codziennie w pokoju były mrówki, szczególnie upodobały sobie szafkę nocną. Przez balkon przebiegał ich ciąg komunikacyjny, można było z tego zrobić jakiś film przyrodniczy ;) Stan od zewnątrz: od ulicy trochę elewacja odnowiona, za to z dziedzińca widać dużo rdzy i odpadającego tynku. W sumie to bardzo dużo. Te * * * * nie wiem na jakiej podstawie dostał. Jak dla mnie to najwyżej 2,5 * powinien mieć. Na 3 na pewno nie zasługuje. W Polsce na pewno by 3 nie dostał. Jedzenie baaardzo monotonne, codziennie te same dodatki, a główne dania niezbyt smaczne. Np. mięsa w sosah pieczeniowych z proszku, napoje owocowe sztuczne, szejki mleczne też oczywiście z proszku, a pomidory jeszcze nie do końca dojrzałe i bez smaku. Wina do obiadu i kolacji najtańsze. Co prawda ryby były codziennie, ale inne owoce morza też po taniości kupowane, najgorszej klasy jakości. Pod koniec tygodniowego pobytu ciężko było na to juz patrzeć, a co dopiero jeść.

1.0/6

Norbert 11.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Katastrofa

Wakacje w tym hotelu to była wielka porażka. Jedynym plusem była ciekawa okolica. Hotel w opisie biura podróży ma 4 gwiazdki, ale są tam budynki zarówno 4 jak i 3 gwiazdkowe, choć moim zdaniem standard jest poniżej 3 gwiazdek. Pokoje malutkie, meble zniszczone. Jak przyjechaliśmy to nasz pokój był nieposprzątany. Zapłaciliśmy za 4 gwiazdki, a po rozmowie z obsługą dowiedzieliśmy się, że jesteśmy w części 3 gwiazdkowej. Również na naszym budynku była tabliczka z 3 gwiazdkami, jednak po rozmowie z rezydentem zostały one zdrapane. Obsługa nie radzi sobie z problemowymi gośćmi (tzn. grupą pianych nastolatków, którzy w środku nocy włóczyli się po korytarzu, krzyczeli i pukali do drzwi) oraz z bałaganem. Jedzenie niesmaczne i codziennie praktycznie to samo. Przekąski między posiłkami to chipsy i orzeszki oraz hot-dogi tylko w godzinach 12-17, przy czym stojąc prawie 30 minut w kolejce o godzinie 17:03 już ich nie dostaliśmy. Pomimo wykupionej opcji all inclusive, nieraz usłyszeliśmy od obsługi, że czegoś nie dostaniemy bo nie mamy all inclusive. Napojów nie można było zamówić bez karty, a wtedy to i tak tylko jeden na kartę. Raz, kiedy chcieliśmy zamówić napoje dla 6 osób (staliśmy wszyscy przy barze) to barman nie chciał wydać takiej ilości, nie dopuszczając nas do głosu i krzycząc żebyśmy się wynosili (out! weg!). Przy obiedzie dostaliśmy napoje w papierowych kubkach (kiedy wszyscy mieli w szklankach), a kelner zapytany o powód chamsko odpowiedział, że nie dostaniemy szklanek, bo "Polacy i Niemcy tłuką szklanki". Dodatkowo w umowie jest napisane, że w hotelu jest bezpłatne wifi w strefach ogólnodostępnych i owszem był darmowy internet, lecz tylko przez 20 min.

1.0/6

Kama 13.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Unikajcie tego hotelu!

Przykro to pisać ale cóż... trzeba ostrzec innych. Hotel jest koszmarny; na wiele podróży jakie odbyliśmy najgorszy na jaki trafiliśmy. Z całą pewnością nie jest to hotel 4* i w żadnym wypadku oferta nie jest all inclusive, jedzenie jest wyjątkowo niedobre i monotonne, obsługa hotelu pracuje tam chyba za karę. Pokoje zniszczone, w hotelu jest mnóstwo pijanej młodzieży, która robi potworny bałagan przy basenie i tłucze się w nocy. Współczuję tym, którzy jadą tam z dzieckiem, ponieważ trzeba pilnować czy jakiś pijany nastolatek nie zrobi mu niechcący krzywdy przy basenie. Ponadto dzieci nie będą miały tam co jeść i się nie wyśpią. Pary podróżujące bez dzieci nie będą mogły spokojnie odpocząć. Hotel nadaje się tylko dla grup nastolatków. Jedyny plus tego obiektu to położenie; jest blisko centrum i gdy masz już po dziurki w nosie tego hałasu, tych pseudo czterech gwiazdek i pseudo all inclusive, możesz po prostu wyjść i przeczekać na mieście do końca pobytu... Obiekt powinien zostać wycofany z oferty albo przynajmniej być sprzedawany jako budżetowa alternatywa dla osób, które mają skromniejszy budżet. Sprzedawanie tej oferty jako 4-gwiazdkowy all inclusive jest świadomym wprowadzaniem klienta w błąd.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem