5.3/6 (156 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Zmiana lotniska z Katowic na Warszawe w momencie gdy juz nie mozna bylo znaleść innej oferty jest SKANDALEM!!!!!! Pzrejazd z 40 min zamienił się na 4,5 godziny .
3.0/6
Nie polecam tego hotelu. Pokoje małe daleko odbiegające od tego co prezentuje Rainbow w katalogu. Katalogowe pokoje, to pokoje z widokiem na morze, jak się dowiedziałam nie dla Polaków. W hotelu Polaków traktuje się jako ostatnią kategorię. Przykre., po pierwsze, pokoje, są w innym budynku niż recepcja, bardzo małe, gdzie dwie dorosłe osoby z walizkami to mają problem jak się poruszać. Jedna mała, wąska szafa wciśnięta we wnękę w ścianie i nie sposób było żeby dwie osoby rozpakowując się zmieściły się z rzeczami w tej szafie Nam dodatkowo cuchnęło w kanalizacji, widok na taras z pokoju zasłaniała ogromna rura, co powodowało, że w pokoju było ciemniej, więc nie ukrywam, że taki pokój, to raczej nora, o widoku na morze, nie ma co marzyć, bo takie pokoje katalogowe są dla Francuzów, Niemców,gości zza wschodniej granicy a niestety nie dla Polaków. Przykre. Ogólnie pokój oceniam na maksymalnie 2,5*, kolejny minus to okropne kolejki na posiłki niejednokrotnie 20-25 min. powodowane przez gości którzy mają tylko HB, niejednokrotnie brakowało na posiłkach niektórych rzeczy, ale zawsze coś można wybrać, kolejny minus to tylko jeden bar serwujący napoje no niejednokrotnie brakowało miejsc żeby usiąść na drinka, słabo, bar przekąskowy, hm a raczej kawałek restauracji wydzielony z kanapkami, porażka, prawdę mówiąc byłam już nie raz za granicą, a tym bardziej w Hiszpanii i generalnie zastanawiałam się za co ten hotel ma te gwiazdki bo oprócz położenia i spa niczym szczególnym się nie prezentuje.
3.0/6
Bylam z mężem w tym hotelu w lipcu 2023 , hotel bardzo stary owszem odnowiony ale nie traci nowością także jak tos lubi takie klimaty to jak najbardziej. Mnie nie urzekł tym bardziej, że w pokojach wilgoć i nieprzyjemny zapach a klimatyzacja bez regulacji i głośna. Pokoje sprzątane codziennie to plus za to. Wykupiłam widok na morze za nie małe pieniądze a widziałam skrawek morza 🥺 za co duża krecha dla biura Reinbow. Były pokoje z widokiem na całe morze także biuro powinno wiedzieć jak jest usytuowany hotel i informować o takich sytuacjach a nie tylko brać kasę 🥺. Hotel położony przy bardzo ruchliwej uliczce , zresztą Lloret de Mar jest bardzo głośną.miejsvowoscia i większość hoteli położona jest przy ruchliwych uliczkach. Plus dla hotelu za położenie tzn przy końcu promenady w zatokowej części morza skąd rozpościera się piękny widok . Jest to hotel 4 gwiazdkowy ale oceniam go najwyżej na 3🥴. (Szukałam ofert w hotelach 5 gwiazdkowych ale nie było opcji all inclusive tylko same sniadanie. Nie wiem czy to jest w całej Hiszpanii czy tylko w Costa Brava lub w Lloret de Mar.).. Poza tym przy basenie bar czynny do północy ale o 23 nie serwują już alkoholi dla klientów all inclusive tylko dla tych co płacą 🤔i do wykonania drinków dla tych gości kelnerzy się przykładają a dla tych z ww opcją, traktują opieszale. Nie wiem czy takie metody stosuje się w innych hotelach w Hiszpanii czy tylko w tym . Ogólnie tego hotelu nie polecam , nowocześniejszy jest hotel bliźniaczy Rosamar garden ale położony dalej od morza. Jeżeli miałabym doradzić to miejscowość Santa Susanna położone w spokojniejszej części Costa Brava i hotele z zewnątrz robią wrażenie czego brakowało mi w Lloret de Mar. Dorota i Jerzy z Elbląga
3.0/6
Wycieczka absolutnie niezgodna z ofertą. Hotel stary, wymagający remontu. Pokoje ciasne, zupełnie inne niż w ofercie biura, ściany z dykty - słychać chrapiących sąsiadów i przychodzące sms. Walizka z braku miejsca w pokoju, musiała stać w łazience. Brak wygodnego przejścia pomiędzy łóżkiem a ścianą (około 60 cm ), brak krzesła, stolika. Baseny małe, zimna woda. Jeden bar do obsługi klientów. Długi transfer z i na lotnisko 30 km - 2 godziny. W ofercie podano, że serwis plażowy kosztuje 8€ a faktyczna cena to 24€( 8€ - parasol, 2× 8€ leżak )Niestety biuro nie ma pojęcia co oferuje klientom. Na plus jedynie lokalizacja.