Opinie o Diani Sea Lodge

5.5/6 (50 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.5/6
50 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Super hotel

    Razem z drugą parą wybraliśmy się na wyjazd do Kenii zorganizowany przez Rainbow. Nie korzystaliśmy z dodatkowych wycieczek organizowanych przez rainbow głównie z powodu, że nie było za dużo informacji na temat szczegółów wycieczki (np. jakim samochodem jedzie się na safari - oczywiście nie landcruiserem, tylko busikiem) - dlatego ciężko nam opisać dokładniej jak wypadły te dodatkowe wycieczki, ale w trakcie safari spotkaliśmy wycieczkę z naszego hotelu i po krótkim spotkaniu byliśmy bardzo zadowoleni, że skorzystaliśmy z usług lokalnego biura na wszystkie wycieczki (podejście pani rezydent do osób na wakacjach trochę jak na wycieczce szkolnej). Dodatkowym powodem takiej decyzji była chęć zwiedzania z przewodnikiem lokalnym i w języku angielskim (chociaż jedną z wycieczek mieliśmy prowadzoną po polsku przez lokalnego przewodnika i wiemy, że jest też taka możliwość organizowania safarii, bo spotkaliśmy lokalnych przewodników mówiących po polsku). Pani rezydent nie wzbudziła sympatii, 2go dnia wyjazdu odbywało się spotkanie organizacyjne, które miało przeplecione informacje organizacyjne z promocją wycieczek z biura podróży i trwało 1.5h, mimo że potrzebnych informacji było pewnie z 20min (pani też nie chciała podzielić spotkania i opowiadać o części dotyczącej tylko 4os. z zainteresowanymi, tylko słuchać musieli wszyscy). Niestety mimo, że wyjazd reklamowany jest jako 9 dni, to trzeba mieć na uwadze, że 1wszy dzień jest cały w samolocie, 9ty dzień kończy się o 6 rano na lotnisku w Warszawie, a dzień 8 niepotrzebnie został skrócony, ponieważ z hotelu był wyjazd ponad 6h przed wylotem po to, żeby na lotnisku, które obsługuje 5 lotów dziennie czekać 4 godziny. Sam hotel super, pomimo drobnych problemów (2 dni bez ciepłej wody, chwilowy brak wody) jak na standardy Kenijskie - bardzo wysoki standard. Obsługa bardzo pomocna i chętna do pomocy (oczywiście najczęściej licząc i upowminając się o napiwek za każdą drobną rzecz, ale jest to tam dosyć normalne). Mieliśmy możliwość zmiany pokoju, który nam się nie spodobał (na parterze był stęchły zapach i brak możliwości zamknięcia balkonu, przez co trochę baliśmy się o nasze rzeczy), Posiłki bardzo dobre, obsługa dbająca o komfort gości, niektóre dania przygotowywane bezpośrednio przy gościach (nie tylko wystawione do nakładania). Hotel jest dobrze strzeżony przez ochroniaży i posiada strażników, którzy na bieżąco odganiają małpy, co jest dość ważne.

    Maksymilian, Kraków - 18.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Swietny urlop

    Bardzo fajny butikowy hotel, czysto miła obsługa, jedzenie raczej europejskie, wyjazd uważam za udany

    KRZYSZTOF, Katarzyna Gdansk - 26.12.2022  | Termin pobytu: grudzień 2022

    4/7 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pełen relaks w czarującej scenerii

    Hotel wysokiej klasy, pięknie położony, piękna plaża, dobra kuchnia. Wzięliśmy udział w 2 wycieczkach fakultatywnych: 1. zwiedzanie Mombasy- wycieczka godna polecenia, folklor, zabytki, przyroda. 2. rejs na wyspę Wasini: prócz snorkowania nic ciekawego, cena nieadekwatna do jakości i atrakcji.

    EWA, Warszawa - 21.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    10/14 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Mały hotel, idealny do wypoczynku

    Hotel w porządku. Bywałam zarówno w lepszych jak i gorszych. Obsługa bardzo pomocna. Nie było problemu ze zmianą pokoju. Jedzenie dosyć monotonne i mimo all inclusive wydzielane porcje (trzeba było dopraszać się kilka razy o dokładkę). W pokoju czysto. Nie było możliwe przedłużenie doby ostatniego dnia przed wylotem. Trzeba było wymeldować się najpóźniej do godziny 11:00, ale napoje i lunch były w cenie + można było korzystać z całej infrastruktury hotelu. Przed wylotem udostępnieniony został pokój do skorzystania z prysznica. Diani Sea Lodge i Diani Sea Resort należą do tego samego właściciela, więc można było bez problemu korzystać z infrastruktury tego drugiego hotelu. Plusem Diani Sea Lodge był bezpośredni, nieogrodzony dostęp do plaży.

    Paulina - 16.03.2021

    109/121 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem