5.3/6 (140 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Zacznę od plusów: hotel czysty, blisko plaży, przemiłe panie sprzątające i obsługa w restauracji, piękne widoki, pogoda i bliskość hotelu od lotniska. I na tym plusy się niestety kończą. Jeśli chodzi o minusy: -organizacja ze strony biura podróży- brak informacji o szczegółach wylotu (pan w okienku na lotnisku nie był zainteresowany swoją pracą tylko swoim smartfonem), odbiór z lotniska w Maladze pozostawiał wiele do życzenia- samemu trzeba było się zorientować gdzie się udać, a potem szukać rezydenta, który był przed lotniskiem. Autobus zostawił nas przed hotelem i sami musieliśmy ogarnąć meldunek bez wsparcia ze strony Rainbow i nie zostaliśmy wcześniej powiadomieni o konieczności zostawienia numeru karty kredytowej na recepcji jako warunku zameldowania. Spotkanie organizacyjne- pani rezydent nie była zorientowana w sprawach wycieczek fakultatywnych i podawała błędne informacje. Brak realizacji programu rozpisanych animacji- bez informacji że jakiejś z nich jednak nie będzie. Sam dzień powrotu- wymeldowanie do godziny 12 i koczowanie w recepcji hotelu do godziny 19. Biuro nie zapewniło późniejszego wymeldowania chociaż taka opcja była dostępna za dodatkową opłatą. Niestety nie mogliśmy z niej skorzystać przez wcześniejsze obłożenie hotelu. Transfer na lotnisko za małym autobusem- część osób musiała stać. Pani rezydent podczas tej jazdy była niezorientowana do jakich bramek na lotnisku mamy się udać- trzy razy podawała całkiem inne numery. -hotel: jedzenie monotonne- dużo ryb- jak ktoś nie lubi to nie miał za bardzo innego wyboru. Pieczywo świeże co drugi dzień. Często nie było dostępu do strefy all inclusive w godzinach w których mała być otwarta. Brak wody przez 2 godziny w jednym z dni. Czy drugi raz wybrałabym się w to miejsce z Rainbow- na pewno nie. Nie były to moje pierwsze wakacje z tym biurem podróży, ale niestety pierwsze tak odbiegające od jakichkolwiek standardów organizacyjnych.
1.0/6
Zostalismy zakwaterowani w najstarszej, niewyremontowanej części hotelu - zdjecia pokoju standardowego publikowane na stronie biura nie przedstawiają stanu faktycznego- otrzymalismy pokój z zardzewiałą armaturą łazienkową, nie było ciepłej wody, działającego tv i telefonu, brakowało podstawowego sprzetu (lampa stojąca), brudne sciany. Próba zamiany pokoju na ten widniejący na stronie internetowej biura - zażądano od nas dopłaty 35 EUR za dzień. Interwencja nasza i pilota na recepcji - nieskuteczna, przez cały pobyt byliśmy zakwaterowani w innym pokoju, niż oferowany przy zakupie wycieczk i do dzis reklamowany na stronie biura. Nieuprzejmy personel na recepcji i jego kierownictwo sugerujące, że klienci Rainbow nie znają angielskiego. W części jadalnej- apetyt psują ptaki, które w dużej ilosci fruwają po sali i kradną jedzenie z talerzy. Niewystarczająca ilość leżaków i parasoli przy basenie - jeśli chcesz je "upolować" - stoisz w długiej kolejce turystów przed otwarciem basenu.
1.0/6
Hotel ładny, fajne zaprojektowany ale poza tym same rozczarowania. Myślę że to bardziej wina Pani z biura w Krośnie niż hotelu ponieważ wiedziała na czym nam zależy a wcisnęła coś co kompletnie nie spełniało naszych oczekiwań. Zależało nam przede wszystkim na pięknej piaszczystej plaży, miejscu gdzie można ciekawie spędzić czas i dobrym jedzeniu. Dostaliśmy zupełne przeciwieństwo. To zapewne ostatnia nasza wycieczka z tym uroczym biurem.
0.5/6
Polacy przebywajacy w hotelu dostaja opaski all inclusive w kolorze zielonym , inni goscie Wlosi Francuzi kolor niebieski. Opaska zielona nie uprawnia do zamowienia drinka czy chociazby wody butelkowej , kawy z expresu. Brak Informacji po stronie Rainbow o segregacji All Inclusive na lepsze i gorsze opaski. Brak restauracji a'la carte ... zamknieta remont , kolacja jest zawarta w opisie oferty. Nie polecam. Skladamy reklamacje...