Opinie klientów o HTop Pineda Palace

5.1 /6
76 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Natalia, Warszawa 06.10.2019

Pineda emerycka, ale przyjemny wypoczynek, tylko Rainbow nie do końca takie super

Dobra lokalizacja, dobre jedzenie, bliskość plaży, czystość, trochę uciążliwe karty AI

4.5/6

AGNIESZKA, --- 12.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wypoczynek

W tej sieci hoteli już byłam dzenie jesy pyszne codziennie co innego na obiad i kolacje. Przekąski ok, śniadania trochę monotone. Co do animacji, to wieczór gdzie robią pinacoladę jest najmniej udany. Obsługa miła, codziennie sprzątane pokoje. Miasteczko słabo rozwinięte niewiel się w nimi dzieje, ale dobrze skomunikowane więc można wybrać się do Barcelony, Girony i innych miejscowości.

4.5/6

ROBERT, BOLIMÓW 05.09.2022

\Pozytyw

Wspaniały hotel miła obsługa . Dobra lokalizacja hotelu ,fajne wycieczki fakultatywne. Dobra komunikacja z rezydentami.

4.0/6

KG 23.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

DOBRZE ALE NIE BARDZO DOBRZE

Witam, 1. Zamówienie wycieczki przez internet odbyło się bez problemu 100% profesjonalizmu. 2. Gdy przyjechaliśmy do hotelu dostaliśmy pokoje najgorsze z wszystkich, bo na pierwszym piętrze z widokiem na śmietniki oraz klatkę schodową ewakuacyjną, pod nami był magazyn lub kuchnia. Po interwencji w recepcji, dostaliśmy informację że problemem mogą zająć się dopiero jutro bo nie ma menagera hotelu, próba interwencji u rezydenta zakończyła się stwierdzeniem żę będą próbowali coś robić. Po dużym stresie dostaliśmy pokój na trzecim piętrze z widokiem na morze. Wniosek nasuwa się jeden że jeżeli kupujecie w promocyjnej cenie to możecie mieć bardzo kiepskie pokoje. (jest tylko informacja że pokoj z widokiem na morze można mieć ale za dopłatą). 3. Odbiór z lotniska profesjonalny, następnie przejechaliśmy po 5 hotelach i tutaj już niestety brak opieki rezydenta. Wysiedliśmy z autobusu, weszliśmy na recepcję i musisz radzić sobie sam. 4.Plusy Hotelu - Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, klimatyzacja działała, jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. 5. Minusy Hotelu - jako goście hotelu otrzymujecie kartę na szklankę oraz kartę all inclusive, wszędzie trzeba z tą kartą chodzić i ją pokazywać trochę jest to nie wygodne, opaski były by zdecydowanie lepsze - soki to mieszanka koncentratu z kartonu + woda, bardzo kiepskie - barmani kiepscy (oprócz Alexa), nie umieją zaproponować innych drinków niż drink dnia - jedynie AleX na basenie, super barman - możliwość wypożyczenia rowerów jest fikcją, jest 5 rowerów a tylko jeden w polowie sprawny, reszta nie ma powietrza siedzonek lub jest luźna kierownica - więc tutaj również kiepsko - brak leżaków - brak baru na plaży - dostęp DO INTERNETU PŁATNY 5 EURO DZIENNIE DLA JEDNEJ OSOBY !!!!! 6. Bardzo bulwersujący jest fakt, że rainbow szczyci się że mają fajne godziny odlotów i że mają 8 dni wypoczynku, w rzeczywistości 7 noclegów i śniadań jest 7, obiadów 7 i kolacji 7. Gdy przylatujecie macie do wyboru czy chcecie obiad pierwszego dnia czy dnia 8 więc niby wypoczynek 8 dniowy ale z alle inclusiva możecie korzystać 7 dni. Jeżeli ktoś chce więcej info to mogę się podzeilić, fluguu@op.pl
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem