Opinie o Rosamar Garden Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(166 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam 😡

    Anna, --- 22.08.2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Jedynym plusem wyjazdu była lokalizacja hotelu oraz piękne morze z szeroką plażą. Dzięki bliskości promenady i ogromnej ilości sklepów i restauracji można było zjeść coś pysznego i napić się prawdziwego drinka. Miasteczko Lloret de mar jest bardzo wesołe, gwarne i pełne młodzieży ☺️ nie stanowiło to dla mnie problemu, bo wciąż tętniło życiem. Jednak próżno było tam szukać hiszpańskiego klimatu, miejsce bardzo komercyjne, pełne szpetnych blokowisk. Rzadko się słyszało język hiszpański, dużo pracującej ludności z innych krajów, miasteczko lubiane przez Francuzów. Jeśli chodzi o sam hotel to standard co najwyżej 2*. Głęboki PRL ukazuje się w każdym kącie. Brud i nieprzyjemny zapach jest wszechobecny. Kupując ten wyjazd dla 3 osób zapłaciłam ponad 18 tysięcy, Pani w biurze zapewniła mnie, że hotel jest piękny, posiada dużo przestronnych basenów, tymczasem to co zastaliśmy, to kilka zasyfionych oczek wodnych, do których strach było wejść, żeby się czymś nie zarazić. Pokoiki bardzo małe, walizki trzeba było trzymać na balkonie, bo się już nie zmieściły. Pani z biura Rainbow wybrała nam pokoje z widokiem na piękny ogród, tak nas zapewniła, jednak nie powiedziała, że ten ogród znajdował się w sąsiedniej, prywatnej posesji 🫣do której oczywiście nie było dostępu. Godziny posiłków były wyznaczane dla różnych grup przy zameldowaniu, a później ściśle przestrzegane przez kobietę, która stała w wejściu do naszej jadłodajni, bo tego miejsca nie można było nazwać restauracją. I tak mieliśmy śniadanie 8.00 -8.45, obiad 13.00-14.00, kolacja 18.30-19.30, po wyznaczonej godzinie nikt już nas nie wpuścił na posiłek,mimo że był dostępny dla innych . Nie przypuszczaliśmy, że jest to możliwe, gdyż to nie nasz pierwszy wyjazd tego typu i nawet przez myśl nam nie przeszło, że jeśli przyjedziemy na śniadanie o 8.50 to nas na nie nie wpuszczą. Jedzenie było bardzo monotonne, śniadania jednakowe w każdy dzień, kawa dostępna tylko do porannego posiłku, herbata nie dała się zaparzyć. Bardzo mała ilość niesmacznych deserów, pyszne arbuzy i melony. Bardzo dobra paella na obiad i kolację, zawsze jeden rodzaj ryb, ale dobrych. Jeśli chodzi o drinki w opcji all inclusive, to były beznadziejne i tylko kilka wybranych, za resztę trzeba było płacić. Obsługa była bardzo niemiła i traktowała gości jak intruzów. W barze można było korzystać z all inclusive do 23.00. Jednego razu mój mąż złożył zamówienie o 22.50 i nie mógł się zabrać z nim za jednym razem, bo było dla kilku osób (byliśmy grupą znajomych) więc wrócił po 2 kubeczki coli, była 10.58, a barmanka wylała tę colę na jego oczach do zlewu i powiedziała, że all inclusive się już skończył 😡cola była już zamówiona, nalana i stała a barze . Ten hotel jest katastrofą, a Pani z Rainbow, która nas zapewniła o jego wysokim standardzie, rzekomo sama w nim była, zwyczajnie popsuła nam wakacje. Nie skorzystam więcej z usług biura Rainbow!!!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    bardzo słaby hotel

    MONIKA, GDYNIA 10.09.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel blisko plaży i starająca się obsługa hotelowa to jedyne jego atuty. Pokój stary po lekkim liftingu, mały, ciemny. W pierwszym otrzymanym mrówki. Sąsiedztwo głównie Anglików czy Hiszpanów hałaśliwe do późnych godzin nocnych. Czystość bardzo skromnej łazienki pozostawia wiele do życzenia. Ręczniki mimo, że zgodnie z przyjętą zasadą położone do wymiany na podłodze, po powrocie do pokoju leżały na wannie nie wymienione. Jeśli jednak były wymienione to na przetarte i prujące się. Karta do drzwi pokoju wiecznie rozmagnetyzowana. W hotelu panuje chaos i potwornie śmierdzi chlorem. Ludzi wraz z najczęściej marudnymi i niewychowanymi małymi dziećmi jest multum. Jedzenie monotonne, nakierowane głównie na gusta angielskie. Napoje do kolacji podawane przez kelnerów chyba, że gości siedzących przy stoliku nie zauważono, więc nie było niczego do picia. Hotel nastawiony na ilość nie jakość. Dla AI woda butelkowana w barze po 21. Wycieczki fakultatywne bardzo fajne i dobrze zorganizowane. Mnie osobiście przypadła do gustu Pani przewodnik Dominika wraz z kierowcą. Przewiozła nas po Barcelonie, nie zanudzała, dorzuciła wiele ciekawostek, była pozytywnie nastawiona. Podobnie Pan kierowca - uśmiech od ucha do ucha!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kto szanuje swój czas i pieniądze niech omija ten hotel

    Damian, 05.10.2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    HOTEL ŻART. Niestety nieśmieszny... Pierwsze oznaki tego co nas czeka zaczęły się w lobby. Windy tak małe, że dwie osoby z dwiema średnimi walizkami ledwo sie mieściły, mam 83kg przy 184cm wzrostu. Przez drzwi do pokoju nie mieściła sie dziecięca spacerówka. W samym pokoju podobno 17m2 ustawione są 2 dość duże łóżka co sprawia, że nie ma tam miejsca czy mebla gdzie można by odłożyć walizki. Dwie wylądowały w szafie, a o pozostałe potykaliśmy się przez cały pobyt. Pomiędzy łóżkami, a ścianą zostało 50-60cm przejścia, więc poruszanie się 4-osobowej rodziny to spore wyzwanie logistyczne. Sam pokój ZDECYDOWANIE wymaga remontu. Panie które chcą przed wyjściem spojrzeć jak wyglądają muszą korzystac z lustra łazienkowego. Stan samej łazienki jeszcze ujdzie. Ogromny minus to brak mebla, półki czy czegokolwiek gdzie można odłożyć ubranie na czas kąpieli, czy chociażby kosmetyczki. Pozostaje odkładanie na podłogę, lub sedes - to tak w temacie higieny i CZTERECH GWIAZDEK. Osobna kwestia to brak kosza na śmieci poza maleńkim koszem w łazience. Utrzymanie pokoju to DRAMAT. Zawieszka na drzwiach z prośbą o sprzątnięcie pokoju nic nie daje. Wybraliśmy się na wycieczkę całodniową i zostawiliśmy zawieszkę. Wróciliśmy przed 21 niby łóżka pościelone, ale świeżych ręczników brak(na podłodze leżały ręczniki pozostawione przez nas). W minibarku brak wody. O uzupełnienie wody w minibarku prosiliśmy DWA DNI. Dla rodziny z dziećmi (bo tak reklamuje się ten hotel) brak wody do picia to duży problem. Kolejny OGROMNY MINUS to tragiczna akustyka hotelu. Pierwszy raz byłem w hotelu gdzie wyraźnie słyszałem każde słowo zza ściany. I nie, nie jestem starą dewotą, która siedzi i podsłuchuje. Pokój mieliśmy nad barem więc po jego zamknięciu przez godzinę słuchaliśmy szurania przesuwanych krzeseł i stolików. Więc znowu hotel który reklamuje się jako przeznaczony dla dzieci nie pozwalał im zasnąć przynajmniej do 24. Wiele razy jeździliśmy wycieczki fakultatywne nietylko z Rainbow. Coś co jest normalne (i tu chyba każdy przyzna mi rację) to spóźniające są osoby. Choć to irytujące to jednak zrozumiałe przy dużych grupach. Zawsze do tej pory wszędzie byliśmy na czas. Niestety pierwszy raz i nam się zdarzyło spóźnić. Czekaliśmy na wydruk zdjęć z Camp Nou. Spóźniliśmy się 10 minut. Wcześniej poinformowaliśmy panią rezydentkę Jagodę, że się nie wyrobimy na 15.00 i potrzebujemy 5-10 minut. Na miejscu zbiórki byliśmy 15:10 i jakież było nasze zdziwienie gdy okazało się, że naszego autokaru już tam nie było. Odjechał najpóźniej 15.08 bo czekając na zielone światło widzielismy zatokę autobusową. 15.14 dostaliśmy informację, że kierowca odjechał bez nas, a my "mamy sobie załatwić taksówkę". Podobno nie mógł czekać dłużej niż 15 minut. GDZIE TE 15MINUT??? Oprócz nas w takiej sytuacji była jeszcze jedna rodzina. Jedzenie średnie, chociaż to raczej kwestia gustu a o nich się nie dyskutuje. Atrakcje wodne mogły by być odświeżone, ale jeszcze dadzą radę. Minus to zakaz przestawiania leżaków. Brakowało nam 1 wolnego leża i chciałem w wolnym miejscu dołożyć jeszcze jeden. Ratownik na to nie pozwolił. Podobnie jak na używanie dmuchańców na basenie. Woda na przełomie września i października jest dość chłodna. W dużym basenie była CZWÓRKA DZIECI, moje nie chciały się w pełni zanurzyć więc wymyślimy dmuchańca. Tu po raz kolejny interweniował ratownik i nakazał zabrać krokodylka z basenu... Zrozumiałbym gdyby w basenie było tłoczno... Brak animacji (prawie) poza wieczornymi atrakcjami w barze i strzelaniem z łuku nad basenem nie działo się nic. Zero muzyki, zumby, aqua aerobiku itp. Może to nie wina hotelu, ale coś co z nim związane to duża liczba gości z Anglii. Nie mam nic do narodowości, ale widok ludzi pijanych od rana do nocy, mających pod opieką własne dzieci nie jest przyjemny. Generalnie nie polecam. A zdecydowanie nie w tej cenie. To nie jest standard 4 gwiazdek. Za to co oferuje ten hotel cena powinna oscylować w okolicach 2 tys. zł za osobę nie 4 tys. Sama Costa Brava śliczna, Barcelona CUDOWNA. Następnym razem wybieramy Airbnb lub booking i transport na własną rękę lub metro i tramwaje. Tak jak Hiszpania bardzo nam się spodobała, tak hotel okazał sie OGROMNYM ROZCZAROWANIEM i poczuciem zmarnowanych pieniędzy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt lipiec 2024

    MAREK, RADOMYŚL NAD SANEM 27.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Nie można dać większej oceny, kilka rzeczy w porządku ale nie ważące o pobyci, pokoje stare, grzyb w Łazienkach, brudne ściany, jedzenie bardzo monotonne, kolejki do „stołówki” i pełno zakazów w snackbarze w barze na basenach, brak możliwości konsumowania napojów i przekąsek na basenach, brak muzyki, długie oczekiwanie na windy, najważniejsi goście którzy nie mają all in, po odważ płacą i mogą korzystać z oryginalnych napoi, trunków, szkła ! Nawet poza czasem można racy batów !!! Figlokub po Polsku - nie ma i animacje bardzo ubogie i słabe- kilkadziesiąt dzieci a udział bierze max 8 ze względu na mało ilość personelu, ochrona po pół godz nieobecności przy leżaku zabierają ręczniki torby i miejsce zajmuje ktoś inny, drinki i napoje w plastiku który wytwarza nieprzyjemny i niebezpieczny zapach, odnośnie rezydentek, Pani przewodniczka w Tossa de mar -profesjonalna! a ale Pani która odbierała i prowadziła spotkanie wiedzą na tematy organizacyjne bardzo mała, chciałem wstawić kilka zdj potwierdzających co napisałem, ale brak takiej możliwości, Hiszpanie i miasteczko polecany jak najbardziej - hotel napewno nie !

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak pozytywów

    Monika opole 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Płacąc tyle pieniędzy za ten hotel w sezonie , z wcześniejszą rezerwacja jestem poprostu zła i niezadowolona. Hotel starej daty , niby wyremontowany ale takie braki że szkoda gadać. Mały basen , na dodatek nie można było w nim używać swoich rzeczy typu oponka czy piłka ( tylko dzieci mogły wejść z rękawkami) miałam problem z wózkiem nie mogłam się bezpośrednio dostać na basen ponieważ ciągi komunikacyjne nie były do tego przystosowane, wszędzie schody. Przy basenie ( ogólnie na leżakach) nie można spożywać posiłków nawet przekąsek, trzeba iść do stolików które wyglądają jak w tanim mlecznym barze . Jedzenie okropne. Nie było dnia żebym mogła powiedzieć coś pozytywnego . Wiekszosc dan czesto sie powtarzała, ogolnie byly nie dobre. Nawet kwiaty w hotelu ( wszystkie) były sztuczne. Jakies atrakcje czy nawet muzyka w tle byla tylko w wyznaczonych godzinach. Po przyjezdzie na miejsce do hotelu z drogi głównej trzeba było dojść pieszo ok 500 m ( 2 osoby dorosłe 3 szt bagaży plus wozek DRAMAT ) . HOTEL NIE JEST WARTY TYCH PIENIEDZY ,NAPRAWDE NAJGORSZY HOTEL W JAKIM BYLAM . NIE POLECAM !! Szkoda pieniędzy czasu i zdrowia

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Straszne miejsce

    Marta, Poznań 12.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Brud i smród. Tak najkrócej można opisać hotel i jego otoczenie. Pokoje są niesamowicie zaniedbane - pleśń - pod prysznicem i przy kratce wentylacyjnej klimatyzacji, dziurawy materac. Jedzenie fatalne, bardzo mały wybór warzyw i owoców, największą część bufetu stanowią pełne cukru płatki śniadaniowe, pieczywo tostowe i bułki. Jeżeli choć trochę dbasz o wyżywienie - nastaw się, że chodzisz jeść na do restauracji w mieście. Jedyny więc plus jest taki, że w promieniu 1,5 km masz dużo restauracji do wyboru. Bardzo źle prezentują się również leżaki przy basenie, jak i sama posadzka, która jest bardzo śliska i przy odrobinie wody zamienia się w lodowisko. Byłam świadkiem kilku poważnych wypadków. Woda w basenach bardzo zimna, nawet w szczycie sezonu. Pokoje nie są w ogóle izolowane akustycznie. Słyszysz każdy dźwięk z korytarza, spuszczanie wody w toalecie u sąsiadów czy obsługę. Najgorszy hotel w jakim spałam. Niewiarygodne że ma 4*.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem