Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa godna odwiedzin. Sam hotel nie ma standardu który by powalał ale da się w nim wypocząć. Bardzo dobra i zróżnicowana kuchnia, świetnie prowadzone animacje, przemiła obsługa. Położenie hotelu blisko malowniczych zatoczek. Miejsce doskonale skomunikowane - łatwa dostępność do komunikacji publicznej, taxi, sklepów spożywczych. Jedyny ogromny problem to Tour Operator czyli Rainbow, który krótko przed wylotem zmodyfikował godziny wylotów w taki sposób, że zamiast 7 dób nasz odpoczynek trwał niepełne 6 i oczywiście nikt w tym nie widzi problemu bowiem umowy są tak skostruowane by operator był niewinny. I jest a konsekwencje były takie że straciliśmy jedną dobę odpoczynku
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem zdziwiona, ze tak niewiele jest opinii na temat czystości w tym miejscu... to co zastaliśmy w pokoju to wola o pomstę do nieba! Wszechobecny grzyb, bród, pajęczyny i zapach wilgoci! Nawet nie wiedziałam jak dotknąć kranu przy umywalce! O dziwo prośba o znane pokoju przebiegła na wyraz sprawnie - no problem. Pokój okazał się trochę czystrzy! Ogólnie sam hotel lata świetności ma ewidentne za sobą i przypadłby się gruntowny remont w każdym miejscu. Dużym plusem były codzienne animacje i wieczorne rozrywki. Na jedzenie tez nie można narzekać, może poza monotonnymi śniadaniami. Majorka jest piękna - wrócimy, ale zdecydowanie nie w to miejsce .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt nieudany z powodu permanentnego niewyspania przez straszliwy hałas dobiegający z okolic basenu przez kilka razy dziennie i codziennie do godziny 2 w nocy. Pomimo prośby o pokój w cichszej części hotelu już na etapie rezerwacji, otrzymaliśmy pokój wprost na ustawione głośniki, z których niemal przez całe dnie wydobywał się hałas, który był uciążliwy szczególnie wieczorami i pomimo naszej prośby do hotelarza o zmianę pokoju, pokoju takiego nie otrzymaliśmy i jeszcze zostaliśmy bezczelnie okłamani, ze wolne pokoje od strony ulicy przylegają do jakiejś głośnej dyskoteki, co sprawdzałem i co nie miało miejsca. Hotelarz twierdził, ze o godz. 23 dyskoteki w naszym hotelu czyli też hałasy się kończą ale okazało się, że kończy się tylko dyskoteka a hałas krzyczących, kąpiących się w basenach i ciągle szurające plastikowe fotele i inne hałasy trwają do 2 w nocy a czasami i dłużej. Płacimy spore pieniądze za pobyt, a nie mamy żadnego wyboru co do lokalizacji pokojów, których na pewno było sporo wolnych. Czytając komentarze nie wiem jak to się dzieje, że udawało się zmienić pokój, a nam nie pomimo pobytu z dzieckiem, czy to jakaś złośliwość czy problem z organizacją? Musimy zmienić podejście i zacząć samodzielnie organizować wakacje, wybierać oferty z dokładną lokalizacją miejsca pobytu, a nie kompletnie losową i najczęściej bardzo niekorzystną. Przestrzegam osoby, które mają potrzebę wypoczynku na koniec dnia po plażowaniu, zwiedzaniu itd. i wyspaniu się przed wybieraniem takich ofert, gdzie pokoje są przydzielane losowo albo może według innych jeszcze kryteriów.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nastawiony na obywateli Francji słabe jedzenie brak lodówki w pokoju słona woda w kranie słabe zabezpieczenie pokoju przed włamaniem włamywacz wystarczy że odchyli cienkie aluminiowe drzwi z plusów to tyle że miła życzliwa obsluga