Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znacznie odbiega od kategorii 5 gwiazdek, all inclusive jest bardzo okrojone i różni się od standardowego , jedzenie monotonne praktycznie bez zmian w czasie całego pobytu, obsługa w restauracji też przedstawia wiele do życzenia
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie dobre. Obsługa stara się być miła. Pokoje rozsądne. Rezydentka super pomocna i miła. Dziwna formuła all inclusive. Wydzielone godziny otwarcia baru. Brak wina i brak coli w all inclusive. Trochę bieda.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu 5* w opcji Al jest tylko kawa rozpuszczalna, piwo od 12, whisky możesz się napić z sokiem jabłkowym bo napoje gazowane ci nie przysługują (my rozszerzyliśmy opcję AL za dopłatą) bar w lobby hotelowym wyłączony z AL, jedyne owoce to melon i suche pomarańcze, generalnie bardzo mały wybór jedzenia, straszna monotonia, hotel z dużym potencjałem ale najlepsze czasy ma już za sobą, kwestia opcji Al to nie wina hotelu tylko kontraktu Rainbow, z alkoholi whisky i wódka, (oczywiście lokalna) brak Ginu, Rumu, wino klasy Fresko, z napoi tylko ala soki (jakiś syrop z wodą) bo z sokami to nie miało nic wspólnego, w miarę normalne było piwo i też zagadka dlaczego było lane z ciepłych puszek zamiast z nalewaka lub z dzbanka? jedyne drinki to kombinacja alkoholi powyżej. Nie ma to nic wspólnego z definicją opcji Al, Goście ze Słowacji i Czech mieli inny kolor opasek i chyba dużo lepszy kontrakt, dawno nie czułem się tak upokorzony podchodząc po coś do picia (nie koniecznie alkohol) i dowiaduję się że mi nie przysługuje, kupiłem maksymalną ofertę z biura i nie spodziewałem się że nie zawiera ona tego co przy normalnym Al jest w standardzie. Generalnie nie polecam jechać do tego hotelu z biurem Rainbow, Może inny organizator, inny hotel?
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt październik 2023 Stanowczo odradzam ten hotel Po pierwsze oferta all inclusive nie istnieje w tym hotelu przynajmniej dla Polaków. Inne nacje Czesi, Niemcy jak najbardziej mają all ale nie my. Wiązało się to z poczuciem gorszego sortu. Obsługa przy posiłkach fatalna nie można było się doprosić kawy i herbaty. Polacy totalnie lekceważeni jakbyśmy byli przezroczysci. Brudne stoliki, brak sztućców, serwetek, filiżanek często samemu trzeba było nakryć sobie stolik. Do posiłków tylko słodkie sztuczne napoje i woda. Dla nas zero piwa i wina więc jakie to all inclusive chyba komuś w Rainbow się coś pomyliło. Pokoje z brudnymi zaslonkami słonecznymi, sprzątanie fatalne, tylko umycie kubków po kawie i opóźnienie koszy oraz psikanie sprayem że niby świeżo i czysto a przepraszam jeszcze posłanie łóżek. Od piątku do poniedziałku w korytarzu przy jednym z pokoi taca z resztkami jedzenia plus mrówki. Dramat w życiu nie widziałam czegoś takiego a podróżuje po świecie od 25 lat. Moja ocena to max 3 gwiazdki
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny z dużą infrastrukturą nad samym morzem ale wszystko psuje brak dostępności pełnego pakietu all inclusive . Oferta all inclusive z której byliśmy zmuszeni korzystać była typu "soft" ,"light" lub podobna, tj. z ograniczeniami w części dotyczącej barów i napojów. Gratis dostaliśmy "specyficzną" lekceważącą i opieszałą obsługę kelnerską .Nie zostaliśmy uprzedzeni, że ograniczenia dotyczą tylko i wyłącznie Polaków z Rainbow. Napoje typu herbata i kawa podawane miały być do posiłków, co nie było prawdą, ponieważ pełna dostępność była tylko przy śniadaniu. Przy innych posiłkach lunch i kolacja, trzeba było się mocno natrudzić i długo poczekać na przyniesienie herbaty ( złośliwie podanej w maleńkim dzbanuszku). Po kilku nieprzyjemnych próbach, zrezygnowaliśmy z gorących napojów w czasie lunchu i kolacji. Nie mogliśmy też skorzystać z roznoszonych przez kelnerów innych napojów np. wina czy piwa, ponieważ dla Polaków taka możliwość była niedostępna i nawet nie można jej było prywatnie dokupić w recepcji hotelu Kolejne zaskoczenie i poniżenie to wieczorny bar, gdzie dla Polaków z Rainbow wyznaczony był osobny bar w ciemnym rogu sali, z czystą wódką i jednym lokalnym alkoholem typu whisky oraz jednym rodzajem piwa, bez soków/ napojów gazowanych tylko ew. z wodą, a wszystko w plastikowych kubeczkach (?). Pozostała cześć gości miała do dyspozycji w barze głównym bezpłatny, szeroki wybór lokalnych alkoholi / drików i piw oraz napoje inne niż woda w normalnych szklankach (? ). Bezpłatnie dostępne były również dla nich inne bary np. przy basenie. Wybraliśmy z oferty Rainbow hotel 5* nie bez przyczyny, licząc na miły relaks po intensywnym objeździe. Pomijam sprawy słabo sprzątanego pokoju, sporadycznej wymiany ręczników, małej ilości parasoli na plaży itp. co tez nie powinno mieć miejsca w hotelu z takim oznaczeniem. Generalnie jesteśmy głęboko rozczarowani, ponieważ biuro dopuściło do sytuacji gdzie Polacy mogą być traktowani i postrzegani jako goście "drugiej kategorii" .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Segregacja narodowościowa i to nie all inclusive tylko 3 posiłki. W hotelu Czesi, Słowacy, Węgrzy i na weekend Arabowie. Jednak tylko Polacy są gorsi - przy basenie nie można nawet wody do picia otrzymać bo dla Polaków wyznaczono jeden punkt na plaży - przy temperaturze powietrza 40st. czynny od 11:00-17:00 - oddalony od basenu dla dorosłych o ok.300m, w którym można dostać wodę, przesłodzone soki albo wódkę! Jakikolwiek napój gazowany musi być wykłócony u managera podobnie jak herbata do kolacji, którą udało nam się zobaczyć tylko raz. To 3 posiłki nie all inclusive - bary z przekąskami w ciągu dnia i pozostałe restauracje - dla Polaków wszystkie płatne.W restauracji obsługa ogranicza się do zbierania talerzy - ponowne nakrycie do stołu to już za dużo - sztućce trzeba zorganizować samemu albo czekać 15 minut. W łazience kilkuletni grzyb, klimatyzacja wieje bezpośrednio na łożko. Na plaży wysiedziane leżaki nie dają możliwości odpoczynku a wejście do wody to 5 metrów nie żwirku tylko naprawdę dużych kamieni. Na weekend Arabowie uzależnieni od swojej muzyki - każda grupka, w tym obsługa każdego baru słucha innej muzyki z telefonów, za to równie głośno. Przemiły Pan pokojowy i obsługa recepcji. Miejsce dalekie od ideału...
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest nowy, ale ładnie położony. Pokoje przestronne. Jedzenie w hotelu jest smaczne, nie jest super wybitne, ale każdy coś dla siebie znajdzie. Wejście do morza kamieniste. Obsługa hotelu nastawiona na gości ze Słowacji, niestety niezbyt uprzejma. Największe zastrzeżenia mam do formuły "all inclusive" zaproponowanej przez Rainbow. Z rzeczywistym all in nie ma to nic wspólnego. Jest kilka opcji all, o czym Rainbow nie informuje. Gości z PL dostali żenującą formułę all, w której poza posiłkami nic nie ma. Zero napojów do posiłków, brak przekąsek w ciągu dnia, brak kawy i herbaty, woda w mini kubeczkach jedynie na plaży. Nie przy basenie, nie w barze, jak wszyscy pozostali goście. Z baru przy basenie byliśmy przeganiani nawet pytając o wodę. Żenujące i dyskryminujące. Nie polecam. Całe mnóstwo nieekologicznych rozwiązań, plastikowe mini kubeczki z wodą, jakikolwiek napój w plastikowym kubku, z plastikową rurką, brak segregacji śmieci, itd.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
zapłaciliśmy za All inclusive, tak było zapisane w umowie, a otrzymaliśmy zaledwie full board. Rainbow nie tylko oszukuje klientów, ale co gorsza, naraża na dyskryminacje i złe traktowanie grupy polskich turystów, a tego się nie wybacza! Tłumaczenia rezydentki, że nie zna zapisów umów, nie wie jakie usługi powinniśmy mieć dostarczone a taką umowę z hotelem podpisał "przedstawiciel Raibow" (mityczny i bezimienny) i nic nie można poradzić jest obraźliwe. Hotel podczas posiłków nie chciał nawet wywiązać się z zapisów, które otrzymaliśmy w recepcji np. kawa i herbata podczas posiłków. Inne napoje były dla innych gości np. grupy Czechów: wino, piwo itp. Wielka awantura z managerem hotelu skończyła się niechętnym podaniem na specjalna prośbę herbaty lub kawy do obiadu czy kolacji. W barze koło basenów nie chciano podać nawet wody a wokoło inni jedli przekąski i raczyli się rożnymi napojami. powód - nasze opaski, które segregowały nas do gorszej grupy ludzi. W barze, o ile można małą budkę tak nazwać w pięciogwiazdkowym hotelu, proponowano w południe jedynie wodę i wódkę !!! pomimo posiadania innych napojów np. pepsi, mirindy itp, oczywiście dostępnych dla innych gości. Mamy nadzieję, że po złożeniu oficjalnej skargi Raibow zwróci istotną różnicę ceny za niezgodność umowy w otrzymaną usługą. Trudno jedna będzie wynagrodzić upokorzenie i wstyd oraz zmienić nasza opinie o biurze Rainbow. nr. rezerwacji 5274135