Opinie o Neptune Paradise Beach Resort & SPA

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(152 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Kenia 27/12/2014 - 11/01/2015 Neptun Paradise Resort

    Jarosław, Warszawa 19.01.2015

    Hotel bardzo dobry, naprawdę wart polecenia. Bardzo miła i dyskretna opieka personelu hotelu.Bardzo miła i życzliwa atmosfera.Wiele bardzo starannych animacji. Bardzo dobra i urozmaicona kuchnia, w tym bardzo dużo regionalnych dań. Natomiast opieka Rezydentki,gorzej niż mierna. Jeśli oceniamy kenijskiego partnera to 6*, jeśli opiekę przedstawiciela polskiego biura to 1* !

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Podróż w obie strony i pobyt

    WLADYSLAW, DYWITY 09.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Radość z dostatku słońca i błękitu oceanu. Radość z radosnych i życzliwych pracowników hotelu. Jak dla nas smaczne potrawy, świeże owoce i warzywa . Trochę męczliwi na plaży handlarze i młodzieńcy oferujący przewodzenie po plaży po odpływie oceanu. Dyskryminujące informacja na tablicy w barze przy basenie o niepodawaniu alkoholu wczasowiczom Rainbow i nie chodzi wcale o potrzebę picia alkoholu, ale o fakt takiej informacji. Jakoś coś nie tak tam jest. Była informacja, że rezydent wyjaśni, o co chodzi, jednak ani rezydenta , ani zmiany informacji do końca pobytu nie zaobserwowano.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Urlop w Kenii

    MALGORZATA, DABROWA GORNICZA 31.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel ogólnie ok, trzeba mieć świadomość, że to Afryka i zdarzają się niedociągnięcia. Przepyszne jedzenie, duże i przestronne pokoje. Dużym minusem jest to, że po wymeldowaniu zabierane są opaski i nie można korzystać z opcji all. Przedłużenie doby w naszym przypadku (pokój 2-os z dostawką dla dziecka 11 lat) to koszt 170$ !!! dodatkowo płatny lunch ok 50$ za osobę !!! Kiepska organizacja biura, że nie została przedłużona opcja wyżywienia, ponadto zbyt wczesny transfer z hotelu na lotnisko. Wylot był ok 23 a transfer 16:15. Długie koczowanie na lotnisku bez klimatyzacji i restauracji. Ogólnie bardzo słaba organizacja biura. Często latam z Rainbow po całym świecie (zazwyczaj objazdówki) ale w przypadku Kenii duże rozczarowanie. Zaznaczam, że był to mój 2 pobyt w tym kraju i mam porównanie z innymi organizatorami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Przyjemne więzienie ;)

    Marcin 05.03.2016

    Do hotelu przyjechaliśmy prosto z Safari po 8 godzinach jazdy w tym przez Mombasę i przeprawę promem. Zostaliśmy szybko zakwaterowani i mile zaskoczeni ładną oprawą wokół futryny złożoną z kwiatów i liści. Wybraliśmy pokój "z widokiem na ocean", który był droższy od zwykłego i w zasadzie nie robi to dużej różnicy bo i tak nie spędzaliśmy czasu na balkonie, bo byliśmy albo w okolicach basenu albo restauracji, też dlatego że kręciło się tam sporo małp -koczkodanów, które mogły różne figle nam spłatać. Jedyny plus to bliskie położenie do części rekreacyjnej i restauracji (ale daleko od recepcji).W opcji all inclusive mamy wyżywienie praktycznie cały dzień do maks 21:30 od rana jest śniadanie, lunch menu, potem obiad i kolacja, także głodny nikt nie powinien chodzić ;) Jedzenie jest smaczne i różnorodne - ostatniego dnia było święto niepodległości Kenii i było sporo potraw typowo afrykańskich.Hotel ma 2 minusy - kiepski bar, a w zasadzie kiepskie drinki w all inclusive np. rum + sok z koncentratu i tyle z drinka Sex on the beach :). Drugi minus dotyczy chyba wszystkich hoteli na wybrzeżu to wszechobecni beach boys, którzy towarzyszą nam nawet przy wieczornym spacerze wzdłuż plaży...Także jak ktoś ma w planach takie romantyczne spacery o zachodzie słońca to powinien wziąć pod uwagę, że będzie towarzystwo ;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    uwaga w hotelu kradną. Ukradziono mi pieniądze z sejfu. nie uzyskałam pomocy z Rainbow

    S.K. 14.02.2022

    Z zamkniętego sejfu zniknęło mi pieniądze. Obsługa ma klucze do wszystkich sejfów a drzwi do pokoi bardzo łatwo się otwiera byle czym. Od obsługi ani od rezydenta nie uzyskałam pomocy nawet pod postacią dodatkowego serwisu. Od Policji dostałam tylko dokument zgłoszenia kradzieży, który włożyłam do sejfu a w dniu wyjazdu zniknął. Polecam nosić wszystko ze sobą.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    61

    Neptune Paradise Resort nie działa !

    Dariusz, Kraków 29.11.2016

    NIe bardzo jako klient firmy Rainbow rozumiem prośbę o opinię dot. hotelu Neptune paradise Resort. Organizator podpisał z nami umowę na ten hotel, potem przed wyjazdem zmienił na inny a po przyjeździe okazało się, że mamy jeszcze inny. Niestety ten ostatni nie był w standardzie 4*+, daleko od 4* niestety. Pokój tak mniej więcej na 3*. Nic więcej. Awarie prądu, awarie klimatyzacji, standard. Co więcej standard Rainbow oznacza lokalizacje najgorsze w hotelu, więc nasz domek/pokój był na samym końcu terenu hotelowego, tuż obok agregatora prądu, więc poranki albo noce były upojne w rytmie agregatora. Ściema w ofercie Raibow - hotel jedynie 45km od lotniska. Nikt nie napisze, że 45 km to ponad 2 godz jazdy w tym kraju. Dlaczego nie można napisać prawdy ??? No i największa ściema oferty Rainbow - kupujesz 9 albo 16 dni. Na miejscu okazuje się, że masz 7 rozpoczętych dób, 7 doba oznaczała wymeldowanie o 10 rano !!! pomimo wylotu o 22.50 ! Dla nas to całkiem kłamstwo i oszustwo. Należy o tym pisać i mówić głośno.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotele Neptune godne polecenia, lot na przetrwanie …

    JUSTYNA KATARZYNA, ŁYSOMICE 14.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Zdecydowanie polecam pobyt w ww. hotelu, wszystko w zasięgu ręki: plaża, bary, palmy, małpy. Menu zróżnicowane, lokalna ludność przesympatyczna, pomocna. Lot czarterem na taką odległość wydawał się koszmarem, aczkolwiek do przeżycia. Pobyt na 6 , lot 0

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Może być lepiej

    Marlena, Gliwice 09.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Pokoje czyste, w kranie słona woda. przy zostawionym otwartym oknie małpy w wchodzą do pokoju i kradną jedzenie. duże odległości od pokoju do jednej czy drugiej restauracji. Alkohol ichniejszy ale w miarę okej. Zasięg wifi ok w pokojach i na basenie. Plus za ochronę przy zejściach do oceanu. Jedzenie Ok ale monotonne. Dobre świeże owoce. Mało leżaków przy basenie a zamykanie basenu o 18 to pomyłka ponieważ kiedy jest 32 stopnie i duchota, każdy chciałby się schłodzić o 21 czy 22. Meldowaliśmy sie o północy, a doba zaczyna się po polodniu, i mimo to, musieliśmy się do 12 wymeldować i oddać opaski, choć w Dzien przylotu nie skorzystaliśmy wcale z all. mozna przedłużyć all za 45 $ od osoby. Lot małym samolotem z międzylądowaniem na tankowanie to porażka. Malo miejsc z możliwością wzięcia miejsca na nogi, wykupione od samego początku przez co lot to męczarnia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    marne jedzenie

    Patrycja, Katowice 07.01.2020

    Hotel pięknie położony, przy piaszczystej plaży, leżaki tylko w ogrodzie i przy basenie co zdecydowanie jest plusem :) Pokoje w dość dobrym standardzie (klimatyzacja sprawna, lodówka o którą prosiliśmy w biurze podróży była, ale nie działała ;) ). Łazienka ok, ale niestety nie było super czysto. Zdecydowanie zawiedliśmy się jeżeli chodzi o jedzenie... Rok temu w tym samym okresie wybraliśmy w innym biurze podróży podobną destynację lecz mniejszy hotel, dlatego mieliśmy "jakie-takie" pojęcie. Śniadania ubogie - trochę pieczywa nadmuchanego, kawa rozpuszczalna, naleśniki/gofry, ziemniaki, jakieś warzywa (gotowane lub smażone) na szczęście były owoce . Lunche i kolacje były trochę lepsze, ale niestety nadal nie była to dobra lokalna kuchnia. Owoce morza pojawiły się podczas tygodnia może 3 razy (raz krewetki - smażone w głębokim tłuszczu, raz ośmiornica przygotowana w ten sam sposób i grillowana ryba), sporo kurczaka i wołowiny również mocno smażonego; dwa razy okra, 2x plantany i raz bataty. W większości przewijały się ziemniaki! :( i ryż z indyjskimi sosami. Typowym lokalnym dodatkiem było chapatti ale niestety również smażone w dużej ilości tłuszczu (na zanzibarze jedliśmy o niebo lepsze). Jadąc na egzotyczne wakacje jednak liczy się na dobrą lokalną kuchnie, a w tym przypadku trafiliśmy na masówkę. Pozytywnie oceniam drink bary (smaczne drinki, znośne wino i piwo), obsługę (kelnerzy uśmiechnięci i pomocni, recepcja sprawnie działąjąca), lokalizację i piękne ogrody i naturę. Reasumując - piękny kierunek, wart odwiedzenia, ale gdybym miała jeszcze raz wybierać wybrałabym się do mniejszego hotelu i upewniła co do kuchni, bo niestety my zostaliśmy wprowadzeni w błąd podczas wyboru hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    zachwycająca plaża

    Jolanta, Warszawa 11.03.2020

    Hotel bardzo przyjemny, ale jak wiele innych , natomiast plaża zachwycająca najpiękniejsza jaka widziałam a trochę już widziałam - jednak wszystkie dobre wrażenia psuje ostatni akord pobytu tzn wykwaterowanie z hotelu o godzinie 10.00 rano i zabranie opaski all inclusive co skutkuje tym ,że nie można skorzystać z żadnych napojów oprócz wody i oczywiście nie można zjeść lunchu o godz.12.30 mimo że odjazd z hotelu jest o godz.16.00 - w związku z tym mam pytanie do biura Rainbow - czy biuro które jako klient zapewnia hotelowi kilka setek polskich turystów rocznie nie jest w stanie wynegocjować lepszych warunków wykwaterowania - czy turyści innych biur podróży zakwaterowani w tym hotelu ( TUI,FISHER ) są tak samo traktowani ? - może warto zrezygnować z oferty tego hotelu jeśli właściciel nie potrafi unieść kosztu kilku drinków i lunchu a , jak przejrzałam wcześniejsze opinie gości , ten problem był już wielokrotnie podnoszony przez klientów Rainbow. Nic nie można z tym zrobić ? czy może biuro Rainbow woli tracić klientów ?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem