Opinie klientów o Bamburi Beach

5.2 /6
39 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Dariusz, Kwidzyn 23.10.2021

safari z Bamburi Beach

Niewielki hotel średniej klasy, ale bardzo przytulny, dobre jedzenie, miła obsługa. Położony przy samej plaży, w ciągu dnia zajęcia sportowe na basenie, oraz co wieczorne animacje. Większość turystów stanowią Kenijczycy. Idealny do połączenia z wyjazdem na safari.

2.0/6

Agnieszka 27.12.2022

Czas stanął w miejscu

W Bamburi byliśmy 5 lat temu, nic od tamtej pory się nie zmieniło, tzn. widać na wyposażeniu upływ czasu. Przy basenie wciąż drewniane, nie odmalowane leżaki, a na nich obszyte skajem materace. Łazienki były w najgorszym stanie. Ciśnienie wody bardzo niskie, dobrze, że mam krótkie włosy, łatwo było spłukać po myciu, choć i tak zajmowało dużo czasu. Znajomi zgłosili ten fakt w recepcji, otrzymali nową deszczownicę i nieco się poprawiło. Którejś nocy nie było wody, nad ranem wróciła, ale nasza spłuczka już się wodą nie napełniła. Zgłaszaliśmy na recepcji ten fakt w ciągu dnia 3-krotnie, w końcu mój mąż poszedł wieczorem do menadżera. Najpierw męża zapytano kim jest, a potem , czy może opuścić gabinet. Słowo „proszę” z ust menadżera nie padło. Kiedy wreszcie mój mąż został przyjęty na audiencję, to usłyszał od menadżera, że nie wiadomo w czym problem. Brawo! Nas nie interesowało w czym jest problem, tylko znalezienie rozwiązania, choćby w innym pokoju. Zadzwoniliśmy do rezydenta, który również nic nie wskórał. Następnego dnia rano wyjeżdżaliśmy na cały dzień i przed wyjazdem znowu zgłosiliśmy nieczynną toaletę w recepcji. Nikt nic nie wiedział…. Trafiliśmy jednak na szefa recepcjonistów i powiedział nam, że jak tego dzisiaj nie naprawią, to otrzymamy nowy pokój. Jednak naprawiono spłuczkę, jej napełnianie trwało ok. 2 godzin, a nie było innej możliwości jak tylko spuszczanie całej jej zawartości, ale lepsze to niż nie działająca wcale. W pierwszym tygodniu, w czwartek zabrakło wody gazowanej, „wróciła” w niedzielę popołudniu. W poniedziałek proszę w barze o wodę gazowaną, usłyszałam, że nie ma. Mówię jak to nie ma, wczoraj wieczorem już była. Odpowiedzi się nie spodziewałam: woda gazowana jest dla niektórych gości. Stwierdziłam, że rozumiem, nie jestem specjalnym gościem, na co barman nieco się zmieszał i sprawdził, woda gazowana jednak była. W karcie w hotelu jest informacja, że alkohole w All inclusive są podawane w szklankach. Nie jest to prawdą, wino nawet podczas kolacji podano mi w plastikowym kieliszku, a gdy zapytałam dlaczego, to się okazało, że brakło szkła. Jedzenie smaczne, choć monotonne, ta sama ryba na lunch i kolację, tylko sosy się zmieniały. Na pewno nie jest się głodnym. Bardzo mały wybór drinków, trochę takie wymyślne, nic popularnego co można wypić w innych hotelach, czy restauracjach. A i co nam się bardzo nie podobało i teraz, i 5 lat temu. Mężczyźni koniecznie na kolacji muszą mieć długie spodnie, nieważne jakie, mogą to być ponaciągane, brudne spodnie dresowe (takowe widzieliśmy), ale długie. Gorąco jak diabli, ale może k to dodaje prestiżu. Bywaliśmy w hotelach o wyższych standardach (np. Sarova) i tam nie zmusza się gości do dyskomfortu. Czasami miałam wrażenie, że to nie hotel jest dla gości, a goście dla tego hotelu. Plusem jest personel bezpośrednio obsługujący gości, który bardzo się stara, jest uśmiechnięty i pomocny.

0.5/6

Władysław, --- 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

NIE POLECAM!!!!!!

Wyżywienie i obsługa hotelu idealna do chwili wyjazdu.W dniu wyjazdu już masakra. Odlot mieliśmy o 21szej o godz.10.00 przedstawiciel hotelu na plaży bezczelnie nozyczkami odciął nam opaski z rąk.Wszystkie punkty obsługi ,bary i powiadomione aby z tego pokoju już nic nie można było dostać ,nawet coli. Za 8 godzinne przedłużenie pobytu w pokoju bo chcieli nas wyrzucić zapłaciliśmy 50 dolarów..Kasa za pobyt bez picia i jedzenia!.Uwaga na kantor w hotelu siedzi tam oszust!!!!! Trzy razy wymieniałem kasę i trzy razy się mylił oczywiście na swoją korzyść. Na 5 banknotów 20 dolarowych zobaczył cztery, a 50 tki widział jako 20stki, a 20dziestki jako dziesiatki. Miałem prośbę wysłaną przez Rainbow do hotelu by pomogli mi w organizacji zaręczyn.Odpowiedż krótka ile zapłacisz tyle bedziesz miał.Plaża zajęta przez sprzedawców kenijskich maskotek ciuchów figurek itp. WI Fi raz jest raz nie ma,przeważnie nie ma, TV nie ma wogóle choc jest telewizor.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem