Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak właściwych proprocji między czsem poświęconym na jeżdżenie autobusem a zwiedzeniem.Na przykład 6 godzin Barcelona 5 autobus.2 godziny Valecja 6 godzin autobus.,5 godzin Madryt -7 autobus.Najwięcej czasu 2 dni-supermarket na peryferiach Barcelony.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Opiekun wycieczki p. Marcin brak kompetencji : przy organizacji śniadań-nieobecny, brak wiedzy o Hiszpanii-błędy merytoryczne, ciągłe modyfikacje czasu dnia, chaos organizacyjny, brak opieki na lotnisku po przylocie do Barcelony, podczas zwiedzania Alhambry -segregacja wycieczkowiczów na dwie grupy. Jedna grupa z biletami, druga bez- ukrywanie do końca braku biletów 2. Rainbow- brak ostatecznego planu objazdu, braki biletów do muzeów w Madrycie i Alhambrze - informacja podana w trakcie zwiedzania obiektów, Wykup wycieczki spełniał ograniczenia regulaminowe terminarza w stosunku do zakupu biletów do Alhambry-pałac Królewski. Pomyłki w zakwaterowaniu-pierwsza noc -poszliśmy do jednego a z walizkami musieliśmy maszerować do drugiego. Totalny brak organizacji. 3. Niespełnione oznaczenia standardów hoteli-zawyżone, jedzenie zwłaszcza śniadań najniższej jakości,ekspresy do kawy zakamienione, pokoje o niskim standarcie 4. Pozytywne- dobry wybór trasy wycieczki , sprawny i bezpieczny przejazd autokarem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Proszę, aby jakiś manager z Rainbowtours - po 20 latach od wprowadzenia wycieczki,np. przejechał się z grupą i zmodyfikował, unowoczesnił tą, jak i inne wycieczki do oczekiwań, potrzeb klienta 2022 roku. Potrakowanie krajów współczesnie - też może by fascynujące !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka merytorycznie wartościowa, bardzo dobrzy przewodnicy. wspaniały opiekun wycieczki p. Ania. Autokar komfortowy. I tu koniec pochwal. Hotele to totalne nieporozumienie , 1 bez klimatyzacji a był to sierpień. 2 z nich miały basen a w zasadzie bajoro wątpliwej czystości . Jedzenie skandal , w 1 z nich wydawanie potraw jak w stołówce szkolnej , nie do zjedzenia. Nie świeże zeschnięte bułki . Wstyd Rainbow totalny brak klasy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotele znajdowały się na przedmieściach i nie za bardzo było gdzie wieczorem wyjść, żeby zobaczyć daną miejscowość. Jeżeli chodzi o pilota to był często pod wpływem alkoholu to była jakaś porażka. Program zrealizowany prawie w całości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mam zamiaru pisać pracy na zaliczenie. Autokar, który był nam wierny podczas pobytu spełniał normy PKS - su Gdańsk - Kościerzyna ( 70 km.), a dla nas, to był drugi dom. Jedziemy 500 albo 600 km. jednego dnia. Jeden kierowca, brak pasów bezpieczeństwa, bez pomieszczenia WC, bez możliwości w miarę wygodnego przechowywania bagażu podręcznego ( kto był, to rozumie krytykę negatywną ), szyby bez jakiejkolwiek osłony przed słońcem ( mam na myśli przyciemnienie zgodnie z przepisami ), a i miejsca między poszczególnymi rzędami siedzeń również pozostawiają wiele do życzenia. Kompromitacja RAINBOW. W przedstawianiu oferty nie było napisane, że kierowcy hiszpańscy nie życzą sobie spożywania podczas jazdy posiłków. Musiałem się ukrywac, aby zjeść małą bułkę ( cyrk na kółkach) podczas drogi. Pani Edyta z niebywałą pieczołowitością realizowała program objazdu, jak również emanuowała potrzebną wiedzą. Idealna Osoba do marketingu. Zabrakło odrobinę empatii. Woda mineralna w markiecie 0,45 euro, a my kupujemy za 1 - 2 euro ( normalnie niemiecka wycieczka). To jest z mojej strony tylko jeden przykład. Zwiedzamy poszczególne miasta zgodnie z programem objazdu, tylko ja nie zapytałem, a napisane nie było, że zwiedzamy 2 - 3 godziny, a jedziemy niby autokarem 7 - 8 godzin w ciągu pięknego dnia do następnego miasta. Można przedłużyć zwiedzanie, a posiłek nazwany dumnie obiadokolacją zrealizować w drodze do hotelu, w jednym z barów czy restauracji przy drodze. Myślę, że jakość byłaby podobna, a może nawet lepsza. Podczas dwóch dni byłem ok.6 godzin w zwiedzanych miastach a ok.16 godz. w niby autokarze podczas słonecznego, pięknego dnia. Byłem przyklejony do szyby. O hotelach i ich położeniu nie ma co pisać. Kto był ten wie. Od godziwych warunków, po prawie stainie z zapachem odchodów. Uważam,że RAINBOW nie potraktował poważnie ludzi, albo chce mieć zbyt duży zysk z tego produktu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - super pilot Pani Anna, opiekuńcza z dużą wiedzą - kierowcy, transport i lokalni przewodnicy - pierwsza i ostatnia noc w hotelu w pobliżu Barcelony, dobrze skomunikowane miejsce, dobra kuchnia i czyste pokoje Minusy: - z programu powinno być osunięte zwiedzanie Grenady (oprócz Alhambry) i Kordoby - hotele w Grenadzie, Sewilli i Kordobie są stare, zniszczone, brudne, w jednym nawet pościel niezmieniona (plamy i włosy), brak czajników i suszarki do włosów, kiepskie jedzenie, niskiej jakości, sucha bułka i najtańsza szynka konserwowa, ser, kawa z termosu, brak warzyw ( w Hiszpanii nie ma pomidorów!!!) - przewodnik po Madrycie, luzak, opowiadający o imprezach, panienkach i życiu prywatnym - z Kordoby do Madrytu jechaliśmy 500km a w stolicy byliśmy łącznie 5 godzin (3h po południu w dniu przyjazdu i 2h następnego dnia rano), lepiej z Granady przejechać do Madrytu i być w nim 2 dni omijając Kordobę z jedna Katedrą! - w Sewilli 4 godziny czasu wolnego a w Madrycie 1 godzina miedzy 19 a 20! - za takie pieniądze nie polecam!!! - drugi raz z Rainbow i znowu słabe hotele, mogę zapłacić więcej ale chcę spać w standardzie polskich 4*!!!!!!!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
OGÓLNIE JESTEM ZADOWOLONA ALE TO ZASŁUGA LUDZI KTÓRZY NA TĄ WYCIECZKĘ SIĘ ZDECYDOWALI. PO PIERWSZE WYCIECZKA NIE DO KOŃCA PRZEMYŚLANA LOGISTYCZNIE ZMARNOWANY 1 I 2 DZIEŃ CAŁKOWIECIE . DRUGI DZIEN CAŁY W DRODZE DO MADRYTU I TU PRZYDAŁABY SIE LEPSZĄ LOGISTYKA. WYCIECZKA CIEKAWA ALE BARDZO MĘCZĄCA . WYJEŻDZALIŚMY Z HOTELU BARDZO RANO I TRAFIALIŚMY DO NATĘPNEGO PÓŻNYM WIECZOREM. HOTELE TAKIE SOBIE RACZEJ ICH BYM NIKOMU NIE POLECIŁA I GDYBYM NA TAKI TRAFIŁA NA POBYCIE TO BYŁABYM NIESZCZĘSLIWA (BRAK KOCY , NAKRYCIA "ZASŁONĄ" I ŚREDNIE JEDZENIE
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W dniach 21.05. -01.062022 byliśmy z żoną na wycieczce objazdowej Hiszpańskie El Clasico i