Opinie klientów o Kenijskie Trio

4.5 /6
opinie
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.7
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
5.5
Transport
5.0
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Wojciech, Rzeszow 15.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Mierny Rainbow,piękna Afryka

Dobry pomysł na poznanie afrykańskiej flory i fauny, super lokalni kierowcy/przewodnicy,niezłe hotele i wyżywienie, przelot męczący ale może być iiiiii jak zwykle beznadziejni piloci firmy Rainbow beż wiedzy, 0 organizacji,obrażeni po swoich wpadkach,unikający jakiegokolwiek kontaktu,tak jakby to oni byli na safarii,w hotelu pobytowym żaden się nie pojawil. Tyle w temacie firmo Raminbow

3.0/6

Marta 07.01.2018

a na koniec 'klops' :(

Wycieczka ogólnie całkiem przyjemna - oczywiście pod warunkiem, że dobrze wybierzemy hotel wspomagając się przy tym internetem. My akurat wylądowaliśmy w Bamburi Beach i jak na *** hotel jest na prawdę dobry, pokoje czyste, bez szału, dość stare, ale przyjemne. Jedynym naszym problemem był przeszywający prąd przy dotykaniu kurków w kranie i pod prysznicem oraz wody, co zostało wyeliminowane przez zmianę pokoju. Jeśli chodzi o safari, to p. Agnieszka jest świetnym przewodnikiem, chociaż sam fakt Jej przemieszczania się po kilku samochodach jest dość słabym punktem tej imprezy, zwłaszcza jeśli kierowcą nie jest Paul (kenijczyk z pasją do swojego kraju i dodatkowo mówiący po polsku). Największym minusem jest ostatni dzień wycieczki - kończy się ona w lodgy w parku Tsavo East śniadaniem, później klienci odwożeni są do jakiegoś hotelu, dojeżdza się ok 13, gdzie w grupach, w naszym przypadku były to dwie grupy 9osobowe, mogą się wykąpać i czekać do 18:30 na busa na lotnisko - bez obiadu, bez możliwości odpoczynku, w przypadku osób, które przyjechały z dziećmi to koszmar, zwłaszcza, gdy dziecko jest np. śpiące. Rainbow ewidentnie oszczędza tu jak totalna sknera. Do tego lot EnterAir - 10 h bez posiłków i dość wiekowym samolotem. Rainbow powinien zastanowić się nad swoim PRem, bo te wszystkie minusy niestety bardzo obniżają ocenę tego wyjazdu.

3.0/6

Agnieszka, Warszawa 01.02.2019

Opina

Hotel trochę brudny. Serwetki i obrusy na stołach pogniecione nie wymieniane na bieżąco. Kelnarzy przyjemni, ale czasami ciężko się doprosic o napoje. Bar przy basenie obsługuje Pan którego spojrzenie przy zamówieniu drinka może zabić . Jedzenie dość różnorodne, ale słabej Jakości. Pokoje sprzątane codzienne w miarę solidnie

3.0/6

isia 31.03.2019

Kenijskie Trio 23.02=3.03

trudno oceniac ogólnie przykre z powodu pilotki, przyroda ujmuje , nie polecam wioski masajskiej-zbyr duza komercja lepiej te 25 wydacg dzie indziej
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem