Opinie o Golden Bahia de Tossa

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(23 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.9
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Costa Brava w pigulce

    Joanna, 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Kolejna wizyta na Dzikim wybrzeżu -tym razem z ominięciem Barcelony -trzeba poznać inne zakątki .Hotel w porządku ,choć nieco daleko od plaży i w ruchliwym miejscu .Infrastruktura kompletna ,dużo basenów ,choć miejsca niedużo ,bo hotel miejski .Jedzenie super , mniej hiszpańskie niż można się było spodziewać ,ale urozmaicone .Wersaja FB -aż za dużo ,woda do obiadu i kolacji bezpłatna .Wycieczki organizowane przez Rainbow -bez zarzutu ,warto pojechać .Duza wpadka przy organizacji przyjazdu -kierowca autokaru przywiózł do Tossa del Mar 4osoby z dwu hoteli -dalej radź dobie sam , a do hotelu 700 m , godzina przed północą . No cóż -to miasteczko nie jest w priorytetach biura .Sama Tossa -fantastyczna -zatoczki ,klifu ,urokliwa starówka .Bardzo fajne miejsce ,choć dla młodzieży być może za ciche

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Srednia ocena

    Andrzej, Rogowo 20.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Zimna woda w basenach wada basen kryty płatny i za wcześnie nieczynny. Nieczynna klimatyzacja w pokojach

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opieka rezydenta

    OLGIERD JAN, BRANIEWO 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Jezeli chodzi o mój pobyt w tym hoteluto jestem zawiedziona ,spodziewałam się większego zaangazowania pracowników hotelu w pomoc dla gosci.No i najważniejsze to reglamentacja wody do picia.Nigdzie sie z tym nie spotkalam zeby przy takich upałach nie była dostepna woda. Obsługa uprzejma ale obojetna.Słabe animacje dla gosci.Uwazam że hotel za taka cenę to powinien mieć wyższy standart.A do tego doszło jeszcze brak zainteresowania moją osobą przez rezydenta,ponieważ tak jak Pani powiedziąła do nas dwojga nie warto było przyjeżdzać. Wiecej tam nie polecę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem