5.0/6
pierwszy raz podróżowalismy z biurem rainbow na wycieczce objazdowej, wyglada to dobrze na tle konkurencji, więc spokojnie możemy polecić dalej, relacja jakość do ceny jest nawyższa :-)
Mirosława, Warszawa - 24.08.2016
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wycieczka udana, atmosfera w grupie dobra. Polecamy pod warunkiem, że nie trafi się na pilotkę jaka była w drugim autokarze.
Leszek Kolasa - 15.10.2014
11/13 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Z wyjazdu wróciłam zadowolona, wycieczkę uważam za bardzo udaną, program zrealizowano w 100 %, jedzenie z reguły bardzo dobre i w miarę urozmaicone, co do autokaru- brak zastrzeżeń. Na szczególne podziękowania zasługuje Pani pilot- Olga oraz super kierowcy - Pan Adam i Łukasz, dzięki nim cała wycieczka przebiegła sprawnie. Pani Olga to bardzo sympatyczna osoba, kompetentna, uśmiechnięta, natomiast dzięki umiejętnością kierowców podróż przebiegła bez stresu. No i przede wszystkim cała grupa bardzo się zgrała dzięki czemu mam nadzieję, że wszyscy bawili się super podczas tego wyjazdu.
Izabela, Zabrze - 25.07.2014
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo dobrze zorganizowana wycieczka, świetna pilotka obeznana w każdym temacie. Hotel w Tolo rewelacja( oprócz wyżywienia) jak również cała miejscowość wspaniała. Jedyne na co tak naprawde można by narzekać to miejsce na lunch na trasie przez Serbię. Mieliśmy 40 minut na zamówienie obiadu, zjedzenia, toalete i zakupy. Kelnerzy ani be ani me po angielsku, nie zwracali na nas uwagi, więc zanim podeszli już mineło połowe czasu. Czasu na zastanowienie się co zamówić nie było dlatego wybraliśmy pierwsze co zauważyliśmy w karcie czyli spagetti. Gdy po długim czasie oczekiwaniaprzyniesiono nam danie było nie tylko nie dobre ale poprostu zimne. Nie było czasu nawet prosić o odgrzanie, śpieszyłam się ze zjedzeniem a jednocześnie wołałam kelnerów aby zapłacić , jednak gdy widzieli że ich wołam szli na zaplecze... w końcu podeszłam do baru i pokazałam kartę kredytową, po jakiś czasie domyślili się o co chodzi. Na toalete nie mieliśmy już czasu. Z trgo co słyszałam wiele osbób z naszej wycieczki skarżyło się na to miejsce, niektórzy nawet nie zdążyli dostać zamówienia ani pójść do sklepu więc jechali głodni. Sugeruje firme zmienić to miejsce i wydłużyć czas.
Kamila - 28.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
9/10 uznało opinię za pomocną