Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy pokój rodzinny, który dostaliśmy, był brudny, na ścianach pleśń, poodklejane paski ledowe, za zasłonkami brud, popękane ściany, za dodatkową opłatną przenieśli nas do innego pokoju, w innym budynku i tam już było w miarę ok. Mało urozmaicony program animacyjny, przy basenach nawet nie grała muzyka. Jedzenie w porządku, obsługa też. Ogólnie cena zbyt wysoka do jakości i warunków jakie oferuje hotel. Na pewno nie poleciałbym tego hotelu znajomym.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Andaluzja jak Andaluzja, gorąco, morze piękne, plaża przyzwoita, szeroka i piaszczysta choć serwis plażowy płatny 7 e od osoby bo publiczna. Hotel wizualnie spoko choć uważam że ma sporo wad. Restauracja dość mała a kuchnia bardzo monotonna, nie-licząc niewielkich zmian to praktycznie to samo codziennie. Basen dla ludzi chcących popływać to piracka bo ma max 70-80 cm głębokości co prze wysokich temp powodowało że stawał się tłustym cuchnącym kisielem . niestety basen nie czyszczony, dużo piachu, włosów i liści . Prysznice przy basenie praktycznie nie działają. generalnie nie było przyjemności z kąpieli w takim bajorku. lobby ok, bar ok, animacje i wieczorne show to słabizna, nie warto było tracić wieczoru na oglądanie. Dobra lokalizacja hotelu bo blisko lotniska. Pokój byl ok choć mieliśmy apartament rodzinny to łazienka była jednym wielkim brodzikiem bo nie miała ani zasłony ani szyby więc wszystko przy kąpieli zalane. pokój zmieniony po awanturze ze zwgledu na 4 dni braku tv i wi- fi na lepszy i bez zastrzeżeń .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od plusów: hotel czysty, blisko plaży, przemiłe panie sprzątające i obsługa w restauracji, piękne widoki, pogoda i bliskość hotelu od lotniska. I na tym plusy się niestety kończą. Jeśli chodzi o minusy: -organizacja ze strony biura podróży- brak informacji o szczegółach wylotu (pan w okienku na lotnisku nie był zainteresowany swoją pracą tylko swoim smartfonem), odbiór z lotniska w Maladze pozostawiał wiele do życzenia- samemu trzeba było się zorientować gdzie się udać, a potem szukać rezydenta, który był przed lotniskiem. Autobus zostawił nas przed hotelem i sami musieliśmy ogarnąć meldunek bez wsparcia ze strony Rainbow i nie zostaliśmy wcześniej powiadomieni o konieczności zostawienia numeru karty kredytowej na recepcji jako warunku zameldowania. Spotkanie organizacyjne- pani rezydent nie była zorientowana w sprawach wycieczek fakultatywnych i podawała błędne informacje. Brak realizacji programu rozpisanych animacji- bez informacji że jakiejś z nich jednak nie będzie. Sam dzień powrotu- wymeldowanie do godziny 12 i koczowanie w recepcji hotelu do godziny 19. Biuro nie zapewniło późniejszego wymeldowania chociaż taka opcja była dostępna za dodatkową opłatą. Niestety nie mogliśmy z niej skorzystać przez wcześniejsze obłożenie hotelu. Transfer na lotnisko za małym autobusem- część osób musiała stać. Pani rezydent podczas tej jazdy była niezorientowana do jakich bramek na lotnisku mamy się udać- trzy razy podawała całkiem inne numery. -hotel: jedzenie monotonne- dużo ryb- jak ktoś nie lubi to nie miał za bardzo innego wyboru. Pieczywo świeże co drugi dzień. Często nie było dostępu do strefy all inclusive w godzinach w których mała być otwarta. Brak wody przez 2 godziny w jednym z dni. Czy drugi raz wybrałabym się w to miejsce z Rainbow- na pewno nie. Nie były to moje pierwsze wakacje z tym biurem podróży, ale niestety pierwsze tak odbiegające od jakichkolwiek standardów organizacyjnych.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostalismy zakwaterowani w najstarszej, niewyremontowanej części hotelu - zdjecia pokoju standardowego publikowane na stronie biura nie przedstawiają stanu faktycznego- otrzymalismy pokój z zardzewiałą armaturą łazienkową, nie było ciepłej wody, działającego tv i telefonu, brakowało podstawowego sprzetu (lampa stojąca), brudne sciany. Próba zamiany pokoju na ten widniejący na stronie internetowej biura - zażądano od nas dopłaty 35 EUR za dzień. Interwencja nasza i pilota na recepcji - nieskuteczna, przez cały pobyt byliśmy zakwaterowani w innym pokoju, niż oferowany przy zakupie wycieczk i do dzis reklamowany na stronie biura. Nieuprzejmy personel na recepcji i jego kierownictwo sugerujące, że klienci Rainbow nie znają angielskiego. W części jadalnej- apetyt psują ptaki, które w dużej ilosci fruwają po sali i kradną jedzenie z talerzy. Niewystarczająca ilość leżaków i parasoli przy basenie - jeśli chcesz je "upolować" - stoisz w długiej kolejce turystów przed otwarciem basenu.