Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie jesteśmy zadowoleni hotel ładny, zadbany obsługa bardzo miła jedzenie bardzo dobre uwaga: pokoje są przydzielane w sposób przypadkowy, wykupienie pokoju z widokiem na morze nie gwarantuje otrzymania takiego pokoju - tutaj RAINBOW się nie popisał
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
O hotelu dużo napisano dodam, że większość to Francuzi i o nich się zabiega (szczególnie podczas animacji , niestety na średnim poziomie) a Polaków było niemało. Basen mały , rekompensuje morze, które we wrześniu jest cieplutkie. Plaże zatłoczone, ale na końcu jednej z nich, spacerkiem dotrzeć można do rezerwatu, który polecam. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Nie jestem smakoszem pizzy ale tutaj była znakomita.Kelnerzy sprawni i sympatyczni. Na szczególną uwagę zasługuje Recepcja. Obsługa profesjonalna i zawsze chętna do pomocy. Rezydenci i piloci wycieczek bez zarzutu. Miasteczko nie dla imprezowiczów. Po 23 zamykane sa sklepiki i brak rozrywki. Zdecydowanie ładniejsze pokoje i widoki powyżej 3 piętra. Majorka urokliwa godna odwiedzenia.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest tu wszystko co potrzebne, aby spędzić wspaniały urlop. Hotel nad piękną plażą, widok z okna na lazurowe morze i bliskość majorkańskich atrakcji turystycznych. Jak najbardziej polecam wybór Palia Sa Coma, mimo, że należy raczej do budżetowej sieci. Pokoje są odnowione - z przepięknym widokiem na morze (zdecydowanie opłaca się dopłacić). Jedzenie świeże i dobre - nasza roczna córka wcinała z prędkością światła - szczególnie świeże owoce i ryby. Jedyny minus to niezbyt elegancko urządzona restauracja - na stołach długie papiery, żeby łatwiej było sprzątać kelnerom - może i przyspiesza wymianę "obrusów", ale nie wygląda estetycznie... Hotel przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, więc z wózkami dziecięcymi też wszędzie można wjechać dzięki podjazdom i windom. Okolica idealna - nie za dużo dyskotek i hałasu, ale nie na odludziu. Przy ładnej promenadzie wzdłuż morza - sporo długo otwartych sklepików, restauracyjek i pubów. Warto wynająć samochód i objechać wyspę - szczególnie polecam Smocze Jaskinie blisko hotelu (niesamowity koncert na łodziach w jaskini) i Soller (trasa kolejką i tramwajem). Muszę pochwalic Rainbow za organizację transportu z lotniska do hotelu (godzina drogi) oraz w drodze powrotnej. Jako, że byliśmy jedynymi gośćmi z lotu to zostaliśmy dowiezieni do hotelu niezależnie wynajętym samochodem, w którym czekał na nas już zamontowany fotelik dla dziecka.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt bardzo bardzo udany jednak pare mankamentów by się znalazło np.sprzątanie mimo starań pań nie odkurzane piasek wszędzie średnie animacje dla dorosłych .mały basen jak na taki obiekt .pozatym blisko piękna plaża dużo urozmaiconego jedzenia pobyt w lipcu 2024 i nie było gorąco poprostu inny klimat