Opinie o Grand Tala Bay Resort

3.9/6 (28 opinii)

3.9/6
28 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
4.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel Grand Tala Bay Resort - 5* ????

    Lokalizacja: otoczenie pustynia, plaża Ok. wejście do morza tylko w obuwiu - kamienie. Wyżywienie: rodzaj potraw - bardzo duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje -woda, soki 3 rodzaje. All inclusive - kelner roznosił wina, piwa do stolików, też poprosiliśmy. Za chwilę czekała nas niemiła niespodzianka - zabrał bo nie takiego koloru mieliśmy opaski jak Czesi siedzący obok, a przyniósł nam kartę z cenami. Tak było w barach z napojami na zewnątrz, a do baru z lodami i przekąskami nie mieliśmy w ogóle dostępu. Czesi mieli, a było to liczna nacja. Czuliśmy się trochę na początku jak ubodzy krewni, później to zaakceptowaliśmy. Widać RAINBOW poskąpił na naszym All inclusive. Zakwaterowanie: wielkość pokoju, zmiana ręczników, woda mineralna codziennie , czajnik, w lodówce zestaw napojów 4 butelki gratis, kosmetyki w łazience - bez zastrzeżeń. A czystość - jak na pustyni. Kurz, brud - pomimo napiwków i interwencji w recepcji - "towarzyszył" nam do końca. Może dlatego, że było sporo gości narodowości jordańskiej i piasek mają wszędzie. Jednak my w hotelu 5* nie takich "atrakcji" oczekiwaliśmy - nie polecamy. Zatem ogólna ocena tak na 4 buźki.

    Tadeusz, Inowrocław - 02.06.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    29/32 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Brak uczciwej informacji

    W hotelu Grand Tala Resort All inclusive jest dla gości rożnych nacji, tylko nie dla Polaków. Płacimy za all, otrzymujemy soft. Nie jest miło, kiedy bar i stoliki przy basenie są dla nas niedostępne, kiedy nie podaje się tylko nam lampki wina do kolacji, kiedy do Polaków nie podchodzi kelner, tylko trzeba podejść do baru i zrealizować zamówienie, kiedy nie ma tylko dla nas napojów gazowanych To wszystko na podstawie różnych kolorów opasek. Plaża ma kamieniste wejście do wody, tablica na plaży ostrzega przed wchodzeniem bosymi stopami (jeżowce, mała rafa koralowa). Bar na plaży dostępny dla Polaków, ale na stojąco (brak stolików, krzesełek), a z kawą nie można usiąść przy stoliku przy basenie. ( nie Polacy)To uwłaczające. Uważam, że RAINBOW widać taką umowę podpisała z hotelem. Czuję się oszukana, bo można było podać dwa warianty pobyty all i soft , zróżnicować cenę i uczciwie potraktować klienta. Z pozytywów: miejsce piękne, pogoda - marzenie, wycieczki wspaniałe, rezydentki pomocne, ludzie życzliwi, pokoje sprzątane. ale organizator nie spisał się.

    Krystyna, Drawsko Pomorskie - 18.10.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel na 3,5

    Hotel pieknie polozony, zgodnie z opisem przez Rainbow. Niestety szereg pokoi posiada drzwi wewnętrzne miedzy pokojami co powoduje, ze slyszy sie kazdy odglos zza sciany. Rozwiazanie dobre dla rodzin a nie samotnych par. Natretne muchy przy posilkach. Tnace muchy na plazy. Mila obsluga, ale trzeba sie przypominac.

    Piotr - 02.05.2023

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    wypoczynek (?)

    Pobyt w hotelu Grand Tala Bay Resort byłby wspaniały, gdyby.... Na stronie Rainbow, reklamującej pobyt w tym kompleksie, nie ma ani słowa o "atrakcjach" piątkowo-sobotnich. To weekend w kulturze muzułmańskiej i nagle w piątkowy ranek okazuje się, że zjedzenie śniadania czy kolacji graniczy z cudem (chyba, że zjawi się w restauracji o godz. 7.00) - tłum gości arabskich z dziećmi poruszających się po restauracji na hulajnogach (!), harmider, brak wolnych stolików, zastawy, potraw itd.; obsługa biegająca bez ładu i niepanująca nad niczym powoduje, że w te dni trudno mówić o wypoczynku.To samo nad basenami - panowie w bieliźnie wystającej spod kąpielówek ochoczo pluskają się w basenie, leżaki okupowane przez całe rodziny (często spożywające w tym miejscu posiłki) nijak nie mają się do atmosfery kompleksu wypoczynkowego. 2 dni i wszystko znika, by w następnym tygodniu "atrakcja" się powtórzyła. Rozumiem, że jest to okazały hotel i prawdopodobnie ulubione weekendowe miejsce arabskich turystów, więc dobrze zasygnalizować w ofercie owe niespodzianki (można wybrać inny hotel). Druga uwaga dotyczy oferowanych przez biuro wycieczek. Główny problem to przewodnik tych wycieczek - chyba pomieszano tu pojęcie przewodnika i pilota. Przewodnik powinien towarzyszyć grupie, udzielać informacji o zwiedzanych miejscach i obiektach. Tak więc wyjazd do Petry to skąpa informacja w autokarze (głównie o małżeństwie w kulturze arabskiej), rozdanie przy wejściu do wąwozu mapek i informacja o końcu zwiedzania (podanie godziny (16.30) i nazwy restauracji, gdzie ma się grupa pojawić - w rezultacie okazało się, że osoby chcące zwiedzić atrakcje Petry i wykorzystujące zaplanowany czas, pojawiając się na miejscu zbiórki o podanej godzinie dowiadują się, że większość grupy już zjadła lunch (dla przychodzących zgodnie z planem nie było już potraw lub zimne ich resztki) i pani przewodnik(?) "pogania", bo wszyscy czekają! Mamy więc 15 minut na posiłek, bo o 17.00 autokar chce wyruszać - w ofercie czas powrotu zapowiadano na 20.00 -21.00, a okazało się, że już o 19.15 byliśmy w hotelu. Cena tej wycieczki to 180 USD ! Inna wycieczka to Morze Martwe + Madaba - oferowana za 120 USD z przewodnikiem w języku angielskim. W autokarze okazało się, że przewodnik(?) mówi tylko po rosyjsku i w tym języku informował grupę, co, gdzie i o której. Zero informacji, za które opłaca się przewodnika. Sprawę zgłoszono rezydentce (sprzedającej w imieniu Rainbow ową wycieczkę), lecz bez żadnego odzewu ze strony organizatora (listę uczestników miała rezydentka) a należałoby rozliczyć tę ofertę.

    KH - 04.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    149/167 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem