Opinie o Japonia - w krainie gejsz i samurajów

5.6/6 (561 opinii)

5.6/6
561 opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.6
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Japonia w krainie gejsz i samurajów

    dobrze, ale za szybko

    Elżbieta, Siemianowice Śląskie - 28.04.2018  | Termin pobytu: marzec 2018

    18/44 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Moja ocena jest pozytywna co do zapewnienia hoteli oraz przejazdów dot autokaru, pociagów. Mam 1 uwagie dot. programu -po przylocie do Japonii póżńa porą, n drugi dzień było zwiedzanie Tokio nocą.

    Mam 1 uwagie dot. programu -po przylocie póżna pora do Tokio, następnego dnia było już nocne zwiedzanie Miasta. Uważam że jest to zbyt męczące,tym bardziej że jest dużą różnica czasowa miedzy Polska a Japonia. Naszym pilotem był P. Michał do którego mam zastrzeżenia. Byłam juz dużo razy na objazdówkach z Reinbow,ale ten Pan nie spełniał swojej roli, nie był przygotowny aby omawiać poszczególne etapy zwiedzanych miejsc.Ponadtto robił częste przerwy ( a bo idziemy na kawę, a trzeba odpocząć, a może coś zjeść). Albo - proszę pozwzwiedzać sobie dane okolice, spotykamy sie za . godz. lub za ....... przy autokarze. Ponaddto w/g mnie nie dogadywał się z Przewodniczką Japońską, b.uczynną i otwarta na pomoc. Było to odczucie nie tylko moje z naszej 40 osobowej grupy, jak wynikło z rozmów między uczestnikami.

    Elżbieta, Warszawa - 17.04.2023  | Termin pobytu: marzec 2023

    13/15 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wycieczka super, ale nie z tym pilotem

    Ludzie, ludzie i jeszcze raz ludzie – Japończycy są wspaniałym, kulturalnym, uporządkowanym i niezwykle pomocnym narodem przez co czujesz się wspaniale w tym kraju. Warto nauczyć się podstawowych zwrotów po japońsku, ponieważ znajomość angielskiego nie zawsze się przydaje, a nawet ‘koślawy’ japoński sprawia ogromną przyjemność Japończykom i przełamuje wszystkie lody. Kolejna wspaniała rzecz w Japonii to jedzenie – można nie wiedzieć co się je, ale będzie to smaczne, świeże i przygotowane w sterylnych warunkach. Zabytki, głównie świątynie i zamki, wspaniale wtopione w naturę przez co tworzą idealną całość – wycieczka, na którą każdy musi pojechać! Polecam zabrać ze sobą przełączki do prądu (USA bez bolca) i notesik na pieczątki – bardzo popularne przy większości zabytków. W Tokio polecam zjeść popularne naleśniki. Jak coś się spodoba to od razu kupować – ceny wszędzie są niemalże identyczne (może przy obiektach zabytkowych ciut wyższe, ale nie jakoś znacząco), a jest wiele rzeczy, które już się nie powtórzą w kolejnych miejscach. Bardzo polecam (zwłaszcza osobom planującym zwiedzanie na własną rękę wieczorami) zakupić przed wyjazdem kartę SIM z Internetem (ja zapłaciłem za 12 dniowy dostęp 193 zł – karta SIM przyszła do Polski) – wszystko działało idealnie. W razie pytań proszę pisać – max.corleone@gmail.com – postaram się odpisać jak szybko będę mógł.

    Karol - 03.11.2019

    312/324 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia klienta

    Program nie zezwolił na poznanie Japonii w sposób jaki sugerowała broszura. Mówienie o zwiedzaniu pałacu cesarza powinno być zmienione na "zwiedzanie parkingu przed bramą wejściową do pałacu" = kpina z własnego klienta. W programie pominięto kilka bardzo ważnych miejsc pomimo, że były bardzo blisko a skoncentrowano się na świątyniach tak jakby była to pielgrzymka. Z listy świątyń można wykreślić conajmniej dwie pozostawiając trzy najważniejsze i najciekawsze. Pobyt w Tokio to kpina, na peryferiach aglomeracji, bez możliwości poznania najważniejszego centrum miasta. Sytuację ratowała przewodniczka, pasjonatka swojego zawodu i szczerze oddana temu co robi = p. Klaudia ratuje wam opinię! Tragiczne jest załatwianie przez was biletów lotniczych tak abyście mogli zarobić jak najwięcej bez szacunku dla klienta. Powinniście oferować za dopłatą możliwość upgrade. Jest to ważne dla klientów w wieku wymagającym większego komfortu podróży. Przeloty były katastrofalnie niemiłe i na zawsze pozostawią wrażenie waszych zarobków kosztem klienta. Dobór hoteli był średni, hotel w Tokio to katastrofa, super niemiłe wrażenie. Ostatnia kolacja przed odlotem to kpina z klientów, set menu za 990 jenów od osoby w centrum handlowym to doprawdy policzek dla waszych klientów. Nie sądzę abym kiedykolwiek korzystał z waszych usług - amerykańskie teoria głosi, że jeden zadowolony klient to trzech nowych a jeden niezadowolony to 10 straconych. Zapamiętajcie to!

    Krzysztof, Kraków-Toronto - 11.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    11/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem