Opinie klientów o Neptune Village Beach Resort & SPA

5.4 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Jola M 26.03.2023

Hotel godny polecenia

Byłam w tym hotelu w marcu 2023r. Polecam ten hotel. Obsługa bardzo miła, jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak są dwa minusy a mianowicie brak jest informacji, że do hotelu płynie się promem, najgorszy jest czas oczekiwania na prom. Drugi minus -nikt w biurze nie informuje, że w dniu wyjazdu o godzinie 12.00 każdy ma ściągniętą opaskę. Można korzystać z infrastruktury, niestety nie dotyczy to korzystania z jedzenia czy też picia, ( nawet wody) trzeba za to zapłacić ( każdy wedle uznania ). Na spotkaniu z rezydentem każdy jest o tym informowany.

4.5/6

Aleksandra, Warszawa 09.04.2022

Dobra jakość za pieniądze.

Dobra jakość za świetną cenę. Ośrodek na ładny ogród, duży basen i jest położony tuż nad oceanem. Obsługa jest bardzo miła. Jedzenie jest satysfakcjonujące. Z drugiej strony pokoje są przestarzałe i zdarzają się kradzieże.

4.5/6

Artur, Warszawa 28.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Kenia - egzotyka na raz

Ogólnie z wyjazdu jesteśmy zadowoleni. Cena była akceptowana jak na ten poziom kraju / usług. Wyjazd na Safarii był bardzo udany a był to główny punkt wyjazdu. Jeżeli chodzi o warunki do wypoczynku mamy mieszane uczucia. Położenie, okolica, pogoda, hotel super. Niestety nie rezonujemy dobrze z lokalną kulturą. Osoby te widzą w nas europejczykach bankomat. Kłamią, oszukują, opowiadają rzewne historie (może część z nich jest prawdziwych). Są bardzo nachalni. Nie ma możliwości w spokoju poczytania książki czy posłuchania podcastu na plaży. Nawet w hotelu bywa to trudne, gdyż obsługa proponuje wycieczki albo pyta "czy wszystko ok" średnio 15 razy dziennie. Na raz wyjazd na pewno ok i można uznać za udany jednak powrotu nie planujemy. Ponadto kilka zgrzytów względem organizatora. 1. Ciasny samolot, potraktowanie nas w trakcie lotu powrotnego (2h przed odlotem był "cast call", siedzieliśmy na hali bez WC, w trakcie pakowania się do samolotu masa osób kupiła bagaż ponad normę, wyniknęły z tego kłótnie, zarówno między pasażerami jak i obsługą) 2. Brak obiadu ostatniego dnia i brak tej informacji przed wylotem. 3. Bezużyteczny rezydent 4. Tragiczna kolacja pierwszego dnia, kiedy dolecieliśmy. (suchy chleb, jakaś wędlina, ser i zwiędnięta sałata). Ponadto dojechaliśmy do hotelu po 24 więc sumując to z problemami dnia ostatniego zapłaciliśmy za jeden dzień, z którego nie skorzystaliśmy.

4.5/6

JAN, Bydgoszcz 23.12.2018

Neptune Vilage

Wylot z Warszawy opózniony . Wylot z Mombasy opóżniony . Wdrodze powrotnej dwie godziny przed londowaniem brak kawy , herbaty . Pani poinformowała że kubki się skończyły.
123242528
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem