Opinie o Marina del Marchese Beach Resort

4.5/6 (43 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
43 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.8
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Nieadekwatne warunki do zapisu w ofercie

    Hotel nie spełnia oczekiwań, jak na 4****. Budynki mieszkalne w dalszej części oddalone od plaży powyżej 1000 m. Obiekt położony na polu, Miasteczko daleko od hotelu, droga bez wydzielonej części dla pieszych. Monotonne jedzenie, komunikacja z obsługą hotelu tylko po włosku. Brak możliwości płacenia gotówką czy kartą. W barach dostępne napoje bez przekąsek. W przypadku wycieczek fakultatywnych duże odległości do pokonania autostradą do punktów docelowego zwiedzania. Ogólnie nie polecam pobytu w hotelu.

    Joanna, Łódź - 05.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    10/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jestem za a nawet przeciw

    Ośrodek jest położony przy przepięknej plaży i cudownym czystym morzu i to jest największy atut dla którego warto tam pojechać- dluga i piaszczysta plaza z czystą lazurową woda. Ok 200m od plaży hotelowej sa knajpki z bardzo dobrym espresso i zimnymi napojami. Ośrodek rozległy i były osoby, ktore na to narzekały ale ja tam lubilem spacery- dla leniwych jezdzi bus dowożący do i z plazy. Obsluga- no inglisz i google transalator to must have. Generalnie to w ośrodku jest przemiła obsługa zwłaszcza szef kuchni. Problem pojawiał się w barze na plaży gdzie zdarzaly się poirytowane dziewczyny - w sumie to nie ich wina tylko ośrodka i procedur związanych z all incusive o którym napiszę. Pokoje są czyste i sprzatane codziennie. Natomiast tu cos odpada, tu coś się popsuło, kabina prysznicowa uszczelniona 10 kg silikonu ogólnie przypomnialo mi to lata kolonii szkolnych i w sumie ma swoj urok - to są szczegóły do przezycia :) Cztery gwiazki w nazwie to chlit maketindody i ośrodek to solidne 2*. Minusy - all inclusive soft.. Nie wiem co za geniusz to wymyslił bo tak naprawdę to były trzy posilki z napojami z automatu ( szklanki plastikowe - to już nawet w Tunezji podają wszedzie w szkle więc trocje siara takie kubki plastikowe). Poza głównymi posiłkami podobno przysługiwał jakiś poczęstunek ale ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie. Posilki to nie alinkluziv w Turcji- nie bedzie fanfarow, złotych zastaw i panow brzdekajachych na mandolinie czy ciast tysiąca i jednej nocy, prosiaków nadziewanych swinią itd. Typowa wloska pasza -śniadania na slodko + jajecznica czy jajka na twardo- ogolnie przez tydzień da się przezyć. Obiady i kolacje w zasadzie caly czas to samo plus male urozmaicenie na kolacje - tradycyjne potrawy wloskie. Jadlem bardzo dobra fasolkę czy pyszne flaczki oraz ryby. Napoje - do posiłków a tak pozatym to mozna było na plaży lub w recepcji otrzymać napoje w tym wodę w bodajże max 100ml plastikowych kubkach. Tego się nie spodziewałem żeby nawet woda, ktora w markecie kosztuje za butelkę 1.5 l ok 0.40 eurocentow nie była wliczona w cenę pobytu.. Pozostawiam wam to do oceny. Mozna zakupić opaskę z chipem, ktora upoważnia do zakupu napojów o większej pojemnosci w barze nad stołowka i w recepcji czy na plazy ale mają dużą przebitkę bo ta sama woda za 0.40 eur w markecie kosztuje tu w hotelu 3 eur więc korzystaliśmy z zaopatrzenia w eurospar. Jezeli planujecie zwiedzać to auto rezerwujcie wczesniej najlepiej już na lotnisku bo hotel jest w małej miejscowości z jedną główną ruchliwą drogą gdzie mozna zjesc lody i croasanty i w zasadzie nie ma tam co zwiedzac w promieniu kilku km. Ośrodek reklamowany jako spokojne mijesce na rodzinny wypoczynek i prawie się zgadza bo program jest przystosowany pod włochów więc było głosno do pólnocy a animacje o 23 dla dzieci to standard. Czy można polecić ten ośrodek? To zależy od ceny, nasza była atrakcyjna jak na Wlochy :)

    Mnje sie nalerzy ;) - 10.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    4* po znajomości

    Właśnie wróciliśmy z Marina del Marchese, hotel dostał 4*, chyba po znajomości. Na recepcji Pani mówi tylko po włosku to jedno, pokoje czyste schludne, łazienka to lata świetności. W ofercie Rainbow jest brak informacji od której godziny jest doba hotelowa. Także po nocnym przyjeździe nie liczcie na śniadanie czy obiad, zaczyna się dopiero kolacją. Słaby kontakt z rezydentem, przy meldowaniu do hotelu Pani nawet nie raczyła się pokazać. Do miasta jakieś 1.5 km pieszo, nie jeździ nic trzeba sobie radzić samemu pieszo lub dogadać się z kimś z hotelu za 5 euro podrzuci. Parasole na plaży zawsze dostępne problemu nie ma, morze piękne no i nadrabia to wszystko kuchnia. Do jedzenia zawsze coś znajdziecie dla siebie, duży wybór chodź powtarza się co jakiś czas.

    Bartosz, Nysa - 11.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    14/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel - zdecydowanie NIE

    Zacznę od MINUSÓW hotelu. - Hotel nie zasługuje na 4****, dałabym mu najwyżej 2**. Warunki pokojowe to dramat - turyści z Polski nazywali go bunkrem za czasów PRL-u. Podłoga w pokoju do wymiany, nie radzę chodzić boso. Zarówno łóżka, meble i wszystko co się tam znajduje do wymiany. Szafki tak stare, że nie da zamknąć się ich bez skrzypienia, trzaskania i piszczenia. To samo drzwi od łazienki. Drzwi wejście również stare jak świat. Okno w łazience nie domykało się i było otwarte na tyle, że biorąc prysznic widzieli mnie sąsiedzi, których balkon był na 1 piętrze z boku (mój pokój był na parterze). Prysznic tak mały, że wysoka lub postawna osoba będzie miała problem. Na łóżko trzeba siadać ostrożnie, najlepiej tylko na środku, bo całe się podniesie, a ramy łóżka są metalowe i można się nieźle uderzyć. W pokoju mało miejsca, mrówki na podłodze, pościel raczej brudna, nic ciekawego. Zasłony też brudne, choć Panie sprzątające się starają i są miłe. - Obsługa hotelu (recepcjonistki) i brak porozumienia między pracownikami. W dzień przyjazdu Pani z recepcji dała nam klucz do pokoju, do którego zawiózł nas hotelowy bus. Na miejscu okazało się, że winda w tym budynku jest zepsuta. Następnie klucz do pokoju nie pasuje. Mimo wszelkich starań, niestety nie udało się wejść. Z racji tego, że hotel dzieli się na wiele małych budynków, bez busa trzeba sporo się nachodzić, tak więc musiałam odbyć spacer w upale do recepcji, żeby wyjaśnić sprawę. Dodam, że Panie bardzo słabo lub w ogóle nie mówią po angielsku i większość rozmowy odbywa się przez tłumacza. Pani z recepcji powiedziała, żebym wróciła i poczekała na technika, który zaraz przyjdzie i naprawi drzwi. Tak też zrobiłam. Czekałam kolejne pół godziny, a po techniku ani śladu. Ponownie poszłam w upale do recepcji (tym razem już z walizkami), że nie mam zamiaru czekać w nieskończoność i poproszę o inny pokój. Pani powiedziała, że nie ma miejsc, więc domagam się technika, bo tracę swój czas, jestem zmęczona, a osoby meldujące się po mnie już szły zobaczyć plażę... Po 15 minutach ostrej wymiany zdań na recepcji pojawił się Pan na rowerze, który miał dopilnować, aby bus zawiózł mnie w odpowiednie miejsce, bo jak się okazało, w hotelu są dwie części, i co ciekawe numery pokoi się powtarzają, a mnie zabrano do niewłaściwego pokoju. Od Pani z recepcji nawet nie usłyszałam słowa przepraszam, a wręcz odwrotnie - pretensje, krzyki, jakby to była moja wina, że źle mnie pokierowała. W dodatku śmiała się i mówiła, że to niemożliwe, że technik nie przyszedł... Kolejna sprawa dotycząca recepcjonistek - w drugiej części hotelu, w innej recepcji zapytałam Panią o wyjazd z hotelu na targ do centrum miasta, który miał się odbyć na drugi dzień. Powiedziałam, że chciałabym zarezerwować miejsce w busie i zapłacić (tak jak poradziła mi rezydentka). Pani z recepcji powiedziała, że nie trzeba mieć żadnej rezerwacji i mam stawić się o 9:00 rano przy pierwszej recepcji. W dniu wyjazdu na targ okazało się, że wyjazd jest jednak o 9:30 i trzeba być zapisanym... Sprawę musiałam wyjaśniać z kolejną recepcjonistką, która ku mojemu zdziwieniu przeprosiła za zaistniałą sytuację i wcisnęła nas na listę po rozmowie z kierowcą busa. Inna sytuacja, której byłam świadkiem. Jak wspominałam, hotel dzieli się na wiele małych budynków i osoby mieszkające blisko pierwszej recepcji mają daleko zarówno do barów, restauracji jak i plaży. Można oczywiście pójść na piechotę, ale chodnik jest wyłożony wypukłymi kamieniami, na których można sobie skręcić kostkę, a osoby niepełnosprawne lub rodziny z dziećmi, które jeszcze jeżdżą w wózku mają problem - muszą iść środkiem ulicy (choć nie jest tam duży ruch). Można pojechać busem hotelowym, jednak kierowca nie zabiera wózków z dziećmi, bo nie ma gdzie włożyć wózka i tym sposobem jedna rodzina z trójką małych dzieci, musiała kilka razy dziennie chodzić kawał drogi na piechotę, a prośba o pokój bliżej plaży itd. zamieniła się po raz kolejny w dziecinną pyskówkę ze strony recepcjonistki, która przewracała oczami i nie traktowała sprawy poważnie. W mojej opinii wszystkie recepcjonistki (oprócz tej miłej co przeprosiła i nawet dobrze znała angielski) do ZWOLNIENIA natychmiastowo! Kobiety bezczelne, aroganckie, pozbawione empatii i kultury osobistej. - Jedzenie w dość małych porcjach, wydzielane oszczędnie (szczególnie obiad i kolacja). Śniadania monotonne - wyłącznie ser żółty, szynka, jajko na twardo, dżemy, miód, słodkie pieczywo i muesli. Chleba radzę nie jeść - dramat! - Sama miejscowość bardzo nieciekawa. Wiedziałam, że będzie to wioska, ale są ładne i klimatyczne wioski, natomiast ta jest brzydka i nie ma w niej nic ciekawego. - Hotel położony jest zupełnie w odosobnieniu. Miało być dość blisko do sklepów, jednak okazało się, że jest daleko do głównej drogi, po której też niezbyt można iść (brak chodnika). - Animacje wyłącznie po włosku. PLUSY - Opieka rezydenta (profesjonalizm i opieka Pani Anny - dziękujemy za wszystko, jest Pani super!) - Jedzenie smaczne (dobre makarony, owoce morza, słodkie pieczywo, tamtejsze specjały). - Ładna plaża (przyjemny piasek, łagodne zejście do morza, cisza na plaży, sporo wolnych leżaków, bar) - Rainbow oferuje fajne wycieczki, które mogę polecić - Sycylia (Taormina) i Wyspy Liparyjskie. Piękne miejsca i główne atrakcje tego wyjazdu. - Miła obsługa kelnerska :) Rainbow dopiero zaczęło współpracę z tym "hotelem" co mnie osobiście dziwi. Nasza grupa była drugim turnusem i Włosi z południa ewidentnie muszą dużo się nauczyć w kwestii turystki, począwszy od remontów, szkoleń dla personelu (głównie recepcji) i nauki angielskiego chociaż na poziomie A1.

    Anita, Jelenia Góra - 12.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    10/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem