Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

5.4/6 (293 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
293 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    giną rzeczy w pokojach

    Niestety w trakcie pobytu skradziono nam rzeczy z pokoju. Jak przypuszcam osoba sprzątająca weszla podczas naszej nieobecności pomimo że było zawieszone nie przeszkadzać. "Po sprzataniu" zginęło parę drobiazgów. Zgłosiłam i zobaczymy jak się sprawa na koniec roztrzygnie. Jedzenie i baseny bardzo dobre.

    Monika, Łódź - 06.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    słabo

    Hotel kiepski,jedzenie fatalne,okolica to kompletne bezludzie,tylko basen na plus. Hotel nie wart pieniędzy

    Joanna Alicja, Warszawa - 24.07.2024  | Termin pobytu: sierpień 2022

    3/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Zdecydowanie nie polecam

    Byliśmy z żoną i dwójką dzieci w sierpniu w hotelu Garden Resort i jesteśmy bardzo niezadowoleni z tego wyboru. Nie współmiernie wysoka cena do jakości hotelu. W naszej ocenie hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale tak nie jest. Pokoje bardzo skromne, nie remontowane (nawet malowane) od długiego czasu, swoją estetyką przypominające epokę późnego Gierka. Klimatyzacja w pokoju nie działała, łóżka przypominające stelażowe z bardzo niewygodnymi materacami, w szafach stęchlizna, a na ścianach wilgoś i grzyb. Po przyjeździe zgłosiliśmy wszystkie swoje zastrzeżenia do recepcji - oczywiście pokoju nie można było zmienić ze względu na brak miejsc (z relacji innych uczestników turnusu wiemy, że ich pokoje nie były lepsze). Na korytarzu, z sufitu kapała woda. Jedzenie bardzo niskie jakości, zarówno jeśli chodzi o same produkty jak i sposób ich przygotowania. Pół godziny przed końcem wydawania posiłków, ciężko było coś wybrać, bo obsługa nie podawała już nowych rzeczy tylko powoli zaczynała sprzątać. Często zdarzało się, że musieliśmy czekać w kolejce na stolik. Szef kuchni na moje pytanie, czy rissoto jest przygotowane z ryżu Arrborio zapewniał, że tak - jadaliśmy rissoto w wielu dobrych restauracjach w Polsce i na świecie i to serwowane w hotelu garden resort na pewno nie było "uczciwe". Podobnie rzecz wyglądała z wyrobami cukierniczymi, pizzą i mięsem. Owoce było mrożone i szorowane z pleśni, a póżniej podawane gościom. Coś co przekroczyło już wszelkie granice normy, to zagrzybiała i brudna klimatyzacja w restauracji. Z poniektórych urządzeń skraplała się woda na jedzenie i maszyny z napojami. Recepcja na moją prośbę o przygotowanie certyfikatu z ostatniego serwisu/wymiany klimatyzacji odpowiedziała, że nie mogą mi pokazać takiego dokumentu i odesłali nas z tą sprawą do rezydenta (co ma rezydent biura podróży do sprawności klimatyzacji w hotelu???). Wisienką na torcie był brak możliwości przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu, pomimo zapewnień biura Rainbow przed podpisaniem umowy, że takich problemów nie powinno być. Musieliśmy więc opuścić pokój o godzinie 10:00 rano, a transfer na lotnisko mieliśmy o 22:00. Przez 12 godzin byliśmy skazani z dwójką dzieci (młodsze ma 8 miesięcy), na szukanie jakiegokolwiek cienia. W okresie kiedy byliśmy w Kalabrii temperatury sięgały 30 stopniu i zdarzało się, że dzieci i osoby dorosłe mdlały od temperatury. Zachowanie biura i obsługi hotelu co najmniej nie poważne. Przylot do Poznania był o godzinie 2:45 w nocy, z czego wielu wczasowiczów jechało dalej do swoich miejscowości - godzina bardzo nie przyjazna dla rodzin z dziećmi. Zdecydowanie odradzamy wyjazd na wakacje z jakiegokolwiek polskiego biura podróży ponieważ każde z nich "naciąga" doby hotelowe - w ofercie mamy 7 dób, a w rzeczywistości z pokoju możemy korzystać 6. Tłumaczenia, że tak liczy się doby hotelowe do nas nie przemawiają. O wiele lepiej jest wykupić wycieczkę np. w niemieckim, czy brytyjskim biurze podróży - tam doby hotelowe liczone są od dnia postawienia naszej stopy w hotelu do dnia wyjazdu, a nie tak jak robią to polskie biura podróży.

    Marta - 27.08.2019

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    pobyt dla ludzi lubiących atmosferę włoskiej rodziny

    Pobyt w hotelu i ogólnie wakacje w Calbrii oceniam na 5 z minusem. Hotel: to nie jest hotel z wysokiej półki, skromna recepcja może nawet wprowadzić w zakłopotanie, ale cały obiekt hotelowy jest zadbany, pokój oceniam na 4, ale w nim de facto się tylko odpoczywa. Uwag natomiast na jaszczurki :) o ile są urocze i budzą zaciekawienie, o tyle te przebywające na balkonie mogą czasem przestraszyć. Duży plus za basen z rozległym spadem od poziomu zero. Było to rewelacyjne rozwiązanie dla moich dzieci (5 i2 lata). Minus za odpłatne lody - all inclusive w Turcji objemowało lody w dwóch różnych miejscach i rodzajach. Plus za występu muzyczne i animacje włoskie. Duży minus za to jak wygląda plac zabaw. Jedzenie nie było super zróżnicowane, szczególnie pieczywo, ale było smaczne. Bardzo duży minus za plażę - praktycznie kamienista. Animacji polskich mało.

    Paweł Eugeniusz, Szczecin - 18.09.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem