Opinie o Palia Maria Eugenia

5.3/6 (285 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
285 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Rezydent a dokładnie Ewa nie istnieje robi co chce i nie zajmuje się gośćmi

    Brak wycieczek fakultatywnych z 7 była 1

    Rafał, Warszawa - 12.08.2014

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wycieczka nie należy do udanych

    Wycieczka nie należała do udanych przede wszystkim od strony biura, ponieważ opieka rezydenta Ewa Zapart była prawie zerowa ( krótkie spotkanie w pon na temat wycieczek fakultatywnych, których w programie wycieczki było kilka, a odbyła się tylko jedna, ponieważ Pani Ewa żadnych nie zorganizaowala, ponieważ według niej są ,,nudne" Na tej, która się odbyła też jej nie było.

    Luiza, Warszawa - 24.07.2014

    12/14 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    ostatnia wycieczka z Rainbow

    Hotel może i ładny ale dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, niestety zaraz po odebraniu nas z lotniska nasza rezydentka Pani Ewa poinformowała nas, że nie wszyscy dostaną dzisiaj pokój z widokiem, że pokoje zwolnią się dopiero następnego dnia. W sumie chyba jechaliśmy z lotniska do hotelu z 3 innymi parami i nikt z nas nie dostał pokoju z widokiem. My dostaliśmy pokój z widokiem na miasto na 7 piętrze aczkolwiek z lewej strony balkonu było widać morze a nawe kawałek najbliższej plaży. Ogónie widok nie był zły nawet nam się podobał, pokój także zadbany. Nie opłacało nam się rozpakowywać walizki bo przecież na następny dzień mieliśmy się przenieść do upragnionego i opłaconego pokoju z widokiem na morze. Następnego dnia dostaliśmy pokój na parterze praktycznie przy recepcji w małym korytarzyku. Były tam chyba 3 pokoje ale całe to miejsce wglądało jak pomieszczenia/ pokoje dla personelu. Po wejściu do pokoju załamaliśmy się. Nasz widok na morze to papa pokrywająca dach restauracji na piętrze niżej i drzewa, które zasłaniają praktycznie całe morze. Zrobiłam zdjęcia więc można zobaczyć jak według Rainbow i hotelu wygląda pokój z widokiem na morze za dopłatą!! Pokój też okazał się bardziej obskurny od wcześniejszego a w toalecie unosił się smród jak z toalety publicznej. Łazienka z barierkami przystosowan dla osob poruszających się na wózku. Jaki z tego wniosek? Zapłaciliśmy sobie za gorszy pokój bo przy tym pokoju ten na 7 piętrze bez wdoku na morze był rewelacyjny. Na szczeście mieliśmy tego samego dnia spotkanie z rezydentem więc myśleliśmy, że uda nam się coś załatwić. Niestety Pani Ewa nic nam nie pomogła a jedyna rekompensata z jej strony i hotelu to sejf na 2 dni i łóżko nad basenem na 1 dzień. Żenada totalna. Nikt z nas nie chciał tego sejfu ani łóżka tylko pokój z widokiem za który zapłaciliśmy!! Ale jak to Pani Ewa powiedziała, że mamy brać co dają. Niektórzy za brak pokoju z widokiem dostawali łóżko nad basenm na cały tydzień albo dostali samochód na jeden dzień a my dostaliśmy sejf i łóżko :/ bo nasz pokój przecież był od strony morza więc widok musiał być. Później okazało się, że jak nie pasuje nam ten wspaniały pokój to możemy poczekać dwa dni (do środy) i w środę dostaniemy już lepszy pokój. Pani Ewa załatwiła, że dostaniemy w środę pokój z widokiem powyżej 4 piętra ( tak chcieliśmy - im wyżej tym lepszy widok) ale, że w środe jechaliśmy na wycieczkę objazdową na cały dzień, Pani Ewa miała zadzwonić do naszej przewodniczki i powiedzieć jaki dostaliśmy pokój żebyśmy mogli spokojnie zwiedzać. No ok co mieliśmy zrobić kolejne 2 dni na walizkach bo nie opłaca się ich rozpakowywać. Na wycieczce Pani przewodnik powiedziała, że dostaliśmy pokój 702 albo 704 już nie pamiętam, ale ucieszyliśmy się bardzo bo wiedzieliśmy, że to pokój na 7 piętrze. Po powrocie z wycieczki wieczorem idziemy do recepcji, podajemy nr pokoju a Pani w recepcji mówi nam, że musiała zajść jakaś pomyłka ona nic nie wie o tym pokoju dla nas. I kolejny raz poczuliśmy się oszukani bo dostaliśmy pokój na 1 piętrze... a tyle było zapewniania, że jak już czujemy się poszkodowani to na pewno dostaniemy pokój powyżej 4 piętra. Widok już lepszy niż w pokoju poprzednim ale jak się coś obiecuje i ustala to powinno się dotrzymywać słowa. I tak w sumie z całej wycieczki zostały nam 3 pełne dni w pokoju z widokiem na morze. Jeszcze wracając do wycieczki objazdowej, wycieczka niby najlepsza zachwalana przez Pania rezydentke, że taka super i w ogóle kosztowała ponad 70E. Pojechaliśmy do zatoki z której mieliśmy popołynąć statniem do miejsca, z którego dalej mieliśmy jechać tramwajem. Niestety z powodu silnego wiatru nie popołyneliśmy statkiem. Nikt nam nawet nie powiedział, że jest taka opcja, że możemy nie wypłnąć. Pojechaliśmy więc znowu długą drogą autokarem na miejsce, gdzie mieliśmy wsiąść do tramwaju i póżniej z tramwaju do drewnianego pociągu. Ogólnie czasu wolnego bardzo mało, wszystko w biegu. Poza tym czuliśmy niedosyt z powodu tego, że nie popłyneliśm statniem. Wiem, że na pogodę nie mamy wpływu ale skoro pieniądze za rejs były zapłacone a rejs się nie odbył to chyba należałoby te pieniądze zwrócić, tymbardziej, że autokar i tak musiał jechać drogą którą wiózł nas na tramwaj bo jakbyśmy popłyneli to i ta musiałby nas tam odebrać. Niestety nie tylko my byliśmy rozczarwani tą wycieczką. W sumie siedząc w autokarze nie znaleźliśmy osoby, która powiedziałaby, że ta wycieczka była fajna. Wszyscy narzekali, że mało czasu wolnego i wcale nie ma takiego efektu wow jak to zachwalała Pani rezydentka. Będąc w autokarze skonsultowaliśmy się grupą i zawołaliśmy do nas Panią przewodnik żeby zapytać czy dostaniemy zwrot pieniędzy za rejs, który się nie odbył. Pani powiedziała nam, że nie wie jak to teraz jest ale za czasów kiedy ona była rezydentką i jeśli rejs się nie odbył to pieniądze zwracali. Niektórzy ludzie już z autokaru dzwonili do rezydentki z wyrazami niezadowolenia odnośnie tej wycieczki i oczywiscie Pani rezydentka powiedziała, że żadnego zwrotu pieniędzy nie będzie, jednym słowem poczuliśmy się oszukani bo skoro kiedyś zwracali za to pieniądze to dlaczego teraz nie zwracają? Ta wycieczka nie należała do tanich. Przynajmnej dla nas ponad 70 E od osoby to sporo a naprwde szału nie było. Generalnie to nie jest pierwsza nasza wycieczka z biurem Rainbow i nie należymy do osób super wymagającyh ale nie lubimy jak ktoś nas oszukuje a tak własnie czujemy się po tej wycieczce dlatego nigdy więcej nie pojedziemy już z Rainbow.

    Jarek - 20.07.2016  | Termin pobytu: lipiec 2016

    59/63 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Minimalna jakość za umiarkowaną cenę

    Hotel dla klient ultra budżetowego - jedzenie bardzo kiepskiej jakości na najtańszych produktach. Brak jakiegokolwiek wyboru jakościowego wina (w tym odpłatnie). W hotelu brak jakichkolwiek kieliszków (!!) Zastraszajacej sytuacji nie zmienia pakiet premium.. Najsłabszy hotel every - nie polecamy.

    Łukasz, --- - 17.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem