Opinie klientów o Karaibska ślicznotka

5.4 /6
106 
opinii
Intensywność programu
4.0
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.6
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

KRYSTYNA, GDYNIA 08.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Wycieczka objazdowa

Wycieczka, super, pilotka ekstra z dużą wiedzą o Dominikanie, umiejąca świetnie w ciekawy sposób ją przekazać. Hotele czyste z miłą obsługą , posilki dobre, a nawet w niektórych hotelach bardzo dobre.

5.5/6

Monika z Przemkiem, Warszawa 28.03.2022

Karaibska ślicznotka

Pierwszy raz jechaliśmy z biura podróży i mieliśmy obawy, czy nam sie spodoba, ale niepotrzebnie. W dodatku trafiliśmy na naprawdę fajną grupę, pomocną, punktualną, serdeczną. Pogoda dopisała, bo ani razu nie padało (moze przez chwilę, jak byliśmy w supermarkecie), mieliśmy też sporo szczęscia w obserwowaniu fauny, gratis do rejsu pojawiły nam się dwa wieloryby blisko łodzi. Jak na objazdówkę było sporo plażowania, ale nie na tyle, zeby sie znudzic.

5.5/6

Malgorzata, Kraków 15.03.2022

Gorąco polecam

Wspaniała wycieczka dla tych, którzy chcą się oderwać od rzeczywistości. Tam trudno sobie wyobrazić, że gdzie indziej jest zima i wojna.

5.0/6

Zofia i Jerzy Świdnica 04.05.2021

Karaibska ślicznotka 17.04.2021

Czy rzeczywiście opinie dotyczące tej wycieczki są na 6.00. Co do objazdu podpisuje się pod tymi opiniami. Ne mam nic do zarzucenia. Jeśli chodzi o kolejny, wypoczynkowy tydzień mam pewne zastrzeżenia. Mieszkaliśmy w hotelu Bachata w pokoju 1552. Po części objazdowej zajechaliśmy do hotelu ok. godz. 13.00. Na pokój czekaliśmy do 15.00. Pokój skromny jak na hotel 5*. Klimatyzacja totalnie zagrzybiona i mimo ustawienia temp na 16C nic a nic nie chłodziła powodowała jedynie hałas i dodatkowy zapach stęchlizny. Przez cały tygodniowy pobyt nic się nie zmieniło. Mimo otwartych okien temp. w pokoju wynosiła 27C w nocy. Internet dostępny jedynie w lobby niestety tak wolno działający, że absolutnie nie można było wygenerować kodów QR na powrót. Obiecane było, że na lotnisku będzie na to czas. Okazało się, że lotniskowy internet nie działa i trzeba było wypełniać dokumenty papierowe.Co do basenu owszem piękny, duży w pełnym słońcu ale czynny tylko do 18.00. Niestety cień na basenie pojawiał się po godzinie 17 i wtedy przyjemnie spędzało się czas.W pokojach pożądane byłyby czajniki i żelazko wszak to tak wysokiej klasy hotel. Podkreślam jeszcze raz, że część objazdowa oraz wycieczki fakultatywne bardzo dobrze zorganizowane. Na trasie przejazdu hotele przyjemne z internetem w pokojach. Jeśli chodzi o posiłki i napoje wszystko na wysokim poziomie.Po przyjeździe do Katowic odprawa celna trwała ponad godzinę. Potem druga kolejka do testów covid. Staliśmy w zimnie, drobnym deszczu i wietrze na świeżym powietrzu. Dodam jeszcze, że w samolocie są posiłki i dodatkowo gratis dwie butelki półlitrowe wody mineralnej. Podróż oczywiście w maseczkach, personel pokładowy o tym przypomina.
117181927
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem