Obiekt

Pokoje

Obiekt dysponuje 280 pokojami rozlokowanymi w budynku głównym oraz czterech 2-kondygnacyjnych budynkach bocznych

Kategoria lokalna

****

 

Dodatkowe informacje

Wizy

Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu weryfikacji.

Wg informacji z dn. 21.06.2021 r. osoby przyjeżdżające do Włoch z terytorium państw z Kategorii C (w tym z Polski) co najmniej do 30 sierpnia br. mają obowiązek: 

1) zarejestrowania swojego przyjazdu na platformie EU Digital Passenger Locator Form (w przypadku problemów technicznych należy wypełnić oświadczenie autodichiarazione);

2) przedstawienia certyfikatu w języku włoskim, angielskim, francuskim lub hiszpańskim (tzw. green pass) zaświadczającego o:

· ukończeniu całego cyklu szczepień co najmniej 14 dni przed wjazdem do Włoch, szczepionką zatwierdzoną przez UE (certyfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· przebytej chorobie COVID-19 (ceryfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego), wykonanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Włoch.

Testu nie muszą wykonywać dzieci poniżej szóstego roku życia.

Uwaga!!!

Aktualizacja dodatkowych wytycznych dla podróżujących do Włoch z dn. 27/07/2021 r. Od 6 sierpnia 2021r. wprowadza się wymóg okazania certyfikatu unijnego (tzw. paszportu covidowego, green pass, potwierdzającego zaszczepienie co najmniej 1 dawką/lub ozdrowienie/lub negatywny wynik testu) do:

- konsumpcji przy stoliku wewnątrz lokali gastronomicznych;                            

- wstępu na spektakle, koncerty, pokazy oraz wydarzenia i zawody sportowe;   

- muzeów, miejsc kultury (w tym kin, sal koncertowych, teatrów etc.) i wystaw;

- basenów, pływalni, sportu drużynowego, SPA (również na terenie obiektów wypoczynkowych/noclegowych) – wyłącznie w odniesieniu do aktywności w przestrzeniach zamkniętych;                                                                              

- targów, festiwali i wydarzeń wystawienniczych, kongresów i konferencji;        

- uzdrowisk, parków tematycznych i rozrywki;                                                 

- centrów kulturalnych, społecznych i rekreacyjnych – wyłącznie w odniesieniu do przestrzeni zamkniętych i z wyłączeniem centrów przeznaczonych dla małych dzieci, w tym ośrodków letnich, oraz powiązanych z ich działalnością usług gastronomicznych;                                                                                             

- salonów gier, zakładów bukmacherskich, sal bingo i kasyn;                             

- konkursów publicznych.

Uwaga! Negatywny wynik testu wykonanego przed wylotem obowiązuje wyłącznie na okres, na jaki został on wykonany (tj. PCR na 72 h od momentu wykonania testu, a antygenowy - 48 h), a po upływie jego ważności w celu skorzystania z powyższych należy wykonać ponowne testy. Dodatkowe koszty i wykonanie kolejnych testów leży po stronie Klienta. Ewentualne wykonanie kolejnych testów oraz związane z tym koszty leżą po stronie Klienta i Rainbow nie pośredniczy w wykonywaniu testów na miejscu (podczas realizacji programu).

Wymóg okazania certyfikatu nie dotyczy osób nieobjętych krajowym programem szczepień przeciw COVID-19 zgodnie z przepisami włoskimi, tj. dzieci poniżej 12. roku życia oraz osób posiadających zaświadczenie lekarskie o istnieniu przeciwskazań dla szczepienia. Obowiązek weryfikacji certyfikatów spoczywa na organizatorach wydarzeń/personelu obiektów. Naruszenie przepisów dot. certyfikatów skutkuje mandatem karnym w wys. 400-1000 EUR zarówno dla prowadzącego działalność/organizującego wydarzenie, jak i osoby, która nielegalnie skorzystała z usługi/uczestniczyła w wydarzeniu.

Źródło: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

 

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance).


Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Copanello ok. 14 EUR/os./tydzień i ok. 20 EUR/os./2 tygodnie, okolice Pizzo i Tropei ok. 2 EUR/os./dzień, okolice Capo Vaticano ok. 1 EUR/os./dzień, okolice Ricadi ok. 1 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Porto Kaleo Resort

Porto Kaleo Resort
Galeria (26)
Porto Kaleo Resort
Porto Kaleo Resort
Porto Kaleo Resort
Porto Kaleo Resort

Atuty oferty

 

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance).


Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Copanello ok. 14 EUR/os./tydzień i ok. 20 EUR/os./2 tygodnie, okolice Pizzo i Tropei ok. 2 EUR/os./dzień, okolice Capo Vaticano ok. 1 EUR/os./dzień, okolice Ricadi ok. 1 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

.

Mapa

Obiekt

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
2.0
Plaża
4.5
Pokój
1.0
Położenie i okolica
1.0
Rezydent
0.5
Sport i rozrywka
0.5
Wyżywienie
0.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

0.5/6

Marek Agnieszka 06.12.2024

NIE POLECAMY

Hotel, a w zasadzie szereg domków jest zlokalizowany dosłownie „na końcu świata”, w okolicy brak czegokolwiek, o sklepie, knajpie można zapomnieć. Dodam już na wstępie, że byliśmy pierwszymi i jedynymi gośćmi z Polski w hotelu podczas naszego pobytu, o czym obsługa na recepcji raczyła nas poinformować zaraz po pojawieniu się w hotelu. Komunikacja z obsługą to jest tragedia, niektóre osoby mówią łamanym angielskim, a niektóre wręcz są oburzone, że nie mówi się do nich po włosku. Po kilku godzinach podróży dowiadujemy się, że na pokój trzeba poczekać ok.3h ponieważ zakwaterowanie jest od godz. 17.00., czekamy w zatłoczonym i brudnym lobby. Pytamy o pokój bagażowy, niestety nie ma, w końcu składamy bagaże w pokoju ze sprzętem gospodarczym. Otrzymany pokój był w miarę czysty ale wyposażenie jak ze schroniska, a nie hotelu ****. Jedzenie tragedia, zepsute warzywa i owoce, na śniadanie twarde i stare pieczywo, jedyna wędlina to szynka konserwowa, raz salami. Obiady to makarony, lichej jakości ryba, raz podali łososia (1szt). Cały pobyt trzeba obowiązkowo siedzieć na przydzielonych miejscach przy stolikach ok 8 osobowych, z innymi gośćmi. Napoje tylko do posiłków, poza posiłkami wszystko płatne w barach – oferta organizatora tego nie precyzuje. O restauracjach a la carte nie było mowy. Wi-Fi dla numerów Polskich nie działa!!! Po kilku interwencjach w końcu udostępniono nam Wi-Fi dla administracji, tak „po cichu”. Aqua park czynny tylko od 16.30-18.30 – oferta również tego nie określa. Nie można korzystać z basenów i aqua parku bez czepka, ratownicy po prostu wyrzucają z basenu. W hotelu brak możliwości zakupu czepku. Ok. 700m przed hotelem znajduje się tunel kolejowy, pod którym przejedzie tylko osobówka, ewent. mały bus. Po zakupie wycieczki fakul. trzeba na piechotę iść przed tunel ponieważ autobus nie przejedzie, w upale to jest po prostu męczarnia, idzie się w słońcu. Transfer z lotniska i rezydent to kolejna porażka tej imprezy. Po przylocie okazuje się, że czekamy aż wyląduje kolejny samolot i dosiądą się do autobusu kolejne osoby – czekamy w upale 45min. Rezydent zostawia nam na lotnisku pustą kopertę bez jakiegokolwiek kontaktu do siebie, kontakt zdobywamy przez innego rezydenta. Pani rezydent Anna K. na umówione spotkanie do hotelu przyjeżdża spóźniona ok godzinę. Kiedy informujemy o wszystkich niedogodnościach jest bardzo zaskoczona, nie zna do końca oferty, nie zna hotelu, nie zna włoskiego więc i jej próby kontaktu z obsługą niewiele dają. Czuliśmy się w tym hotelu jak króliki doświadczalne, składaliśmy po powrocie reklamację, niektóre rzeczy w opisie oferty zostały uzupełnione, bo np. my nawet nie wiedzieliśmy o obowiązku noszenia czepków gdyż opis oferty tego nie zawierał, pojechaliśmy bez, a na miejscu nie było możliwości zakupu. Nie polecamy pobytu w tym hotelu, wręcz przestrzegamy. Wakacje uratowane jedynie ze względu na samodzielną organizację czasu na miejscu, samodzielne wypożyczenie samochodu oraz samodzielną organizację jedzenia i napoi – tylko kosztowało to sporo dodatkowo wydanych pieniędzy. Przykro nam bardzo, że hotel i organizator nie mogli zapewnić w odpowiedniej ilości i jakości nawet tych podstawowych rzeczy jakimi są jedzenie i picie, przy dość drogiej ofercie wakacji. Dziwi fakt, że organizator sprzedaje ofertę hotelu, o którym sam nic nie wie, którego dobrze nie sprawdził. Klienci są po prostu jako króliki doświadczalne.
Pokaż wszystkie opinie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem