Opinie klientów o Palia Sa Coma Playa

4.8 /6
162 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Aneta, Katowice 02.09.2022

Miało być fajnie a było rozczarowanie

Hotel blisko plaży dobry dla rodzin z dziećmi, jeśli nie przeszkadza im tłok i mało miejsca wszędzie. Miejscowość to same hotele, i budy z pamiątkami. Standard hotelu zasługuje na 3 gwiazdki, 4 to duża przesada.

2.0/6

Magdalena, Józefosław 17.10.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje w Pali Sa Coma Playa

Mieliśmy wykupione dwa pokoje dwuosobowe- jeden promocyjny, do drugiego dopłacaliśmy do widoku na morze. Po przyjeździe dostaliśmy informację, że proponują nam zamianę dwóch pokoi na jedno studio (aneks kuchenny, dwie sypialnie i łazienka). Sprawdziliśmy obie opcje i zdecydowaliśmy się na studio widząc jak mizerny stan prezentuje pokój promocyjny. Pokoje w trybie promocyjnym znajdują się na parterze, bez widoku na morze. Wyjście z pokoju promocyjnego na plac do gry w bulle- szary piach i widok na płot. Same pokoje małe, ciemne, w jednym intensywnie śmierdziało chemią. Absolutnie nie był to standard na 4 gwiazdki. Studio , w którym finalnie mieszkaliśmy miał wyjście na brodzik dla dzieci i główny basen, przy którym stała scena . Ten pokój też odbiegał od 4 gwiazdek ale nie tak mocno jak pokój promocyjny. Głośne animacje trwały cały dzień ( z wyjątkiem czasu na posiłki. Wtedy puszczana była muzyka troszkę ciszej) . Animacje prowadzone były od godziny 10 rano do 23 wieczorem na scenie przy przy basenie. Nagłaśniane było przy pomocy dwóch wielkich głośników . Nie dało się spokojnie posiedzieć na leżakach i np poczytać gdyż hałas był niesamowity. Za płotem znajdował się drugi "bliźniaczy" hotel również zaopatrzony w scenę przy basenie i głośniki. Muzyka puszczana w obu hotelach tworzyła straszną kakofonię - jedni puszczali muzykę klasyczną a drudzy np. organizowali karakoke (w wykonaniu klientów hotelu). Hałas był taki jakby oba hotele walczyły w konkursie na najgłośniejszą animację.(do godziny 23 a czasami nawet dłużej)Z tego powodu cieszyłam się, że tym razem nasz urlop trwał tylko 8 dni a nie dłużej. W hotelu nie dało się wypocząć. Nie polecam tego hotelu ludziom ceniącym sobie spokój. Stołówka (nie da się tego nazwać restauracją) mała, nieprzystosowana na taką ilość gości hotelowych. Klimatyzacja nie dawała rady - ciasno, gorąco bardzo głośno. Kolejki do lad z jedzeniem. Jedzenie ok , choć bez szału. Stoliki lepkie i niedoczyszczone. Na plus w przypadku tego hotelu zasługuje lokalizacja - przy samej piaszczystej i czystej plaży. Minusem tego wyjazdu była również Pani rezydentka. Przekazała nam bardzo mało informacji dotyczących wyspy, ciekawych zakątków do zwiedzenia, wskazówek. W moim mniemaniu Pani nastawiona była jedynie na sprzedaż wycieczek z oferty Rainbow. I to tylko dwóch, bo cytując" Państwo jesteście tylko na tydzień więc zaprezentuję tylko dwie bo na więcej nie będziecie mieli czasu". Dała nam również do zrozumienia, że po tej stronie wyspy nie jest zbyt ładnie i oprócz plażowania nić więcej nie da się zobaczyć. (co jest generalnie nieprawdą, bo sporo pozwiedzaliśmy) Pani zniechęcała również klientów do wynajmu samochodu do samodzielnej eksploracji wyspy (bylismy 4 osobową rodziną). Cytuję: "Na Majorce nie wypożycza się samochodu. Tu są takie korki w sezonie, że się nie wypożycza." Po raz pierwszy spotkaliśmy się z takim podejściem, a nie był to nasz pierwszy wyjazd z tym biurem podróży i do tak turystycznego miejsca. Zawsze mieliśmy masę informacji, rekomendacji i wsparcia ze strony rezydenta. A tu takie rozczarowanie. Pomoc w wypożyczeniu auta uzyskaliśmy w recepcji hotelu. Recepcjonistka Caty pięknie opowiedziała nam o ciekawych zakątkach wyspy, na mapie rozrysowała trasę z rozbiciem na dni i zorganizowała wypożyczenie samochodu. Bez problemowo przebiegło nam zwiedzanie. Sanowni Państwo Na Majorce WYPOŻYCZA SIĘ Auta i NIE MA KORKÓW. A sama Majorka jest Przepiękna :)

2.0/6

AGNIESZKA, Bydgoszcz 29.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel Palia Są Coma Playa

Pokoje promocyjne znajdujące się na parterze to katastrofa! Otrzymaliśmy pokój 1010 w którym po wejściu śmierdziało stęchlizną, ściana na której znajdowała się klimatyzacja była mokra, farba ze ściany schodziła, a listwa przypodłogowa była zapleśniała. Deszczownica i słuchawka prysznicowa zakamienione. Pokój był posprzątany, pościel czysta. Na drugi dzień udaliśmy się do recepcji w celu zmiany pokoju, pokazaliśmy zdjęcia ściany i pleśni. Dostaliśmy informacje, że zostanie to wyczyszczone, a pokój nie zostanie zmieniony ponieważ jest pełne obłożenie. Tego samego dnia było spotkanie z rezydentem (P. Ewą) przedstawiliśmy sytuacje i razem z Panią Ewą udaliśmy się znowu na recepcje. Inny pokój się znalazł, nr 1016, również na parterze. Był on trochę lepszy od poprzedniego. (ten sam problem tylko w mniejszym stopniu) W nim również zagrzybiała klimatyzacja, krople wody kapały na podłogę, listwa przypodłogowa również pleśń. Na recepcji, lobby oraz restauracji brak klimatyzacji - gorąco! Jedzenie przeciętne, na posiłkach bardzo dużo ludzi, kelnerzy pracują na najwyższych obrotach. Żeby mieć leżak tuż przy basenie trzeba iść przed godzina 8 położyć ręcznik bo później już te najlepsze miejsca są zajęte. Basen mały jak na taką ilość osób. Dużo animacji dla dzieci. Bardzo blisko znajduje się piaszczysta plaża, 2 leżaki i parasol 18 €, sam leżak 5€. Hotel broni się tylko lokalizacją, jest gdzie spacerować wieczorami, komunikacją miejską można dostać się do centrum Palmy czy do Porto Cristo w celu zwiedzenia Smoczych Jaskiń.

2.0/6

Kaja, Warszawa 12.09.2022

nie polecam

Hotel zaniedbany, 4 gwiazdki może i miał, ale kilka lat temu :) talerze i sztućce wiecznie brudne, jedzenie monotonne. Pokój też pozostawiał wiele do życzenia: zepsute drzwi balkonowe, brudne leżaki, zasłony z dziurami, łazienka bez nawiewu, pachnąca po prostu grzybem. Przy zameldowaniu zabierają dowód na cały dzień, bez większego tłumaczenia po co. Jedyny plus to mili pracownicy i lokalizacja blisko plaży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem