Opinie klientów o Bamburi Beach

5.2 /6
39 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Wieslaw, legnica 03.03.2021

Dobry odpoczynek

Bardzo fajny hotel , ze wspaniałą obsługa , bardzo smaczna kuchnia , plaże i ocean , blisko do centrów handlowych , w zasięgu spaceru fajna restauracja z koncertami zespołu rockowego , dwa baseny , codzienne zabawy w wodzie i pokazy wieczorem ...idealny wypoczynek . Polecam

5.5/6

Adrian, Pszów 09.12.2021

Idealne Wakacje

Wspaniały pobyt w kameralnym hotelu (około 300 pokoi) sprawił że właśnie tam udało nam się naprawdę wypocząć pomiędzy wycieczkami na Safari, wyspę Wasimi oraz Mombasą. Bardzo dobre jedzenie, mnóstwo dań pełnych przypraw i smaków Afryki łączących dania kuchni Arabskiej, Afrykańskiej i Hinduskiej. Pierwszy raz faktycznie można było odkrywać jedzenie które nie było przygotowane pod typowe podniebienia Europy. Obsługa uśmiechnięte, pomocna a animatorzy wręcz rewelacyjni. Codziennie wieczorem występy, pokazy i dyskoteka. W ciągu dnia mnóstwo animacji. Oszałamiające odpływy i przypływy oceanu.

5.5/6

Stanisław 04.03.2019

Udany pobyt, polecam

Był to nasz pierwszy urlop w Kenii i jesteśmy z pobytu bardzo zadowoleni. Hotel Bamburi Beach, mimo tylko 3 gwiazdek daje lepsze warunki niż niektóre 5-cio gwiazdkowe hotele w Egipcie czy w Tunezji. Opis i zdjęcia w katalogu Rainbow odzwierciedlają rzeczywisty stan obiektu i otoczenia. Pokoje wygodne, czyste, dokładnie sprzątane, personel bardzo miły, pomocny, starający się spełnić wszystkie wymagania klientów, bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, fajne baseny i plaża, cieplutka woda w Oceanie Indyjskim i w basenach. Można polecić ten właśnie hotel rodzinom z dziećmi, gdyż są pokoje zabaw i basen dla dzieci a grupa animacyjana zajmuje się nimi przez większość dnia. Nawet w barze robią dania dla dzieci. Poznaliśmy tam turystów z Polski z dziećmi w wieku 3,5 i 6 lat i powiedzieli, że mogą spokojnie odpoczywać bo dzieci jakby nie było. Nawet gdybym na siłę chciał się do czegoś w hotelu przyczepić to nie bardzo jest do czego. Co ważne: w Kenii jest bezpiecznie. Nie słyszałem by kogoś próbowano napaść, okraść czy oszukać. Co innego handlarze na plaży i przed hotelem żądający niebotycznych kwot za swój towar ale w rezultacie "negocjacji" sprzedają za 20-25% pierwotnej ceny. Inna sprawa to biuro Rainbow. Przede wszystkim transport. Lot do Kenii linią Enter Air to pomyłka. Samolot Boeing 737, którym jest on realizowany nie nadaje się do tak długich lotów. Z założenia jest to samolot przeznaczony do krótkich i średnich dystansów. Dlatego jest tankowany w połowie trasy, w Hurgadzie i następuje wymiana załogi. Pasażerowie muszą w tym czasie siedzieć na swoich miejscach. W sumie z tą przerwą lot trwał 10 godzin, nie było jak rozprostować nóg i pleców, było to morderstwo dla kręgosłupów. Podczas lotu za wszystko należało płacić, nawet za małą butelkę wody czy kawę po cenach wręcz kosmicznych. Zresztą personel pokładowy podczas całego lotu zajmował się intensywnie handlem. Jeżdżąc środkiem pokładu wózkami z towarem wręcz nagabywano na zakup wódki, papierosów, kosmetyków, zegarków, biżuterii, zabawek itp. Odnosiłem wrażenie, że znajbuję się na powietrznym bazarze. Stewardesy były niemiłe, odnosiły się niegrzecznie do pasarzerów, którzy np. chcieli na chwilę wstać z miejsca podczas postoju w Hurgadzie. Poza wspomnianym handlem niewiele ich interesowało. Po przylocie do Mombasy i odprawie były duże trudności w odnalezieniu rezydenta Rainbow gdyż stał on przed lotniskiem w tłumie różnych nagabywaczy, z małą kartką w ręku a była noc i lotnisko kiepsko oświetlone. W końcu jakoś na niego trafiliśmy, kazał nam na parkingu szukać busa z numerem 4 za szybą. Nie było to łatwe bo parking prawie nie oświetlony, nawierzchnia pełna dziur a różnych busów mnóstwo. Chodziliśmy po parkingu dość długo taszcząc nasze bagaże ale w końcu udało się. Wsiedliśmy i prawie 1,5 godziny siedzieliśmy w tym busie, oczywiście bez klimatyzacji a my w grubych, zimowych ubraniach z Polski. W końcu pojawił się rezydent, przywitał nas w imieniu Rainbow, powiedział, że za 2 dni, o określonej godzinie będzie w naszym hotelu na spotkaniu i pozwolił kierowcy jechać a sam zniknął w mrokach afrykańskiej nocy. W hotelu musieliśmy meldować się sami. Całe szczęście, że pracownicy recepcji byli bardzo pomocni i wyrozumiali, wręcz usłużni. Mimo, że była już prawie północ to czekała na nas kolacja. Podobnie transfer na lotnisko podczas powrotu do Polski. Rezydent zawiózł nas tam już przed godziną 18 (wyjazd z hotelu o17). Wylot z Mombasy o 21.50. Czekaliśmy więc, bez sensu, w pozbawionej klimatyzacj hali lotniskowej ponad 3,5 godziny! Zresztą rezydenta Rainbow prawie jakby nie było. Pojawił się raz na krótko w naszym hotelu, wyraźnie się sieszył, zebrał pieniądze za wycieczki lokalne, powiedział, że gdyby były jakieś pytania to żeby do niego dzwonić a gdyby wydarzyło się coś złego, jakiś wypadek, to żeby dzwonić na nr alarmowy do Polski. Ktoś powiedział, że to nie mało kosztuje, na co usłyszał odpowiedź, że jak się jedzie za granicę na wakacje za prawie 5 tys zł to można też przeznaczyć jeszcze te 100 czy 200 zł na telefon. Dla porównania: rezydent TUI miał w hotelu codzienny, kilkudziesięcio mnutowy dyżur. W hallu hotelu był też stolik z segregatorami różnych biur podróży, tylko Rainbow nie miał tam swojego. Na moje pytanie w tej sprawie rezydent powiedział że przecież jest na ścianie tablica informacyjna. Owszem, była ale zawierała głównie informacje o wycieczkach lokalnych.

5.5/6

Wieslaw, legnica 10.04.2022

po prostu beztroski odpoczynek

Po prostu beztroski odpoczynek. Pokój super , obsługa super ,jedzenie smaczne i w dużym wyborze . Dwa baseny z mnóstwem atrakcji . Blisko do centrum zakupowego...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem