5.5/6 (16 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Holet super, minusów brak. Organizator natomiast wypada bardzo słabo na tle innych biur podróży w naszym kraju.
5.0/6
Położony w tropikalnym ogrodzie hotel, gdzie ogrodnicy pilnują każdego skrawka zieleni. Wielkie zielone drzewa, strumienie, stawy z kolorowymi rybkami, piękne krzewy, bluszcze i paprocie także wokół restauracji. Kilka basenów, ja wybrałem mały, kameralny blisko pokoju. Widok z okna na ocean, co rano zachęcał do spaceru. Posiłki mogłyby być lepsze, niestety z uwagi na pandemię nie można było sobie samemu dobierać składników i ilości co powodowało dyskomfort, a wybór z uwagi na odległość do garnka nie zawsze był trafny. Drugi mankament to bardzo skromny program artystyczny - właściwie śladowy. Na szczęści w hotelu obok była doskonała restauracja z koncertami na żywo.
5.0/6
Miejsce klimatyczne. Pięknie położone. Byłem jedyną osobą z Polski i byłych "demoludow ". Większość gości to Kenijczycy, którzy są bardzo przyjaźni i kulturalni. Jedzenie znakomite, urozmaicone i bardzo świeże. Hotel pięknie położony. Polecam osobom lubiacym spokój i chcą oderwać się od towarzystwa rodaków.
3.0/6
Zacznę od tego że samolot to ruina stawiam że miał ze 20 lat dodatkowo w obie strony mieliśmy 2 godzinne opóźnienie przez co do nasze wakacje rozpoczeły się po północy dnia następnego obiecano nam posiłek ale niestety otrzymaliśmy tylko możliwość płatnej kolacji w restauracji hotelu ;\ Pokoje mieliśmy otrzymać obok siebie i z tym również był problem mimo zapewnień biura. Sam hotel bardzo przyjemny Za to wycieczka na safari BARDZO rozczarowująca i nie oceniam tu ilości zwierząt itp bo wiadomo z tym bywa różnie trzeba mieć szczęście, oceniam zaplecze to co jest po stronie Rainbow wiedzieliśmy że hotel na safari będzie niskiej kategorii ale że woda w kranie albo nie będzie wcale albo lodowata ?! Czy też podczas jazdy busem po safari te nie będą posiadać klimatyzacji przy ponad 32 temperaturze ?? to szaleństwo czuliśmy się jak w zamkniętym samochodzie na parkingu. Muszę odnieść się do samego lotu jak już wspomniałam mieliśmy w obie strony dużo opóźnienia i jak może się to zdarzyć raz to dwa razy pokazuje że musi to być nagminne !!Jedzenie albo we własnym zakresie albo jest serwis po zapłaceniu oczekiwaliśmy 1,5 godziny na podanie zamówionego jedzenia (ja zamówiłam naleśniki które były jak guma po podgrzaniu i nie dało się ich zjeść po zgłoszeniu tego stewardessie otrzymaliśmy drugie i problem był ten sam ) Syn chciał zamówić inne danie niestety większości już nie było bo się skończyło to efekt siedzenia w środku samolotu bo jesteś obsługiwany jako ostatni i to co zirytowało mnie najbardziej w drodze do Afryki została włączona klimatyzacja zaraz po starcie tak że w samolocie było 14 stopni mimo próśb moich i innych podróżujących dopiero po godzinie została wyregulowana temperatura do akceptowalnej niestety przez pierwsze kilka dni byliśmy wszyscy poprzeziębiani . PS Szanowne biuro Rainbow jak czytam że " Przed publikacją opini sprawdzamy, czy jej autor faktycznie był naszym Klientem. Staramy się, aby czas moderacji nie przekroczył 30 dni roboczych." krew mnie zalewa bo z góry wiem że cenzurujecie opinie ! Byłam waszą klientką wraz z chłopakiem i teściową w okresie 12-19 września br. Jest to nasza prywatna opnia. A brak mojej opinii zgłoszę do rzecznika praw konsumenta za oszukiwanie klientów i zakłamywanie rzeczywistości (zeskrionowaną mam moją opinię) Ale jeśli zostanie umieszczona w opiniach to szanuje was za przyjęcie krytyki