Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił praktycznie wszystkie nasze oczekiwania. Urocza lokalizacja. Znakomite jedzenie. Okoliczne atrakcje, z których jeszcze jest wiele do zobaczenia. Przede wszystkim na podkreślenia wymaga znakomite jedzenie, przyrządzane niejednokrotnie na miejscu, dla konkretnego gościa hotelowego. Mnóstwo ryb, owoców morza. Świetne baseny. Jeden, przepływowy, nazwaliśmy RIO GRANDE. Polecam.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super hotel w pieknym miejscu, ze wspanialymi widokami z kazdej strony. Bardzo mili ludzie, hotelowa kuchnia niezla, chociaz bez szalu, natomiast jedzenie w restauracjach na plazy bylo wysmienite. Temperatury w okolicznych miasteczkach wynosily +40 stopni, natomiast nie bylo to w ogole odczuwalne w hotelu, ze wzgledu na jego wysokie polozenie, silne wiatry i wode. Dostepne ciekawe wycieczki fakultatywne ktore goraco polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniam za bardzo udany Hotel położony w pięknym miejscu z basenu przepiękny widok na dwie zatoki oraz morze. Jednak niektórym osobom może przeszkadzać dość duża odległość do miasteczka. Mam taką lokalizacją bardzo pasowała piękne widoki oraz spokój od zgiełku.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajnie spędzony urlop w tym hotelu. Obsługa jak to obsługa - czasami nie w humorze, czasami ich goście zbytnio denerwowali. Na pochwałę zasłużą ratownicy - profesjonalni i szybko zareagowali i udzielili pomocy osobie, która zasłabła w basenie. Super podejście do leżaków - rano niema wyścigu szczurów do zajęcia leżaków - przez cały dzień nie znajdują wolne leżaki. Obniżenie oceny do 5 jest za czasami nie uprzejma recepcję i obsługę w barze po drugiej stronie recepcji, oraz odcięcie od posiłków i napoi po oddaniu pokoju a do odjazdu na lotnisko zostało 5 godzin.