Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak właściwych proprocji między czsem poświęconym na jeżdżenie autobusem a zwiedzeniem.Na przykład 6 godzin Barcelona 5 autobus.2 godziny Valecja 6 godzin autobus.,5 godzin Madryt -7 autobus.Najwięcej czasu 2 dni-supermarket na peryferiach Barcelony.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Opiekun wycieczki p. Marcin brak kompetencji : przy organizacji śniadań-nieobecny, brak wiedzy o Hiszpanii-błędy merytoryczne, ciągłe modyfikacje czasu dnia, chaos organizacyjny, brak opieki na lotnisku po przylocie do Barcelony, podczas zwiedzania Alhambry -segregacja wycieczkowiczów na dwie grupy. Jedna grupa z biletami, druga bez- ukrywanie do końca braku biletów 2. Rainbow- brak ostatecznego planu objazdu, braki biletów do muzeów w Madrycie i Alhambrze - informacja podana w trakcie zwiedzania obiektów, Wykup wycieczki spełniał ograniczenia regulaminowe terminarza w stosunku do zakupu biletów do Alhambry-pałac Królewski. Pomyłki w zakwaterowaniu-pierwsza noc -poszliśmy do jednego a z walizkami musieliśmy maszerować do drugiego. Totalny brak organizacji. 3. Niespełnione oznaczenia standardów hoteli-zawyżone, jedzenie zwłaszcza śniadań najniższej jakości,ekspresy do kawy zakamienione, pokoje o niskim standarcie 4. Pozytywne- dobry wybór trasy wycieczki , sprawny i bezpieczny przejazd autokarem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Proszę, aby jakiś manager z Rainbowtours - po 20 latach od wprowadzenia wycieczki,np. przejechał się z grupą i zmodyfikował, unowoczesnił tą, jak i inne wycieczki do oczekiwań, potrzeb klienta 2022 roku. Potrakowanie krajów współczesnie - też może by fascynujące !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka merytorycznie wartościowa, bardzo dobrzy przewodnicy. wspaniały opiekun wycieczki p. Ania. Autokar komfortowy. I tu koniec pochwal. Hotele to totalne nieporozumienie , 1 bez klimatyzacji a był to sierpień. 2 z nich miały basen a w zasadzie bajoro wątpliwej czystości . Jedzenie skandal , w 1 z nich wydawanie potraw jak w stołówce szkolnej , nie do zjedzenia. Nie świeże zeschnięte bułki . Wstyd Rainbow totalny brak klasy.