Opinie klientów o Iberiada

4.8 /6
58 
opinii
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.0
Program wycieczki
5.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Ewa Puch 14.05.2018

Iberiada, złe zachowanie Pani Pilot Joanny Trojanowskiej

Pani Joanna Trojanowska bardzo źle zachowywała się w stosunku do osób starszych, które prosiły o osobne łóżka w pokojach hotelowych na całej trasie wycieczki objazdowej Iberiada, z Biura Rainbow Tours w dniach 24.04.2018 do 07.05.2018 r. Prośba pisemna o osobne łóżka, była napisana do Rainbow Tour, przy zgłoszeniu na wycieczkę. Jednak nie miałyśmy osobnych łóżek i w każdym Hotelu na objeździe Pani Joanna Trojanowska stroiła miny przy pracownikach Recepcji i ośmieszała mnie mówiąc, że mogę sama kolanem przesuwać łóżka hotelowe. Ja prosiłam, aby zadzwoniła do hotelu wcześniej i zgłosiła do obsługi hotelu, że prosimy o osobne, rozsunięte łóżka, ale Pani Joanna tego nigdy nie uczyniła. W każdym hotelu była nerwowa sytuacja i prośba, aby obsługa Hotelu rozsuwała łóżka. Ja mam 59 lat, a druga pani z pokoju ma ponad 70 lat i byłyśmy źle traktowane przez Pilotkę Joanne Trojanowską, bo wyśmiewała się z nas i psuła mi humor przy każdym zakwaterowaniu. Tylko w jednym Hotelu były łóżka osobne, ale tylko dlatego, że tam tak były na stałe. Gdy prosiłam o osobne łóżka to ciągle słyszałam, że sama mogę sobie rozsunąć łóżka, i oglądałam okropne miny Pani Pilot. Aż powiedziałam tej Pani, że nie po to zapłaciłam tak drogo za wycieczkę, żebym sama musiała przestawiać łóżka hotelowe. Od tego jest służba Hotelowa. I w tylko 2 hotelach obsługa recepcji przyszła i rozsunęła nam łóżka. Pani Pilotka Joanna Trojanowska popsuła mi mój urlop i nie jestem zadowolona z Iberiady 24.04.2018 r. Ponadto Pani Pilotka nie zawsze zabierała oznaczenie grupy Rainbow i przez to turyści gubili sie w tłumie w Barcelonie i innych miastach.

1.5/6

S.D 12.09.2016

Słabe hotele i słaby pilot

słabe hotele i słaby pilot Pani Joanna
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem