Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym plusem jest plaża i położenie hotelu. Wszystko na plus. Blisko do Malagi i trzeba napewno zobaczyć Giblartar
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na solidne 3 gwiazdki w skali 5-cio gwiazdkowej. Na plus należy ocenić: dobrą organizację biura podróży, spory wybór wycieczek fakultatywnych (sama skorzystałam z trzech), profesjonalizm przewodników (szczególnie Pana Bartka i Pani Agnieszki), bliską odległość hotelu od plaży, miłą obsługę hotelową, dobrze działającą klimatyzację, codziennie sprzątanie pokoi, możliwość skorzystania z wcześniejszego śniadania w dniu wycieczek. Jedyne wady to: goście zajmujący leżaki przy basenie od samego rana i nie korzystający z nich, wolno działające i przestarzałe windy. Pobyt oceniam pozytywnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój położony na 1 piętrze, żeby się dostać trzeba wjechać windą na 2 piętro i po przejściu korytarzem zejść po schodach na 1 piętro. W hotelu tylko 4 pokoje z takim dostępem, otrzymaliśmy rezerwując pobyt ponad 3 miesiące przed wyjazdem. Wniosek z tego że najpierw przydzielane są w najgorszej lokalizacji. Nie działająca klimatyzacja, którą w ciągu 3 dni od zgłoszenia skutecznie wymienili. Pokoje po remoncie, zamiast szafy we wnęce stara komoda i drążek na ubrania. Z sejfu nie korzystaliśmy, zamykany na klucz i co z nim zrobić? Natomiast wyżywienie bardzo dobre. Za mało leżaków i krzeseł, które codziennie składano i spinano łańcuchem, żeby do godz. 10 nie można było korzystać. Brak wyznaczonych miejsc dla palących, więc palili wszędzie na powietrzu mimo braku popielniczek. W ciągu tygodnia 1 występ z muzyką na żywo i 1 raz taniec flamenco. Pozostałe animacje bardzo słabe. Obsługa hotelu i rezydentka miła i pomocna.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze wrażenie nie było najlepsze. Na docenienie zasługują odświeżone pokoje oraz cześć prysznicowa łazienki. Przyjemna sala restauracyjna. Tragiczna winda, ciągle jedna z nich zacinała się. Ogólnodostępne łazienki również średnie z robactwem. Jedzienie w totalnym podsumowaniu przeciętne: śniadania typowo brytyjskie, codziennie to samo, nie było za bardzo co zjeść. Obiady i kolacje dużo lepsze ale niektóre potrawy zimne i słabo przyprawione. Niedomyte naczynia. Dobre piwo i wino. Drinki w barze przy basenie z maszyny bardzo słodkie ale kto co lubi. Trochę mały basen i ilość leżaków. Korzystaliśmy tylko z plaży. Hotel ukierunkowany na Brytyjczyków. Wszystkie animacje pod nich, mało Polaków. Piękna okolica, blisko morze i promenada. Polecamy wypożyczalnię samochodów oferowaną przez hotel.