Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Hanna, POZNAŃ 19.07.2019
All inclusive
Jak w tytule opinii komentarz dotyczy opcji all inclusive w hotelu Playacalida. Wakacje nasze rozpoczęły się w dniu 24.06. 2019 jednak na miejscu w hotelu byliśmy ok godz 4:00 juz 25.06. Zatem w dniu 24.06. nie korzystaliśmy z wybranej i oplaconej dodatkowo opcji all inclusive. Nie mogliśmy również z niej korzystać ostatniego dnia , pomimo wyjazdu z hotelu o godz 23:30. Jest to bardzo nie w porządku, dlatego też nie polecam w przyszłości tego hotelu. Choć uważam, że również biuro Rainbow zawierając umowy z hotelem powinno zwracać uwagę na tego typu niedociągnięcia.
4.0/6
Mika 03.08.2017
Pierwszy raz
Hotel jest położony na obrzeżach miasta. Do centrum można dojechać busem, który jednak jeździ wg uznania samych kierowcow. Gdy jednak uda się już być w centrum polecam wtopienie się w boczne uliczki i odwiedzanie tamtejszych barów. Tu poczuje się urok Hiszpanii i choć w barze czułam się jak statystka w westernie (wzrok tubylców był ze wskazaniem na nas), to tu czułam się świetnie. Cudowne były także wycieczki do Granady i do Gibraltaru. Wspaniali przewodnicy, którzy sprzedali nam wiedzę na temat tychże rejonów bez niepotrzebnych faktów. Do pełnej satysfakcji potrzebnych jest kilka prostych rozwiązań - hotel mógłby mieć na uwadze, że odwiedzili ich turyści nie tylko francuscy i odpoczywają tu także dorośli, nie zawsze z małymi dziećmi.
4.0/6
Ania 27.09.2016 Termin pobytu: maj 2017
Miejsce piekne
Spędzilismy tydzień w sierpniu 2+2 hotel ładny, piękne otoczenie baseny, duże pokoje i łazienki, jednak minus to jedzenie podróżujemy bardzo dużo i jedzenie słabe. Dodatkowo dokupiliśmy na miejscu ALL (bo hotel w malowniczym miejscu jednak wszędzie daleko, a ze względu na dzieci chcieliśmy mieć kilka posiłków) okazało się fatalnym wyborem. Mimo iż mieliśmy ALL w barze pizza (okropna)i hamburgery (fatalne) mimo ALL płatne dodatkowo, to samo dotyczy soków wyciskanych. W porze lunchu, po godz 15 serwuja kanapke z szynką i pokrojone owoce-SŁABO. Chipsy w barze czerwone lays w ramach ALL, inne trzeba płacić.- Lody trzeba płacić, Sangria nie przypomina sangrii! Nie wspomnę o przygotowanym posiłku po przylocie tragedia!!, animacje słabe- do tego w klimatyzowanej sali brakuje klimatu. Świetne animatorki do opieki dzieci, maluchy z chęcią spędzały z nimi czas.Minusem również zakazy na basenie, nie wolno odbijać dmuchaną piłką, nie wolno materaca, pogonili nawet dzieci z kółkiem, przy basenie z widokiem na morze. Bogaty program ćwiczeń na basenie. Ogólnie obiekt robi wrażenie, ale jest dużo do korekty. Panie przewodniczki słabo zorientowane.-szału nie robią. Dodatkowe atrakcje na basenie typu kule wodne, czy pokazy zwierząt wszystko płatne.
4.0/6
Dominik, Warszawa 12.08.2021
Hotel na czwórkę z minusem
Hotel całkiem w porządku ale nie idealny. Ładnie położony, całkiem nieźle wyposażony, z dosyć dobrym serwisem i smaczną, różnorodną kuchnią. Pokoje standardowe jednak dużym minusem są bardzo małe, podwójne łóżka. To właściwie 1,5 łóżka a nie double bed. O hotelowym internecie proszę zapomnieć, bo praktycznie nie działa. Ani w pokojach ani w lobby. Baseny ciekawe ale niestety płytkie więc dla osób, które chcą popływać praktycznie nie ma takiej możliwości, tym bardziej, że baseny są czynne w dosyć ograniczonym czasie 10-20. Podsumowując - dla osób nie oczekujących od hotelu luksusów, które chcą spędzić czas w większości poza hotelem jest ok.