Opinie o Sea Star Beaurivage

5.0/6 (184 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.0/6
184 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Daleki od oczekiwań i opisu w ofercie

    Zaznaczam, że to nie mój pierwszy pobyt w Egipcie, więc znane mi są sformułowania typu "egipski standard", "jak to w Egipcie", itd. Opis tego hotelu zacznę od tego, że rzeczywistość znacznie odbiega od informacji w ofercie. Przede wszystkim odległość od centrum Hurghady wynosi ok. 7 km a nie 2 jak jest w opisie. W okolicy tylko kilka sklepów i pustka, wieczorem strach wyjść. Posiłki nie są podawane na zasadzie szwedzkiego stołu, tylko podaje je obsługa. Kolejki związane z oczekiwaniem na wydanie potraw są olbrzymie, średnio trzeba czekać 10 - 20 minut. W hotelu 75 % gości stanowią Egipcjanie, którzy robią mnóstwo hałasu, nie uznają czegoś takiego jak kolejka więc wpychają się bez, dostają porcje, z których połowę zostawiają na stole i na podłodze. Mnóstwo biegających dzieciaków, których nikt nie pilnował i na które trzeba było bardzo uważać żeby np nie oblać gorącą zupą. W pewnym momencie ilość miejscowych gości była tak duża, że restauracja nie była w stanie obsłużyć wszystkich, szczególnie podczas kolacji, i dochodziło do tego, że nie byliśmy wpuszczani i musieliśmy czekać na wolne miejsca... Z taką obsługą nie spotkałem się jeszcze nigdy. Do tego dochodzi brak klimatyzacji w restauracji. Posiłki monotonne, jako główne dania codziennie to samo: kurczak i gulasz wołowy, grill (kurczak lub kaczka ze śladowymi ilościami mięsa). Większość turystów miała mniejsze lub większe dolegliwości żołądkowe. Reasumując, nie polecam tego hotelu. Tak jak większość turystów zamierzam złożyć reklamację

    D&E - 28.07.2022

    12/12 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    G&M Pobyt w okresie lipiec 2022

    Oferta nie zgodna ze stanem faktycznym. tj., odległość od centrum Hurgady to ponad 7 km. a nie jak w ofercie ok 2. śniadanie obiad i kolacja serwowane nie jak w ofercie w formie bufetu tylko wydzielane przez kucharza . Jedzenie monotonne i niezbyt smaczne. Kura , kaczka i gulasz na przemian z rybą ( jeden rodzaj - a przecież niedaleko jest targ rybny na którym królują różne gatunki ryb ) Na wszystkie posiłki trzeba było stać w baaardzoo długich kolejkach. Czas oczekiwania to ok. 20-30 minut. Miejscowi goście nie uznawali bowiem kolejności i nie respektowali tego , że ktoś stoi przed nimi tylko wpychali się bez kolejki . Któregoś dnia pobytu było ich tak dużo , że nie zostaliśmy wpuszczeni na kolacje . Po interwencji w recepcji otrzymaliśmy informacje , że od teraz będą prowadzone zapisy na posiłki czyli jeżeli ktoś chce zjeść wcześniej np. o 19 musi się na tą godzinę zapisać inaczej nie zostanie wpuszczony. W związku z zaistniałą sytuacją interweniowaliśmy u rezydenta , który poinformował nas , że jeżeli będziemy składać reklamację potwierdzi , że sytuacja była zgłaszana i nie jesteśmy pierwszymi osobami . Tego dnia w ogóle nie zjedliśmy kolacji bo po prostu się nam już odechciało. Brak klimatyzacji, wrzaski i biegające dzieci miejscowych gości nad którymi nikt nie panował to standard. Na podłodze porozlewane napoje , porozrzucane jedzenie , na których można było łatwo się przewrócić. Program sportowy i animacyjny dno. praktycznie zero animacji . Życie hotelowe przypominało bardziej sanatorium w Ciechocinku niż szalone wakacje. W pobliżu tak naprawdę nie ma nic oprócz 2 sklepów i 2 aptek . Jedyne co tak naprawdę rekompensowało pobyt to obsługa hotelowa , która starała się być pomocna ale i ona ( było to widać ) miała dość miejscowych gości i sprzątania po nich . Drugim małym plusem był brak walki o leżaki ale tylko przy małym basenie bo przy większym połączonym z brodzikiem dla dzieci to była masakra. Porozrzucane chipsy , torebki po nich i kubeczki na podłodze i w wodzie to standard. Leżaki zsunięte do kupy nawet nie można było przejść i dostać się do barku po picie. Jeśli chodzi o picie Cola, sprite ,fanta tylko podawane przez obsługę. Wyjątkiem był sok rozcieńczony z wodą który można było nalewać samodzielnie. Ogólnie rzecz ujmując po powrocie zamierzamy złożyć reklamację jak i inni uczestnicy wycieczki.

    Marczak - 30.07.2022

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Dno

    Hotel stary lat świetności ma dawno za sobą, jak chodzi o kuchnie to najgorsza na jaka trafiłem.

    Patryk , Warszawa - 15.08.2021

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

    Ten hotel to jakaś porażka. Przed przyjazdem z wycieczki byliśmy zakwaterowani w 4gwiazdkowym hotelu Royal Star i była tam nieporównywywalnie lepsza atmosfera i większa swoboda. To miejsce to niekończące się pasmo zakazów. Na dzień dobry dostajemy kartkę a4, że jest zakaz wnoszenia produktów spożywczych zakupionych poza hotelem. Jest zakaz nakładania potraw sobie samemu - dania są za osłoną z plexi (chociaż obostrzenia covidowe w Egipcie zostały całkiem zniesione) wydaje je obsługa, która nie bardzo rozumie po angielsku i ciężko się z nimi dogadać. Jeden kucharz obsługuje 5 bemarów, co powoduje ogromne kolejki do jedzenia. Nawet keczupu nie można samemu nałożyć! Po przyjeździe hindusów kolejki zrobiły się przez całą restaurację na pół godziny czekania, bo stali do wszystkiego. Brak wody w butelkach, wszystkie napoje (kawa, herbata, rozwodniona cola i napoje w all inc ) były robione na chlorowanej wodzie z kranu. To był nasz 2 tydzień w Egipcie, po przyjeździe do tego hotelu oboje z mężem mieliśmy zemstę faraona. Stołówka ma otwarte wyjście na taras ze stolikami, gdzie kucharz robi grilla. Przyszliśmy z daniami do stolika i zostaliśmy wyproszeni przez kelnera - okazuje się, że jest zakaz jedzenia na tarasie, można tylko pić (nigdzie nie ma informacji). Jeśli chcecie jeść posiłki z widokiem na morze to nie tutaj - tu tylko nudne ściany i zgiełk wnętrza stołówki. Wino jest dostępne tylko w 2 miejscach-na stołówce i italian restaurant co powoduje, że za każdym razem z plaży czy basenu trzeba zaiwaniać przez cały obiekt, mijając po drodze 2 bary all inc. w których wina nie serwują. Italian restaurant, z której można skorzystać raz darmowo, serwuje to samo co jest na stołówce, pizzy nie ma bo już nie robią, więc do wyboru jedynie makaron i mięso. Po 17 jest zakaz pływania w basenie, ponadto co chwilę ustawiony zakaz skakania, nurkowania i wchodzenia do basenu bez drabinki (2 drabinki na cały basen). W morzu bojki, przy bojkach woda do kolan, zupa, na dnie śmieci, nie da się pływać. Rafy brak. Oczywiście jest zakaz wypływania poza bojki - inaczej ratownik będzie na nas gwizdał, mimo że stoi jakieś 5 tabliczek że w morzu zawsze pływamy na własne ryzyko nawet jeśli jest ratownik. Baseny są 2 takie same, nie ma w nich nic - żadnych siedzisk, biczy wodnych, nic - ot goły basen jak na MOSiRze. Ratownicy cały czas gwiżdżą - nie że coś się dzieje ale np. żeby sobie powiedzieć cześć, albo dla zabawy. W ośrodku jest centrum sportów wodnych i spa - natrętni sprzedawcy nękają zarówno na plaży jak i na basenie niemal cały czas. Szczytem było, gdy przyszło sześciu w odstępach co 5 minut! W korytarzach nie ma okien, przez co panuje upał - po wyjściu z pokoju zanim dojdziemy do stołówki jesteśmy już spoceni. W ośrodku jest pełno komarów, jesteśmy cali pogryzieni a w oknach i drzwiach nie ma moskitier, przez co komary brzęczą nam przy uchu całą noc. Jeśli szukacie miejsca na beztroskie i swobodne wakacje to szczerze odradzam ten hotel, nie wspominając, że obok 5 gwiazdek nawet nie leżał.

    Agnieszka Joanna, Warszawa - 22.07.2022

    7/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem