Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Bozena, Kampinos 15.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
pozytywna.
Wyjazd ogólnie udany. Wycieczka na Sycylię totalna klapa. Brak organizacji czas stracony, 7 godz. w autokarze na dojazd w jedną stronę, niecała godzina zwiedzania z przewodnikiem angielskojęzycznym. Biuro powinno zwrócić koszty tej wycieczki. Teraz coś pozytywnego: piękne widoki, piękna pogoda, wspaniała roślinność, czyściutkie morze.
4.0/6
Piotr, Świnoujście 06.07.2020
pod górę
Do Hotelu trzeba się wdrapać . Małe pokoiki, Piękny widok na morze i wulkan Stromboli. sytuację w hotelu ratuje basen i barek oraz to , że jest darmowy busik do miasta i na plaże. Mega obiadokolacje.
3.5/6
Katarzyna, Płock 28.09.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Pięknie położony hotel z kilkoma mankamentami
Jeśli ktoś wybiera się na wakacje, żeby zwiedzać, a do hotelu wracać tylko na noc, to raczej będzie zadowolony. Widoki i piękna okolica rekompensuje niski standard hotelu.
3.0/6
Jadwiga, Łódź 05.08.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Orizzonte Blu - rozczarowanie
W wyborze miejsca noclegów zaufałyśmy Rainbow; o hotelu Orizzonte Blu nie było żadnych opinii klientów, bo współpraca z nim została dopiero nawiązana. Niestety, spotkało nas rozczarowanie. Znajomi z wycieczki objazdowej, którzy wybrali inne hotele, byli zadowoleni. Pokoje hotelowe w Orizzonte Blu - o bardzo różnym standardzie. Ja, niestety, trafiłam do najgorszej części hotelu. Przypuszczam, że miało to związek z "promocyjną ceną", z której skorzystałam. Brak pokoi z dwoma pojedynczymi łóżkami. Brak izolacji akustycznej; wszechobecny dym papierosowy. Rezydentka trudno dostępna i mało pomocna. W dniu powrotu do Polski kierowca busa hotelowego zamiast na miejsce przyjazdu autokaru jadącego na lotnisko wywiózł nas w nieznaną okolicę i zostawił, twierdząc, że takie ma dyspozycje z recepcji. Po kilkunastu minutach bezowocnego oczekiwania kontaktowałyśmy się telefonicznie z repecją Orizzonte Blu i rezydentką, ale nikt nie przejął się naszą sytuacją. Rezydentka zainteresowała się nami dopiero po informacji SMS (telefonów nie odbierała), że zamawiamy taksówkę na lotnisko na koszt Rainbow. Wycieczka fakultatywna powielała program zrealizowany w czasie objazdu po Sycylii; na szczęście udało się ją zamienić.