Opinie klientów o Neptune Beach Resort

5.4 /6
36 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Artur, Warszawa 25.02.2020

Miło

Wszystko ok, hotel bardzo fajny, czysty, kameralny, fantastyczna obsługa. Jedynym minusem który pozostawił niedosyt było zdjęcie opaski All z ręki w momencie wykwaterowania, lot mieliśmy wieczorem, wyjazd z hotelu ok godz 17, dobrze że Nam pozwolili skorzystać z infrastruktury hotelowej ale brak możliwości skorzystania z all do końca pozostawił pewien niedosyt. Mimo to polecam z czystym sumieniem.

4.0/6

Andrzej 26.02.2020

pobyt w Neptune Beach po safari

W zależności kto czego szuka. Jeśli hotel na 2-3 dni wypoczynku pomiędzy safari - to jak najbardziej OK. Ale spędzenie tam całego tygodnia do atrakcji nie będzie należało.

3.5/6

Jacek Małgorzata Tarnów 06.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Neptun Beach Resort

Osobiście uważam ten hotel za przeciętny. Na 4gwiazdki nie zasługuje na pewno. Oprócz bardzo nędznego jedzenia zaskoczył mnie fakt iż jedyny basen na terenie hotelu miał głębokość uwaga 2.90 To nie jest pomyłka . Chętnych do kąpieli brak. Obsługa spoko, czystość przyzwoita. Jedząc na tarasie posiłki a na nieszczęście zacznie padać mamy deszcz w jedzeniu z powodu dziurawego dachu. Informacyjnie: byliśmy przed safari w hotelu Bamburi który ma 3 gwiazdki ale jest o wiele lepszy.

3.0/6

KAMIL, Warszawa 19.03.2019

Miła obsługa, bardzo otwarci mieszkańcy

Neptune Beach to nieduży hotel zlokalizowany w przy plaży w Bamburi. Małe pokoje, szczególnie gdy pojawia się dostawka, sprzątane codziennie ale poziom tej czystości pozostawiał do życzenia. Takie są tam jednak ogólne standardy więc jeśli ktoś spodziewa się w Kenii sterylnych warunków to niech zrezygnuje na etapie planowania. Bardzo uboga oferta gastronomiczna jak na all inc. Jako danie główne pojawiał się kalafior, ziemniaki - mięso rzadko i naprawdę niesmaczne. Wszystko jednak w jakiś sposób rekompensują swoją otwartością pracownicy hotelu. Poza tym na plus jest basen (wymagający już odświeżenia) i animacje. Co do Rainbow, uważam, że nastąpiła tu jakaś organizacyjna pomyłka. Ludzie przyjeżdzają na 7 dniowy pobyt. De facto trwa on 6 dni. Przyjechaliśmy w sobotę w nocy (cały dzień bez żadnego wyżywnienia, również na pokładzie), pobyt zaczął się w niedzielę, a świadczenia zakończyły w piątek. W sobotę po wykwaterowaniu z hotelu o 10:00 zaproponowano nam dokupienie dodatkowej doby, bo musieliśmy czekać do 17:00 na transport na lotnisko. Uważam, że to baardzo nie fair, zważywszy, że mieliśmy wykupione dodatkowo safari (na którym i tak napoje były płatne!!) i dwa dni nie było nas w hotelu. Przecież nie lecieliśmy samolotem rejsowym tylko czarterem, więc trzeba było tak zgrać loty, żeby ludzie nie siedzieli w upale 7 godzin na walizkach. Dla porówniania ludzie z TUI mieli Dreamlinera bezpośredniego, a nie Enter z międzylądowaniem w Hurghadzie. Na lotnisku w Mombasie podczas lotu powrotnego rezydenci uciekali wręcz przed naszą poddenerwowaną grupą (tego wieczoru leciały 3 samoloty do PL i nikt nie umiał powiedzieć, z której bramki odlatujemy). Podobno byliśmy ostatnią grupą, więc widocznie rezydenci nie mieli już ochoty na kontakt.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem