Opinie klientów o HTop Pineda Palace

5.2 /6
86 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

ROBERT, BOLIMÓW 05.09.2022

\Pozytyw

Wspaniały hotel miła obsługa . Dobra lokalizacja hotelu ,fajne wycieczki fakultatywne. Dobra komunikacja z rezydentami.

4.0/6

KG 23.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

DOBRZE ALE NIE BARDZO DOBRZE

Witam, 1. Zamówienie wycieczki przez internet odbyło się bez problemu 100% profesjonalizmu. 2. Gdy przyjechaliśmy do hotelu dostaliśmy pokoje najgorsze z wszystkich, bo na pierwszym piętrze z widokiem na śmietniki oraz klatkę schodową ewakuacyjną, pod nami był magazyn lub kuchnia. Po interwencji w recepcji, dostaliśmy informację że problemem mogą zająć się dopiero jutro bo nie ma menagera hotelu, próba interwencji u rezydenta zakończyła się stwierdzeniem żę będą próbowali coś robić. Po dużym stresie dostaliśmy pokój na trzecim piętrze z widokiem na morze. Wniosek nasuwa się jeden że jeżeli kupujecie w promocyjnej cenie to możecie mieć bardzo kiepskie pokoje. (jest tylko informacja że pokoj z widokiem na morze można mieć ale za dopłatą). 3. Odbiór z lotniska profesjonalny, następnie przejechaliśmy po 5 hotelach i tutaj już niestety brak opieki rezydenta. Wysiedliśmy z autobusu, weszliśmy na recepcję i musisz radzić sobie sam. 4.Plusy Hotelu - Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, klimatyzacja działała, jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. 5. Minusy Hotelu - jako goście hotelu otrzymujecie kartę na szklankę oraz kartę all inclusive, wszędzie trzeba z tą kartą chodzić i ją pokazywać trochę jest to nie wygodne, opaski były by zdecydowanie lepsze - soki to mieszanka koncentratu z kartonu + woda, bardzo kiepskie - barmani kiepscy (oprócz Alexa), nie umieją zaproponować innych drinków niż drink dnia - jedynie AleX na basenie, super barman - możliwość wypożyczenia rowerów jest fikcją, jest 5 rowerów a tylko jeden w polowie sprawny, reszta nie ma powietrza siedzonek lub jest luźna kierownica - więc tutaj również kiepsko - brak leżaków - brak baru na plaży - dostęp DO INTERNETU PŁATNY 5 EURO DZIENNIE DLA JEDNEJ OSOBY !!!!! 6. Bardzo bulwersujący jest fakt, że rainbow szczyci się że mają fajne godziny odlotów i że mają 8 dni wypoczynku, w rzeczywistości 7 noclegów i śniadań jest 7, obiadów 7 i kolacji 7. Gdy przylatujecie macie do wyboru czy chcecie obiad pierwszego dnia czy dnia 8 więc niby wypoczynek 8 dniowy ale z alle inclusiva możecie korzystać 7 dni. Jeżeli ktoś chce więcej info to mogę się podzeilić, fluguu@op.pl

4.0/6

Monika 20.09.2016

Hotel o dobrej lokalizacji

Położenie hotelu H-Top Pineda Palace jest jak najbardziej zgodne z ofertą-w centrum niewielkiej miejscowości Pineda i przy samej plaży,od której dzieli go tylko przejście ulicą. Znakomitym udogodnieniem jest możliwość bezpłatnego korzystania z innych obiektów tej sieci w regionie, do których kursuje darmowy atobus.Wyżywienie przewyższa standard hotelu 4* i zaskakuje rozmaitością oraz estetycznym,wręcz eleganckim sposobem serwowania dań. Sporą część obsługi hotelu stanowią Polacy, co znacznie ułatwia wszelkie sprawy organizacyjne. Przykrym zaskoczeniem jest forma all inclusive,która zmusza gości hotelowych do przedstawiania w barze,restauracji itp. plastikowych kart, które oddaje się w zastaw, aby otrzymać 1(!) napój.Bez zwrotu pustej szklanki nie ma możliwości kolejnych zamówień. Dość zabawny ( tu:gorzka ironia) jest widok elegancko ubranych pań, dzierżących brudną, zużytą szklankę w kolejce do baru i z nadzieją,że ktoś łaskawie je obsłuży.... Pomimo karty drinków w barze głównym, zgodnie z którym jej zawartość przysługuje gościom w opcji all inclusive, hotel żąda za nie opłaty. Podobnie jest z przekąskami przy basenie, które jak chyba nigdzie indziej w cywilizowanym świecie, są odpłatne. Nieprzyjemna obsługa w postaci dwóch starszych panów zza wschodniej granicy, głośno komentuje zamówienia oraz zachowanie gości. Nie pomagają pisemne oraz ustne skargi składane managerowi hotelu, który nota bene jest bardzo przyjaznym i profesjonalnie nastawionym do klienta człowiekiem. Podsumowując-dysonans. Hotel w porządku,ale za takie pieniądze mimo wszystko można oczekiwać czegoś innego.

4.0/6

WOJCIECH, BYDGOSZCZ 11.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pineda de Mar

Wakacje bardzo miłe spędzone, pogoda dopisała. Bardzo miła obsługa w całym hotelu, pokój czysty choć mały jak na 3 osoby.Jedyne zastrzeżenie to wycieczka na wieczór hiszpański (bez polskiego rezydenta A Pani która nas zbierała z hoteli nie mówiła nawet po angielsku A z powrotem sobie wysiadła gdzie jej pasowało A my skazani tylko na siebie.
118192022
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem