5.3/6 (286 opinii)
4.5/6
Długo oczekiwane wakacje. Lokalizacja hotelu w pierwszej linii od plaży. UWAGA: plaża kamienista. Duże pokoje a w szczególności ogromne łóżka. Polecam szczególnie pokoje od strony basenu. Sprzątanie i serwis na dobrym poziomie.
4.5/6
Wszystko OK. Szkoda, że hotel nie ma wydzielonej plaży z darmowymi leżakami i parasolami.
4.5/6
Miłe wakacje, dobre jedzenie, hotel blisko plaży, ładna i symatyczna miejscowość.
4.5/6
W hotelu Ibersol Almunecar przebywałam w terminie 16 - 23 czerwca 2023. Po przylocie do Malagi, na lotnisku oczekiwał na podróżnych rezydent Rainbow. Hotel chociaż nie najnowszy, to sprawiał dobre wrażenie. Usytuowanie hotelu dobre, bo w zasadzie w centrum miasteczka Almunecar, przy promenadzie i plaży. Jest klika miejsc do zwiedzenia, takie jak: punkt widokowy, zamek, mini zoo z ptakami, park z drzewami z różnych regionów świata. Przy hotelu market Mercadona. Jeśli chodzi o pokój, to dostałam go na ostatnim ósmym piętrze z widokiem na morze, basen. Pokój w stylu hiszpańskim, z dużym łóżkiem, dużą szafą wnękową i dużą łazienką z wanną. Styl pokoju bardzo mi się podobał. Pokój sprzątany codziennie, ale bez zmiany pościeli. Natomiast ręczniki wymieniane tylko wtedy, gdy je się położy na podłodze. Wyżywienie miałam wykupione HB. Śniadania i obiadokolacje obfite, różnorodne z wieloma regionalnymi produktami. Na pochwałę zasługują śniadania, które były bardzo smaczne, duży wybór, świeże pieczywo, wyśmienita kawa, a nawet był codziennie szampan. Kolacje poprawne, zawsze był dobry wybór i codziennie jakieś owoce morza. Ale niestety napoje do kolacji były płatne. Wejście na posiłki za okazaniem karty z numerem pokoju, co było odnotowywane w komputerze. Z baru i drinków nie korzystałam, więc nie mam na ten temat zdania. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne, to niestety nie miałam okazji z nich skorzystać, gdyż trzy wycieczki dotyczące Andaluzji były przez Rainbow zaplanowane na jeden i ten sam dzień, i to na dzień przed wylotem, czyli czwartek 22.0.2023. Uważam, iż jest to nieprzemyślane przez biuro Rainbow. Każda wycieczka wg mnie powinna być organizowana pojedynczo w inny dzień tygodnia. Druga moja uwaga dotyczy braku rezydenta na lotnisku w Maladze w drodze powrotnej do Polski w dniu 23.06.2023. Od jedenastu lat korzystam z usług Rainbow i pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją, że nie było rezydenta na lotnisku w dniu wylotu do Polski. Uważam to za niezbyt profesjonalne podejście do swoich klientów. Ogólnie wystawiam ocenę na 4,5, gdyż było kilka niedociągnięć.