Opinie o Rosamar Garden Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(150 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobry

    MAŁGORZATA, Bysław 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Sam hotel Ok. Pokoje małe, jedzienie Ok każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyny minus jak dla mnie to bardzo dużo dzieci jak na drugą połowę września. Animacje dla dzieci do 22.00!!! straszny hałas dla doroslych niestety brak.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    Dużo atrakcji, ale bardzo głośno

    Agnieszka, Gdansk 19.08.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel położony w spokojniejszej części Lloret de Mar, bardzo blisko plaży. W hotelu wiele atrakcji dla dzieci, liczne zjeżdżalnie, klubik dziecięcy (nie po polsku), waterpolo, gimnastyka w wodzie, mini disco itp. Największym minusem hotelu jest przeważająca ilość turystów z Anglii, którzy niestety do najcichszych nie należą..

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Całkiem średnio

    Karolina, woj. Łódzkie 27.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Pobyt nie zaczął się najlepiej. Po wylądowaniu i pierwszym zachwycie krajobrazami Costa Bravy spędziliśmy jakieś 2 h w autokarze, który rozwoził gości po hotelach... mieliśmy nieszczęście trafić akurat do ostatniego, więc korzystaliśmy z hotelu krócej niż sądziliśmy, nadmieniam,że trasa z lotniska do hotelu to jedyne 40 minut jazdy. Ok, może i to egoistyczne, ale jak już wpadliśmy do pokoju to za te pieniądze jakie zapłaciliśmy spodziewaliśmy się więcej. 4 walizki nie mieściły się w pokoju... od ściany jakieś 0.5 metra do łóżka nie było gdzie się ruszyć. Na zdjęciach hotel prezentuje się okazale a tu jednak jeden malutki baseniki i drugi ciut większy, dodatkowo woda zimna. W basenach nie można korzystać z materacy, piłek itp. bo to zabronione. Na niekorzyść biura jest to,że godzina spotkania z rezydentem przypadała na 15 dnia następnego. W samym środku dnia, popsuło nam to plany. Spotkanie trwało jakieś 1.5 h, podczas których nawet nie opłaciłam wycieczek fakultatywnych bo pani rezydentce nie działał terminal więc drugi raz trzeba było się z nią spotkać pod wieczór. To negatywy. A teraz pozytywy - jedzenie w hotelu bardzo dobre, obsługa pomocna i miła. Animatorzy naprawdę cudowni, nasze dzieci chętnie chodziły spędzać z nimi czas. Rezydenci wykwalifikowani, wszyscy mówili po hiszpansku i mieli dobra znajomość historii i legend dotyczących regionu. Mimo trudnych początków, cały pobyt spędziliśmy miło i mogliśmy się zrelaksować. Jednak za kwotę prawie 15 tys za rodzinę to spodziewaliśmy się więcej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel średni z dobrymi atrakcjami

    Sebastian, Zawada 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel schludny, czysty i zadbany, jednak pokoje bardzo małe i ciasne, przejście w pokoju i w łazience bardzo wąskie - ledwie walizka przejechała. Pokoje między sobą są nie wyciszone i słychać rozmowy i hrapanie za ścianą. Hotel w stylu blokowiska na osiedlu. Warto zaznaczyć że autokar nie podjeżdża pod hotel i trzeba z walizkami pieszo dojść do hotelu [ok 300m] po ciasnych uliczkach - hotel z daleka niewidoczny, słabo oznaczony i łatwo się zgubić. Stołówka hotelowa czysta i zadbana, jednak menu monotonne i mało atrakcyjne na dłuższy czas. Jest też wąski zakres czasowy na skorzystanie ze śniadania, czy obiadu, przez co jest trochę tłoczno, gdyż wszyscy pojawiają się prawie równocześnie na stołówce. Dodatkowo obsługa nie chce przygotowywać suchego prowiantu [kolacji] dla gości wracających z wycieczki po zamknięciu stołówki, mimo wcześniejszego informowania na recepcji. Obsługa hotelowa nie spisała się, w przedostatnim dniu pobytu nie otrzymaliśmy czystych ręczników kąpielowych, mimo informowania recepcji nie doniesiono ich do pokoju, w ostatnim dniu zaś nie otrzymaliśmy żadnych czystych ręczników, po reklamacji w recepcji doniesiono nam tylko ręczniki kąpielowe. Gdyby nie bardzo fajne atrakcje basenowe na pewno nie poleciłbym tego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ok.

    Wiktoria, Obryte 28.06.2022

    Pobyt oceniam Dobrze,aczkolwiek pobyt pozostawiał trochę do życzenia. Wraz z partnerem posiadaliśmy ofertę all inclusive, co za tym idzie ,byliśmy ograniczeni, do wyboru 1 rodzaju najtańszego alkoholu,który był podawany w plastiku, aby dostać szkło trzeba było zapłacić. Bar również dla nas czynny do godziny 23.00 natomiast dla reszty płacących do późnej nocy . Obsługa baru nie zawsze rozumiała co się do nich mówi. Pokoje w porządku, aczkolwiek mało nowoczesne, ciasne. Miejsce idealne przeważnie dla rodzin z dziećmi. A Co do wyżywienia można powiedzieć codziennie to samo. Niekoniecznie smaczne. Wiadomo kazdy ma swoje zdanie , dlatego ja dzielę się swoim.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    spoko, dla dzieci

    Tymoteusz, Pawłowice 26.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    hotel dla ludzi z dziecmi, podczas wieczorów hałas ciężko zmieść. Dla par co chcą chwili spokoju to radzę poszukać innego hotelu. Lecz dla rodzin z dziećmi hotel jest jak najbardziej super. duzo basenów zjeżdzalni. Leżaków nie brakowało dobre drinki, miła obsługa, pokoje czyste, wyposażenie bez rewelacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Drugi raz napewno nie odwiedzę.

    Karol, --- 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel duży, pokój mega mały, przygotowany na masówkę. Za wszystko wymagają dopłaty np. za wymianę ręczników na basen. Polskich animacji dla dzieci brak, choć miały być… Przy basenach na leżakach często smród szamba. Leżaków też za mało. Nie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel 3*

    MiRiM, Olsztyn 12.07.2019

    Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Stary obiekt, który zasługuje co najwyżej na 3*. Pokoik malusieńki - dwa łóżka (w miarę wygodne) i 1 krzesło. Ciężko było się poruszać. Klimatyzacja automatyczna, nie można nic regulować. Nocami było za zimno, a do przykrycia tylko prześcieradło i narzuta. Pierwszego dnia z sufitu w łazience zaczęła lać się woda. Interwencja personelu bardzo szybka. Pokoje sprzątane codziennie, tj. wymiana ręczników i z grubsza przetarcie podłogi. Kilkukrotnie ręczniki ze starymi niedopranymi plamami. Obrzydlistwo. Stołówka (nie mylić z restauracją hotelową) za mała na tak dużą ilość gości. Stanie w kolejce do stołówki na każdy posiłek to szok. Zdarzyło się nawet ok. pół godziny czekania. Na posiłki przychodzi się z karteczką i pani wykreśla posiłki. Jedzenie bardzo dobre,duży wybór, każdy coś dla siebie znalazł. Napoje do obiadów i kolacji rozwożone na wózkach przez kelnerów. Czasami skończyliśmy posiłek zanim kelner dojechał z napojami. All inclusive tylko do 23 godz. Jak wróciliśmy z wycieczki fakultatywnej po 23-ej to napój już trzeba było sobie kupić. W hotelu mnóstwo Polaków, ale wszelkie informacje są w różnych językach (5 czy 6), ale nie w polskim. Baseny i zjeżdżalnie super. Woda ze względu na panujące temperatury ciepła, przyjemna. Leżaków wystarczająco dużo. Chociaż i tak latali z samego rana ręcznikowi zajmowacze. Świetne pole golfowe dla dzieci oraz siłownia. Dla fanatyków 4 stanowiska do gier x-box (Fifa, Fortnite i inne). Miejscowość cudna, ale hotel słabiutki. Plaża żwirkowa. Rezydenci wspaniali. Cały czas czuliśmy się zaopiekowani. Wycieczki fakultatywne do Barcelony bardzo udane. Pozdrawiamy kierowcę Fernando. Do Katalonii na pewno wrócimy. Do hotelu niekoniecznie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Gosia 24.09.2019

    W sobotę 21.09.2019 r. wróciliśmy z wypoczynku w tym hotelu. No niestety jak za tą cenę to spodziewałam się czegoś lepszego. Po pierwsze pokoje nie są sprzątane, wymieniane są tylko ręczniki i ścielone łóżka. Jak nam się zalał piciem stolik pierwszego wieczoru to był taki brudny i zalany do końca naszego pobytu. Łazienka też po wierzchu sprzątana, chyba toalety nikt nie mył. Na wannie straszne zacieki. Pod lustrem nawet jakiś stary patyczek do czyszczenia uszu, brrr. W łazience bywały nawet pluskwy w nocy, Ogólnie brudno. Choć ja nie jestem bardzo czepliwa ale ten brud mnie trochę jednak brzydził i wkurzał. Przede wszystkim wielki minus, że nie ma wody w pokoju. Tak więc jak przyjechaliśmy pierwszego wieczoru o 22.30 to nawet ie było się czego napić po 2 godzinach jazdy z lotniska. A transfer trwał bardzo długo, bo to ostatni hotel. Tak więc tym, którzy go wybrali radzę się dobrze zaopatrzyć w wodę. Na szczęście mogliśmy zjeść późną kolację. Pokoje małe- nie ma nawet stolika, ale to mały problem bo i tak w pokoju byliśmy mało. Na duży minus również były lunch boxy- tzw. pikniki. W paczce był pojemnik z kanapką z chleba tostowego z szynką i serem, kotlet i suchy makaron (nie wiem kto lubi jeść suche kluchy???). Najbardziej dziwił mnie właśnie ten sam makaron. Do tego była mała butelka wody, wafelek, jogurt, jabłko, serek, majonez, oliwa, pieprz i sól. Ale w innych hotelach też były słabe te pikniki. Woda w basenach zewnętrznych zimna. Co z tego, że jest aquapark, jak żeby wejść do wody nastrajasz się pół dnia. Dziecko nawet nie bardzo chciało się w nich kąpać, wolało baseny wewnętrzne. Jedzenie ok, duży wybór różnych potrwa tak więc każdy sobie coś znajdzie. Natomiast potrawy nie wszystkie smaczne. No ale to też rzecz gustu. Byliśmy w hotelu 10 dni, z czego tylko w ciągu 2 dni były animacje na basenie- aquaerobic. Wieczorne animacje są codziennie najpierw dla dzieci potem dla dorosłych, niektóre fajniejsze, niektóre słabsze, ale spoko. Na plus, że był pokaz flamenco!!! Drinki oczywiście słabe, jak się kończyło all inclusive to jak mąż kupił z normalną wódką to były normalne. No ale tak to jest chyba zawsze na all. Generalnie obsługa bardzo leniwa, zwłaszcza przy barach. Na talerzyk z czipsami można było z 10 minut czekać. Panie w recepcji miłe, uśmiechnięte i pomocne. Byliśmy tam trzyosobową rodziną. Na początku jak wymieniali ręczniki to dostawaliśmy 3 małe i 3 duże. Po kilku dniach 2 małe i 3 duże, czasem nie dawali ręcznika pod stopy, no ale ostatniego dnia dostaliśmy tylko 2 małe i 2 duże ręczniki. Zgłosiłam to w końcu w recepcji, pani powiedziała, że zaraz kogoś przyśle z ręcznikami i oczywiście trwało to z godzinę albo i dłużej zanim ktoś przyszedł. Co do karteczek na posiłki i prowadzenia gości do stolika to nie sprawiało nam to niedogodności, a że byliśmy poza sezonem to na butelkowane napoje do posiłków nie musieliśmy jakoś długo czekać, ale w sezonie pewnie jest z tym problem, bo ci kelnerzy od picia również wcale się nie śpieszą, gdzieś łażą, albo udają, że Cię nie widzą. No w sezonie może być z tym problem. Poza tym spotkała nas też smutna sytuacja, gdy dziecko zostawiło zabawkę na stołówce- pluszowego jednorożca, to niestety nie znalazła się już ona. A propos zabawek ostrzegam przed automatami z zabawkami- z tego mniejszego nawet udaje się wyciągnąć zabawkę, ale z tego dużego już nie. Mimo tego wyjazd był udany- pogoda dopisała, że nawet do tych zimnych basenów dało się wejść i pozjeżdżać na zjeżdżalniach. A na tej co się na matach zjeżdża to na górze człowiek się "klinuje" i trzeba się rękami odpychać. Ogólnie nie jest to jakiś zły hotel, ale za tę cenę spodziewałam się fajniejszego. Byliśmy na wycieczce w Barcelonie- ze zwiedzaniem stadionu i wieczornym pokazem fontann. Ponieważ zależało nam również na zwiedzeniu Sagrady Familia następnego dnia wypożyczyliśmy samochód, co bardzo polecam. Bo na wycieczce zorganizowanej przez Rainbow poza zwiedzeniem stadionu nie było na nic czasu, a wycieczka rozpoczęła się o 12, potem jazda po kolejnych wycieczkowiczów tak więc w Barcelonie byliśmy po 14. Te osoby, które nie oglądały stadionu miały 3 godziny wolnego w centrum Barcelony a reszta 1,5 godziny, co było stanowczo za mało. A wystarczyło żeby wycieczka zaczęła się wcześniej. Poza tym wycieczki tak są pomyślane, że albo zwiedzasz stadion, albo Sagradę- a jak chcesz obie te atrakcje odwiedzić to musisz wykupić 2 wycieczki. No chyba, że jak my jedziesz na własną rękę. Bilety do Sagrady kupiliśmy przez internet bez problemu, co też polecam, bo nie trzeba potem stać w kolejce. Trzeba stawić się chwilę przed wyznaczona godziną i praktycznie bez kolejki wchodzimy. Podsumowując wyjazd udany, ale hotel średni jak za tą cenę;( Pomimo tych moich uwag życzę miłej zabawy- do wszystkiego można się przyzwyczaić, nawet do lodowatej wody w basenie;)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje nie do końca rodzinne

    MARCIN, RUDA ŚLĄSKA 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Przed wyrażeniem swojej opinii o wyjeździe z frimą Rainbow, muszę opisać swoje wcześniejsze doświadczenia i wymogi dotyczące wakacji aby nakreślić lepiej czego oczekiwaliśmy z rodziną od tego wyjazdu. Otóż przez ostatnich kilka lat, na wakacje zawsze wybieraliśmy się samochodem, głównie do Chorwacji. Nocleg, transport czy wyżywienie było w własnym zakresie. Pierwszy raz od blisko 10 lat zdecydowaliśmy się z żoną skorzystać z usług biura podróży, co ma też związek z narodzinami dziecka. W momencie wyjazdu córka miała ukończony rok. Naszym głównym celem było więc aby ktoś załatwił za nas całą "brudną" robotę z rezerwacjami, transportem i tym podobnymi kwestiami. Tak aby nie było potrzeby martwić się czymkolwiek. Głównie obawialiśmy się samego transportu na lotnikso, lotu i podróży do hotelu w związku z podróżowaniem z małym dzieckiem. Czy w takim razie wyjazd spełnił nasze oczekiwania? TRANSPORT: Sam transport liniami lotniczymi przebiegł poprawnie, bez problemów. Dla dziecka do 2 lat można zabrać za darmo wózek dziecięcy a na lotniskach mogliśmy zabrać z sobą wodę czy przekąski dla dziecka. Problem rozpoczął się w momencie wsiadania do autobusu, już na miejscu. Otóż lotnisko w Gironie jest oddalone od hotelu o jakieś 30 km. Jednak transport z lotniska do hotelu trwał... 2,5h (wylądowaliśmy o 11, w hotelu byliśmy o 14:30 nie licząc oczekiwania na lotniksu na przydzielenie autobusu). Rosamar Garden Resort był ostatnim hotelem na trasie i byliśmy świadkami wesołej wycieczki po wszystkich hotelach obsługiwanych przez Rainbow w całej okolicy. Do każdego musieliśmy dostarczyć wczasowiczów. Tak samo w podróży powrotnej, Rosamar Garden Resort był pierwszy na liście więc znowu spędziliśmy sporo czasu w podróży na lotnisko, odbierając innych wczasowiczów po drodze... Niestety, nikt się nie pochylił nad tym aby napisać to wprost w ofercie. Lepszym rozwiązaniem byłyby mniejsze busiki rozwożące ludzi bezpośrednio do konkretnych hoteli lub grupy hotelów z tej samej okolicy. A nie całego wybrzeża... POKÓJ: Sam hotel jest jaki jest, każdy widzi na zdjęciach. Polecam bardzo gorąco jednak aby poczytać opininie na internecie ponieważ nie wszystkie informacje są podane w ofercie biura a szczególnie kiedy mamy na myśli hotel o standardzie 4 gwiazdek. Przekonacie się o tym Państwo już w momencie odbioru kluczy do pokoju. Otóż pokój, którego zdjęcie jest widoczne na stronie oferty, nie ma NIC wspólnego z pokojem jaki Państwo otrzymacie w hotelu. W hotelu przysługuje Państu pokój standard z widokiem na ulicę. Aby mieć widok na basen, musieliśmy dopłacić 110 euro. Kolejne 60 euro przeznaczyliśmy na późny Check out przez co mogliśmy korzystać z pokoju do godziny 18:00 (wylot o godzinie 22:55). Nasz pokój swoje najlepsze czasy miał za sobą i w Polsce spokojnie mozna by było spotkać się z takim standardem w hotelu z maksymalnie dwoma gwiazdkami... I stanowczo był skierowany do osób, które cały dzień spędzają na plaży czy przesiadywaniu w barach a od pokoju oczekują tylko łóżka i wody w kranie. Niestety czystość również zostawiała sporo do życzenia, bo choć obsługa hotelu była bardzo miła, nie polecam zaglądać pod łóżka... A już na pewno nie umieszczać tam żadnych rzeczy. Wiadomo, nie przyjeźdża się do Hiszpanii aby siedzieć w pokoju, jednak pogoda bywa kapryśna i na początku września pogoda w okolicach hotelu była deszczowa. Ważny czynnik, który nakazuje krytycznie ocenić pokój to ściany. A mianowicie ich wygłuszenie. Otóż przez dwa tygodnie mieliśmy za ścianą gości z Anglii. Obawiam się, że goście cierpieli na problemy z słuchem, gdyż każda ich rozmowa była na tyle głóśna abyśmy także mogli w niej uczestniczyć. Nie był to odosobniony przypadek (otóż po jednej rodzinie, przyjechała kolejna, również z Anglii) jednak dotyczyło się tylko jednej ściany w pokoju co szczególnie uciążliwe było po godzinie 23:00. Innych sąsiadów z słychać nie było. Ciężko stwierdzić więc czy to wina pokoju czy angielskiego sposobu prowadzenia konwersacji. HOTEL I ATRAKCJE: Sam hotel wymaga w wielu miejscach odświeżenia choć ogromnej tragedii nie było. Baseny i okolice były czyste. Wszystkie atrakcje były czynne. Do tego plac zabaw dla dzieci (choć żwirowe podłoże nie jest najlepszym rozwiazaniem w dobie stosowania zazwyczaj bezpieczniejszych rozwiazań). Woda w basenach zewnętrznych była zimna (fani morza bałtyckiego będą wniebowzięci), co dla wielu osób może być problematyczne. Można jednak korzystać z basenu wewnętrznego gdzie było znacznie lepiej. Do tego dostępne sauny czy Jacuzzi więc nawet kiedy pogoda nie dopisuje, można znaleźć sobie coś do roboty. Minusem jest bardzo ograniczona liczba leżaków na basenie wewnętrznym i brak miejsca do przebrania do sauny. Probelamtyczne były także windy od strony basenów. Otóż czasami blokowały się drzwi... Więc można było utknąć w windzie. Zgłoszone na recepcji, jednak lepiej było zejść schodami lub używać wind głównych dostępnych w recepjci. WYŻYWIENIE: Bardzo dobre i różnorodne. Każdy znajdzie coś dla siebie. OKOLICA: Bardzo blisko do plaży, max 5 min spacerem. Wychodzimy także na promenadę z dostępem do barów czy restauracji. Piękna czysta plaża. Ciepłe może. W okolicach nie ma ogromnej ilości atracji jednak te które są, powinny wystarczyć w większości wypadków dla spokojnego wypoczynku. REZYDENT: Nie korzystaliśmy więc nie mamy zadania. PODSUMOWANIE: Hotel polecałbym tylko osobom, które mają zapewnioną pogodę i spędzą czas głównie przebywając na basenach czy mieście. Oferta nie odpowiada rzeczywistości i od 4-gwiazdkowego hotelu można było oczekiwać znacznie więcej, co też podkreślali w rozmowach inni wczasowicze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem