5.0/6 (61 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
0.5/6
Hotel Gudalmar Malaga. Lipiec2018. W pierwszym dniu pobytu po powrocie z plaży do pokoju został pod moją nieobecność otwarty sejf i zabrany tablet. Od razu interweniowałem do rezydentki która do samego końca bagatelizowała to zdarzenie. Skontaktowałem się telefonicznie z biurem Rainbow w Polsce, zostałem pouczony że obowiązkiem rezydenta jest pomoc i że nie otwiera się sejfu pod nieobecność gościa w pokoju. Ponowna rozmowa z Rezydentką nie odniosła skutku odmówiła przyjazdu po hotelu, udało się jej ustalić że tablet został zabrany omyłkowo bo poprzedni gość zostawił w sejfie. Niestety pani rezydent pokazała zupełny brak kompetencji. Prosiłem o spotkanie z menagerem hotelu, odmówiła mi i pokątnie coś załatwiała na zapleczu recepcji. Mimo że zabrany tablet z sejfu się odnalazł pozostał olbrzymi niesmak i żal do osoby pani rezydentki, której praca ograniczała się wyłącznie do sprzedaży wycieczek. Szkoda że tak poważne biuro jak Rainbow ma taką wizytówkę w tym hotelu. Na pewno nie jest to osoba która potrafi pomóc klientom biura w razie problemów. Powyższa sytuacja sprawiła że wyjazd był od samego początku zepsuty.... W celu weryfikacji podaje numer rezerwacji: 3215167