Opinie o Sea Star Beaurivage

5.0/6 (194 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
194 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Niezły hotel z beznadziejnym rezydentem

    Do Egiptu jeżdżę od 25 lat regularnie-z fascynacją obserwuje,jak ten kraj się zmienia…Niestety zmienia się również jakość świadczonych usług… Piątego dnia przeżyliśmy najazd chińskiej wycieczki,podano nieświeżą wołowinę,więc spora część gości spędziła kolejne dni cierpiąc w miejscu,”gdzie król chadza sam” Miałam nieszczęście podczas pobytu zachorować na zapalenie płuc-rezydent mimo wielu próśb nie udzielił pomocy. Po zbadaniu przez hotelowego lekarza trafiłam nieprzytomna na sygnale do szpitala(tutaj pracownicy recepcji okazali się na medal,wspierając nie mówiącą w j.angielskim koleżankę). Następnego dnia usłyszałam od rezydenta:”Tu nie woła się lokalnego lekarza,bo to drogie.Mowilem,żeby dzwonić na infolinię w Polsce.Nie mam czasu,żeby do szpitala przyjechać”.Lekarz wystawił rachunek na 110 EUR-jeśli biuro tak wycenia ludzkie życie … Gratuluję natomiast umiejętności sprzedaży wycieczek-typowo po egipsku:-) Jeśli chcecie się Państwo czuć zaopiekowani podczas urlopu-serdecznie odradzam.Kontakt z infolinią telefoniczną mimo wielu prób-niemożliwy, a rezydent…?Lepiej radziłby sobie na lokalnym bazarze…

    MONIKA MAGDALENA - 01.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Bardzo przeciętnie

    Na początku zaznaczę, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie więc nie mam porównania do innych hoteli w tym kraju. Hotel widać, że ma już swoje najlepsze lata za sobą widać to szczególnie po pokojach czy holu (meble jak i całe wyposażenie pokoju jest po prostu stare i niezadbane). Ogród, baseny, leżaki na plażach jak i sama plaża w porządku, wszystko czyste i zadbane. Pokój był sprzątany codziennie, była dostarczana na bieżąco woda w butelkach (2 lub 3 butelki 600 ml) oraz świeże ręczniki. Pan Egipcjanin, który miał pod opieką piętro w którym znajdował się nasz pokój bardzo miły i jako jedyny nie liczył na jakiekolwiek napiwki (gdzie kelnerzy, Panowie od noszenia walizek, Pani siedząca przy prysznicu do mycia się po kąpieli w morzu tylko czekali na europejczyków oczekiwali napiwków, a gdy już dostali niektórzy byli widocznie niezadowoleni z wielkości...). W hotelu 80% gości stanowią lokalni turyści (Arabowie), kobiety kapią się w specjalnych strojach zakrywających całe ciało, biega sporo dzieci i leci bardzo dużo arabskiej muzyki - nam to nie przeszkadzało ale komuś może z pewnością więc zwracam na to uwagę. Jedyny zarzut do lokalnych turystów mam taki, że rozsiadają się na CUDZYCH balkonach nic nie robiąc sobie z tego, że leżą tam prywatne ręczniki, stroje itd. i w najlepsze biesiadują. Raz zostawili po sobie brud bo widocznie nie znają pojęcia śmietnika i zostawili kubeczki po lodach, które oczywiście się rozlały na kafelki i żona to posprzątała bo było jej wstyd by nie pomyśleli, że Polacy robią takie rzeczy. Także jeżeli trafi ktoś na pokój na parterze ostrzegam. Jedzenie monotonne, ryż, ziemniaki, makaron, wołowina, kurczak i ryba. Niby codziennie inne "odsłony tych pozycji" ale wszystko smakuje tak samo. Śniadania jedliśmy 10 dni tylko słodkie bo wędliny, kiełbaski, sery są - niejadalne jakbym miał psa zastanowił bym się czy mu to podać powiem szczerze. Wylot mieliśmy o 2 w nocy dlatego powinniśmy dostać prowiant (było to wskazane także na tablicy z RAINBOW). Nie otrzymaliśmy go. Gdy przyjechał po nas autokar to przedstawiciel z biura powiedział, że mieliśmy to zgłosić do recepcji by nam przygotowali, a teraz tego nie zrobią bo nie mają czasu (a wystarczyło wskazać na tablicy odlotów by zgłosić chęć otrzymania prowiantu do recepcji). Także jedno zapłacone śniadanie przepadło. W opisie hotelu informacja, że stare centrum jest 2km od hotelu. Może jakieś stare centrum jest ale centrum Hurghady, gdzie znajduje się główny deptak z bazarami i całe nocne życie miasta jest 6km od hotelu o czym poinformował nas swoją drogą rezydent pierwszego dnia pobytu. Na koniec dodam, że nie odbyła się wycieczka do Luksoru za którą zapłaciliśmy jeszcze w Polsce. Stawiliśmy się na zbiórce o czasie i autokar nie przyjechał... Po 2h oczekiwania poszliśmy spać do pokoju. Po kontakcie z rezydentem Panem Boshrą poinformował nas, że wycieczka "upadła z biura" cokolwiek to znaczy. Pan Boshra zachował się jednak w porządku jak i całe Rainbow ponieważ przeprosili, zwrócili pieniądze oraz jako rekompensatę za darmo dali nam wycieczką quadami 3h po pustyni do wioski beduińskiej. Dlatego w tym aspekcie biuro zachowało się profesjonalnie choć niesmak pozostał, gdyż była to nasza podróż poślubna i bardzo chcieliśmy zobaczyć Luksor... Jest to mój trzeci pobyt z Rainbow ale zdecydowanie najgorzej będę go wspominał i za rok chyba już nie zaufam, a szkoda bo było to moje ulubione biuro.

    Tomasz - 05.09.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Styczniowy pobyt w Hotelu

    Hotel jest położony daleko od centrum, w pobliżu są dwa sklepy na krzyż z pamiątkami, brak restauracji , kafejek itp. Hotel nie spełnia żadnych warunków dla rodzin z dziećmi, brak ogrzewanego basenu dla dzieci co ma duże znaczenie w okresie zimowym. Brak jest infrastruktury dla dzieci (parku wodnego, placu zabaw). Ogrzewany basen jest przeznaczony wyłącznie dla dorosłych i dobrze pływających ponieważ ma głębokość 170 cm w każdym miejscu. Dla dorosłych też nie ma żadnych atrakcji, w chłodniejsze dni człowiek nudzi się niesamowicie. Jedzenie jest monotonne i po tygodniu ma się już dość, kawa słaba (wyłącznie rozpuszczalna).

    Jadwiga S - 28.01.2020

    16/19 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    urlop w grudniu 2024

    Byliśmy z rodziną w grudniu. No przykro mówić ale basen podgrzewany który był dla nas atutem został wyłączony z korzystania 24.12.2024 r. ponieważ była robiona scena na Nowy Rok. Inne baseny były piekielnie zimne w tej porze i nikt nie korzystał. Zatem należy rozważyć wyjazd z tym biurem i do tego hotelu.

    Marzena Pabianice - 28.03.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem